РешеноBalticom - Uzbāzīgs mārketings
Uzņēmums nepārtraukti cenšas mani pierunāt noslēgt ar viņiem līgumu par internetu un televīziju. Diemžēl es izvēlējos citu operatoru un to paskaidroju balticom. Diemžēl uzņēmumu darbinieki nespēj pieņemt atteikumu un ir uzsākuši agresīvu mārketinga kampaņu pret mani. Proti, viņi regulāri zvana cenšoties pierunāt noslēgt līgumu un kā arī klātienē zvanās pie mana dzīvokļa durvīm ar visādākiem izdomātiem iemesliem, lai uzsāktu sarunu un pierunātu noslēgt līgumu ar viņiem.
Vis jau labi, saprotu, ka maize jāpelna, tikai ja jums pasaka nē tad tas nozīmē nē.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Izmantoju Balticom 3+ gadus.
Sūdzības 0, nekādu līgumu, maksāju pa tekošo mēnesi. Internets + TV perfekti!
P.s. Balticom, lūdzu medaļu soc. tīklu satura veidotājam/ai.