BITE - APKALPOŠANA
Vairākārt esmu vēlējusies kļūt par jūsu klientu un nebija laika līdz šim to nokārtot. Pirms nācu uz salonu ,zvanīju uz jūsu info tālruni kur noskaidroju par sev interesējošo piedāvājumu -14dienas izmēģinajuma internets. Pa telefonu mani apkalpoja lieliski ,biju patiesi priecīgs par šo gaišo un laipno apkalpošanu. Devos uz TC Galerija centru ,cerot kad tur mani arī tā pat apkalpos,jo esmu jauns klients, it īpaši pārkatot mājas lapu - Šeit katrs klients tiks apkalpots kā paša radinieks!
Ienākot salonā ne Labvakar, ne sveiki. Sēž meitene kā kūka savā krēslā un tā vien šķita ka skaita minūtes lai beigtos darba diena. Pilnībā bez garstāvokļa bubinot zem deguna ,neko īsti saprast nevar. Vārdu pa vārdam ,velkot kautkādu informāciju par so piedāvajumu no konsultantes – pati neko nepastāsta. Iedod man pildīt līgumus – norādu savu ESOŠOS datus lai sastādītu līgumu, protams ka neņem vērā un liek vecos,kur ne maz nav patiesi. Šai vienalga.
Jau iedod parakstīt līgumu – līguma punktus neparzin ,ne vien vienu, nevar man izskaidrot tos,prasu kāpēc nezinat, atbildot – es pārzinu līgumu un visus punktus,ja nekaidrs kautkas ZVANIET PATS Bites juristam – (uz doto brīdi bija aptuveni 20:30 vakarā) vai tiešām tā jūs ar klientiem runatiet,tā apkalpojiet? Ar tādu vienaldzību? Uzrunā mani uz TU kautgan es iebildu uz to, turpināja.
Dod man līgumus, sēž un vienu roku turot savu zodu lai nenokristu galva pavisam!!!
Kāda man tur vēlme atgriezties kādā no jūsu saloniem ,sabojājot šo iespaidu šāds neapmierinats darbinieks????
Комментарии (13)
Dēļ viena cilvēka jau nu nevajag spriest par visu kompāniju. Vnk pagadījās cilvēks, kas ir ieinteresēts tikai atsēdēt. Un vispār, ja gribi, lai Bites vadība izlasa šo sūdzību, tad atrodi kontaktus un raksti viņiem, šeit, visticamāk nesēž Bites administrācija un nelasa katru mīļu brīdi.
Ne vien viena slikta atsauksme dzirdēta par Bites apkalpošanu, un līdz vadībai jau tikusi šī sūdzība. Ja viņi vēlās lai ir interese klientiem nākt pie viņiem ,tad ir jāmaina nedaudz tā attieksme un pieeja pie klienta.
Tev vispār paveicies ka 20:30 tur kāds sēž. Nē, godīgi. Es tu noteikti nebūtu. Tev pilnīgi atklāti pateica patiesību - līgumu pārzin jurists. Kur esi redzējis ka apkalpojošajam personālam nodrošina juristu izglītību?
konsultantam- pārdevējam ir jāpārzin informācija ko viņš klientam dod parakstīt, vismaz virspusēji, nevis ņemiet un zvaniet viņam pašam. Nekur nav tā nav bijis.
Tātad - no Tevis rakstītā izriet, ka pārdevēja ir stulba un paraksta līgumu, pat nesaprotot ko paraksta? Kāds tam sakars ar juristu? Pats personīgi esmu iztriecis Baltcom aģentu, kurš centās atrunāties "nu tas ir standarta līgums visiem klientiem"!
Nē, pārdevēja veic savu darbu - pārdod, bet līgumu sastāda juristi, un tas ir normāli.
Nesmīdini cilvēkus.
Kautkāds bites azistāvis atradies vai?
Nē, RPNS 26. palātā internetu bija pieslēguši.
Es jau nojaušu, ka tavi komentāri, būs pērles!!! Jau otrā vieta, kur birdini nezināšanu.
Var atbalstīt var neatbalstīt, bet nezināšana, ko nespēsi argumentēt, neatbrīvo tevi no mēneša Pērļu statusa iegūšanu..
Bite sevi pozicionē mobilo pakalpojumu tirgū kā "citādu kompāniju". Taču, ja visa viņu citādība izpaužas čomiskā izturēšanās manierē, tad varbūt tiešām labāk izvēlēties normālu kompāniju, kura piedāvā normālu servisu, nevis uzspiež čomisku tukšu salmu kulšanu. Ņemot vēra, ka konsultants paraksta līgumu Bites vārdā, viņam ir pilnībā jāpārzin un jāizskaidro klientam līgums, jo viņu piedāvātie pakalpojumi ir prece un pārdevējs, kurš nepārzin preci nav pārdevējs.
pilnībā piekrītu. Kur dzirdēts ka kāda cita kompānija saka lai vēlu vakarā zvanu juristam lai man izstāsta ko nozīmē legalas ierīces lietošana ar bites karti :D :D :D
Jā viņa veic savu darbu un jāparzin ir tas ko viņa piedāvā un pārdod klientam. ;)