BITE - Apkalpošana
Pandēmijas laikā, Sintija
klientu apkalpošanas menedžere, nepieņem elektroniski iesniegumu, bet liek doties uz salonu, zinot, ka valstīt ir pandēmija. Lai izvairītos no cilvēku drūzmēšanās, nākas doties pastāvēt Rindā.
Malači. Ar šādu pieeju brīnās, ka slimušo skaits pieaug ar katru dienu.
Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz bezmaksas kontakttālruni - 1601. Jauku dienu!
Комментарии (5)
Tas ir viss sudigakais operators... Nekur nav normala parklajuma. Marupe vispar zonas nav. Internets suuds lago visu laiku. Cenas ari nav tas zemakas.. nevienam neiesaku lietot biti... Tele2 daudz labaks.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nācijas būtība - skandāls nenokā.
Nepieņem. tā tad nepieņem. Acīmredzot ir savi nosacījumi neatkarīgi no pandemija situācijas.
Jā, arī saskāros ar šo. TET, ja gribi atteikties no pakalpojuma, pietiek uzrakstīt e-pastu, no Bites gan nevar tikt vaļā. Kad viņi piedāvā savu pakalpojumu, tad gan var vienoties telefoniski.