www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss,pakalpojumu nesniegšana

РешеноBalticom - Slikts serviss,pakalpojumu nesniegšana

Tika pieslēgts balticom pakalpojums: tv (150 kanālu) + internets 1000 mbits. Taču reālitāte ir pavisam cita, jo pēc dažām dienām sākās interneta lēnā darbošanās. Ātrums ne vairāk kā 100 mbits. Desmit reizes lēnāks! Par ko tiek maksāts dārgie balticom? Sen ptac jūs nav apciemojuši? Tika balticom ziņots par tādu faktu. Šie (ne uzreiz kā paredzēts līgumā, taču acīmredzot sava tizlā lēnā interneta pieredzē arī pēc vairākām dienām tikai sāka kustēties!) . Attālināti kaut ko veidoja, pieslēdzot 2g! Internetu! Ārtums pielikumā kāds bija šovakar. Nāksies lauzt līgumu kuru ceret uz labu sadarbību 24 mēniešiem nācās vilties. Un netiks jums balticom maksāts par līguma laušanu, jo jūs nesniedzāt pakalpojumu kā tas norādīts ir līgumā. Saprotams ka tas viss ir it kā ka līdz, taču nu ne jau ap 50-100 mbits un pat vel lēnāk. Man mobilais internets pieslēdzot pie datora ir daudzas reizes ātrāks par jūsu krāpnieciski reklamēto interneta ātrumu. Ko tas līz ka esat pirmie ar ultra hd televīziju un uzņemat ātrumu līdz 1000 mbits? Jūs esat pirmie no otrā gala - tas ir pēdējie, taču pirmie no provaideriem kurā nācās vilties.
Nevienam neiesaku šo provaideru. Palasīju arī citas atsauksmes un daudzam varu arī piekrist.
Gaidiet drīzumā pretenziju un līguma laušanas pietiekumu balticom. Un noteikti, ka nekad ar jums vairs sadarbība nebūs. Pat ja būsiet vienīgie Latvijā, es labak mobilo internetu lietošu!
Pielikumā šī vakara dižātrais balticom internets.

02.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 03.09.2020

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 10.12.2020

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

M

Комментарии (28)

P PinkainaisLacis 06.09.2020

Labdien cienītā.
Jūs tā uzrakstījāt ,ka īsti nevar saprast kāds jums ir pieslēgums, vai tas ir 2g,3g vai kas cits. Cik noprotu, tad Balticom jums ievilka kabeli, pa kuru sola interneta ātrumu līdz 1000mbit. Kas ir šī kabeļa galā, kas ienāk jūsu dzīvojamā telpā? kaut kāds rūteris vai nav nekā?
Pats arī izmantoju Balticom pakalpojumus un esmu apmierināts ar kvalitāti, jo tos 600mbit, ko viņi man līgumā sola, tā arī saņemu, pat mazliet vairāk.. 650mbit. Arī kolēģi nesūdzas, jo tie bija viņi, kas man ieteica ''notīt makšķeri'' no telekoma, kurs reāli mani bija nokaitinājis. Tu bija aizgajis pat līdz tādam absurdam, ka es dabūju maksāt pare meistara izsaukumu, jo redziet - bija nobeidzies viņu optiskais ''Alcatel'' modems. Atbrauca pie manis pēc 5 dienām un par to vēl naudu paņēma. Un ne tikai tas...bija arī vēl citas nianses...
Tā kā uz kopēja fona Balticom ir vēl ļoti līmenī.

Jums viss teksts sastāv no līguma laušanas draudiem, bet ja būtu kaut mazliet minēta kāda tehniskāka detaļa...kur pieslēgts, kam pieslēgts, vai ir kāds dekoderis vai kas cits, varbūt dzīvojamā telpā ir nekvalitatīvi Cat5e vadi utt. Ja runa iet par Wifi, par kuru jūs neko neminējāt, tad solītie -līdz 1000Mbit būs tikai pa vadu. Wifi tādus ātrumus gluži nedos. To arī nav zināms vai kāds jums teica...neteica... Pilnīgi nekāda info.
Arī uz visiem interneta ''ātruma mērītājiem'' 100% garantija nebūs nekad. Pamēģinam vienu www lapu, pamēģinam citu utt.
Un- pirms mērīt interneta ātrumu, ir ieteicams aizvērt ''torrentus''.

M Māra07 07.09.2020

1.Nemāciet mani kas ir jādara un kā jāpārbauda ātrumi.Esmu tehnisks cilvēks un zinu daudz.Torrenti ieslēgti nav kad tiek pārbaudīts ātrums.kur tādu redzat?Jums redzi jāpārbauda.2.Es zinu ka ātrums nebūs caur Wi-Fi 1000Mbiti,taču var arī apmērams saprast šķiet ka ja ir 0.7 tad pa vadu būs ap 2 .Tas Jums tā zināšanai.Tika aŗī pa vadu pieslēgts un pārbaudīts.Katrā ziņā nav pakalpojums saņemts.3.Slēdzot pakalpojumu tehniķis it kā visus vadus jaunus ievilka arī kāpņutelpā.4.Tāpat tika uzspiests ņemt viņu rūteri,lai gan man ir pašam savējais un ne ar ko av sliktāks,jo arī tos pašus ātrumus pavilku līdz 1000 Mbits.Taču nē -labāk ņemiet mūsējo un maksājiet vēl par to krāmu ikmēnesi vai pērcēt pa pilnu cenu uzreiz ( cena tāda it kā no zelta būtu ),kurš ,starp citu cauri sienai nevelk.Tobiš - virtuvē bezvadu signāls knapi uztveras vai pazūd pavisam ,lai gan rūteris aiz sienas apmēram 7m āttālumā.Tātad atkal neērtība - pasēdēt virtuvē ar klēpjdatoru nesanāks nekādi ! Un nevajag man tagad skaidrot par visādiem faktoriem,kuri var to ietekmēt - armatūras sienās un t.t. Es to lieliski pārzinu.Mans rūteris nezināmu iemeslu pēc lieliski tiek ar to galā ( pārbaudīju ). Tad kāds secinājums ir ? 5. Ar tiem provaideriem ir kā ar loteriju - var paveikties ( viss darbojas lieliski ) vai arī nepaveicas. Man kā redzams izkrita neveiksmīga ''biļete''. 6.Savulaik dzīvojot citā pilsētā lietoju arī to pašu Lattelekomu - man nekādu problēmu nebija kā Jums,pie tam vini lieliskas atlaides deva arī. Tas,ka Jums bija jāmaksā par to ka tāda situācija domāju,ka pats esat pie tā vainīgs,jo pakļāvāties tam un neko nedarījāt lietas labā arī .Atteicīg tāpēc neviens nekustējās un vel samaksu paprasīja.Tāpēc neraudiet,gan jau Jūsu ielā arī saule iespīdēs...kādreiz.
Senāk kad dzīvoju citā Rīgas rajonā,piekritu Baltcom pārstāvim ka ņemšu viņu pakalpojumus.Taču ātri vien atteicos,jo viņu TV ''stāvēja uz vietas'' ( nelīdzēja nekādi restarti un taisījos jau jēru upura pienešanai lai tik darbojas viss un t.t. ) ,Internets ja parādījās tad ļoti lēns ar visu kabeli vai pazuda pavisam.Savukārt lieta bija tāda ka viņi tad ''pārpirka'' ( piespieda) IZZI un laida savus pakalpojumus pa viņu kabeļiem ,kuri fiziski nevarēja ''pavilkt'' Baltcom pakalpojumus. Ja jau kompānija tik skopa,ka nevar nomainīt un ievilkt attiecīgus kabeļus tad nācās atteikties.
Lūk tāda situācija.Vienkārši nav saprotams provaideris Balticom. Mēnesi,pat vairāk,mocos ar viņu pakalpojumiem.Viss bezjēgā.Par ko tad tiek maksāts? No viņu puses nekādas reakcijas.Un vēl zinu no pazīstamiem ,kā viņi melo - šeit ( Balticom ) uzraksta ka centušies sazināties ar klientu un neviens nav reaģējis tātad viņuprāt problēma atrisināta,taču patiesība ir ka viņi pat nav mēģinājuši sazināties ne zvanot ne uz e-pasta adresi.Pat nav snieguši atbildes oficiālas ēpastā. Tāpēc nespriediet kamēr pats neesat ar to saskārušies.

P PinkainaisLacis 07.09.2020

''=1.Nemāciet mani kas ir jādara un kā jāpārbauda ātrumi=''
Es nemācu,tikai apjautājos, kas notiek ar dažādām lapām.. Nesatraucies tik traki, būs labi .Jāsaprot kur ir vaina un problēma atrisināsies.

''=Torrenti ieslēgti nav kad tiek pārbaudīts ātrums.kur tādu redzat?= '' Screenshotā :)

Viņu tehniku ņemt nav obligāti, vienkārši viņiem dažreiz sanāk cilvēku pārliecināt savā labā. Tas saucās Agresīvais management.
Kas attiecas uz tehnisko pusi, tad cik var saprast no Jūsu rakstītā, Jums ir uzlikts viņu dotais rūterīts, kurš ir baigais sūū.. ?Ko tad viņi tādu piedavā?
Tp-link,D-link? Kas ir rakstīts uz rūterīša?
Ja piem. pieslēdzat datoru ar vadu pie rūtera un palaižat speedtest.net, kādu ātrumu reāli uzrāda? Ja līgumā sola līdz 1000Mbit, tad 900mbit tā kā vajadzētu būt, kaut arī ne vienmēr provaideri pilda solīto. Cik velk?
Caur wifi var būt visādi, var gadities, ka kaimiņš sēz tajā pašā frekvencē kurā ir jūsu rūterīts un attiecīgi frekvences parklājas un iestājas baigā bremze, lēns nets utt. Tur jāskatās
uz vietas. Katrā ziņā izskatās, ka problēma reāli ir tehnikā, ko ir uzlicis Balticom. Protams neredzot to 100% apgalvot nebūtu īsti labi,bet uz to pusi velk.
Es personīgi izmantoju tikai savu rūterīti un viss strādā lieliski. Jūsu gadījumā varētu pamēģināt piespraust citu routeri, apskatīties kas notiek ar tikla caulaidību,
Wifi ēteru. Varbūt ir kāds pazīstams kadrs,kas saprot no tādām lietām? Kaut kā neticas, ka Balticom līnija ir tik štruntīga. Ir man viens kolēģis,kas jau 11 gadus
izmanto viņu pakalpojumus (Rīga,Piena kombināta raj.)un nav pilnīgi nekādu problēmu. Ja ir vēlme,varat atstāt savu e-mail, uzrakstīšu,iedošu zinoša speca kontaktus.

M Māra07 07.09.2020

Kur Jūs skrīnšotā redzat torrentu? Ikona zaļā? Tad ziniet ka zaļas ikonas ir ne tikai torrenta progai! Tā kas man redaama ir vispār What's app datora versija ! Tāpēc jau minēju iepriekš pārbaudiet redzi.
Atkārtoju Jums vēlreiz - es zinu tehniskas lietas un nevajag man visu šo penteri skaidrot. Ir pārbaudīts ar vadu arī tad ir ap 150 Mbits .To ka viņi uzspieda savu rūteri man nebija laika pārbaudīt vai tiešām tā ir taisnība ka mans varētu nepavilkt,taču izrādās ka nav sliktāks ( pārbaudīju vēlak ).Pieslēdzu un pārbaudīju ir ok mans rūteris.Viss jau ir izdarīts - parbaudot.Es tapat tieku galā ar tehniskam lietām.Pats varu palīdzēt un tas arī ir darīts arī . Cepiens ir par to ,ka Balticom nekustas un neko nedara lietas laba ,taču mēneša maksa tāda pati! Par ko jamaksā? Par sūdainu pakalpojumu ko sie sniedz ko? Normālas kompānijas paceļ un uzreiz rīkojas nevis kasa pakausi un domā! Tieši tāpēc man riebjas tādas firmeles! Un pretīgi sadraboeties.Ja jau sākumā šie parāda sevi tādu tad var iedomaties kas būs velāk. Par frekvencēm nezinu vai kaimiņi pārklaj.Varbū visa māja ir Balticom pārņemta.Taču internets ''peld'' brīžiem jau ir ka nākas taču krīt arī bieži.

P PinkainaisLacis 08.09.2020

uzzvani tieši uz tehnisko daļu un palūdz lai savieno ar kādu tehn. cilvēku. Apskaidro sitāciju un saki lai dara kaut ko lietas labā. https://balticom.lv/lv/kontakti
To, ka piemēram telekoms nekust ne no vietas ātrāk par 5 dienām, kā minēts līgumā, 100% varu apgalvot. Kaut kā neticu, ka šitie arī vispār nekust.

P PinkainaisLacis 09.09.2020

Jā,lasu kas tiek rakstīts, bet ja dara vienlaicīgi vairākus darbus, gadās arī pārskatīties. Pašam nav gadījies nekad? Atradis pie kā piesieties! Es ar tevi normāli runāju, bet tev tik pie...
Un tas, ka uzrakstji viņiem vēl neko nenozīmē. Ir jāraksta un jāzvana atkārtoti, jo kā zināms šajā valstī viss ir jāzcīna un neviens nekādus labumus uz paplātes nepienesīs, tāpēc arī rakstīju, ka zvani atkartoti, bombī utt.
Neviens kantoris nav ideāls, visur ir kasjaki.

Atnāca pie tevis tehniķis, pieslēdza, nomainīja tehniku un ar savu lapsi neparbaudīja savienojuma ātrumus? Un ja arī pārbaudīja, bija teiksim tie līgumā solītie megi un pēc pāris stundām atkal viss podā? Kurā rajonā notiek tādi brīnumi?

M Māra07 09.09.2020

Tak Jūs pārskatījāties divkārtīgi! Pirmo reizi ,kad uzrakstījāt,otro kad pavaicāju - kur redzat torrentu? Cilveks palūkotos un redzētu kļūmi,tācu Jūs atbildējat ka torrentu.Divreiz kļūdīties vienā un tai pat vietā...
Viņiem arī tika un tiek joprojām ziņots-rakstīts,zvanīts.Paši zvana un vaicā.Pie tam melo ,ka nekad viņiem neesot kļūmju ka šis pirmais gadījums! :DDDD Batonu karinātāju kantoris. Es zinu ,ka nav ideālu,taču melot nav labi ! Ja kantoris melo tad tādam uzticība zūd vēl vairāk.Jo tiek arī te viss parādīts. Domāju,ka daudzi palasot izvēlēsies citu provaideru.
Internets ''peld'' visu laiku.Ta ir kādu laiku kā nakas ta nokrīt pilnīgi bedrē. Tas riebjas ka nav stabilitāte.Pieslēdzu arī vadu.Tas tehniķis ta arī nesniedza atbildi kāpēc piemēram viņu ''dižrūteris'' kuru ''piespieda'' maksāt kā nomu ik mēnesi apmēram 7-8 metru attālumā tik pat kā ''nevelk'' ? Rajons it kā normāls - Purvciems,daudzstāvu ēkas. Nu nav taču viņi te pirmo dienu.Noteikti ka daudzus gadus sniedz te pakalpojumus.Un nevar savest kārtībā savus pakalpojumus. Domāju,ka citiem tāpat ir problēmas,tikai tie varētu būt arī nekādas pretenzijas šiem neizsaka.

M Māra07 15.09.2020

Nekas nav m,ainījies un vēl šī kompānija vel prasa lai rēķinu pa pilnu summu maksāta - it nekādu kompensāciju nav.Laikam viņiem šķiet normāli tādu pakalpojumu sniegt!

P PinkainaisLacis 17.09.2020

Un ko labu stāsta kantoris? Meistars tika izsaukts? Ko sola? Kaut kā neticās, ka tik ilgā laikā viņi nespēj novērst problēmu.
Izskatās, ka viņu rūterīts ir stipri nekvalitatīvs. Ja pamēģinat pieslēgties ar citu wifi rūteri, atvienojot to Balticoma ''brīnumu'', un ir uzlabojums, respektīvi viss ok, tad tad tā arī pasakat viņiem, lai baruc meistars, savāc savu tehniku, par kuru vairāk nemaksāsiet un viss.

M Māra07 24.09.2020

Tas arī tika idarīts! Viņu ''meistari " jau vairākkārt bija un no katra tiek sagaidīts brīnumu lietas.Tiku pieslēdzis savu rūteri un bija ok. Šodien velējos palūkoties TV pārraides mazliet... Nav vispār! Uzrāda ekrānā ka ,mana iekārta ( TV ) ŅEPODDERŽIVAJETSA ! Piebildīšu ,ka pirms tam TV kanāli atšķirība no viņu nenormāli tizlā interneta,vismaz darbojās ! Nu netiek tie āksti galā ne ar ko! Neiesaku nevienam Balticom! Tikai lieks laika tēriņš.

P PinkainaisLacis 27.09.2020

Jūs ''tehniskais cilvēks'' varat atbildēt uz jautājumu - vai meistars pie jums pārbaudīja līnijas ātrumus un pārējo pieslēdzoties ar savu datoru? Kādi bija šie rādījumi?

Kas ir ''jūsu rūteris''? Tas ir interaktīvās TV modems ar iebūvētu wifi vai tas ir kaut kāds Tp-link,Dlink vai citas markas Wifi rūteris? Marka- modelis?

P PinkainaisLacis 27.09.2020

Varbūt drīkst palūgt iepeistot šeit foto no tiem abiem dzelžiem? Balticoma ''brīnumu'' un jūsējo?

M Māra07 28.09.2020

Jā pārbaudīja protams.Un rezultāti daudz neatšķiras.Man bija bļja jāpieraksta lai Jums varētu sniegt atbildi cik ,kur un kā un kāpec? Jums neliekas ,ka pārāk bāziet savu degunu kur nevajag ? Lietojiet savu pakalpojumu un dzīvojiet laimīgi.Šiet vienkārši pabrīdinu potenciālos viņu klientus.Lai aizdomājas pirms slēgt ar viņiem līgumu - vai to vērts būs visu laiku netiek ne internets normāls un vēl bez TV atstās.Un vispār man Jums nav jāsniedz atbildes !Tehniskās daļas darbinieks esat vai? Tā izskatās - visu laiku aizstāvat šo Balticom ,kurš man nespēj sniegt pakalpujumus kādus gan sola gan līguma nosacījumus,jau vairākus mēnešus ! PAr ko tiek maksāts?
Nu jau nesanāks,jo aizdevu uz laiku savu pazīstamiem lietošanā kamēr savu iegādāsies.Taču pārbaudīts bija un darbojās lieliski .

M Māra07 28.09.2020

P.S tie āksti tikpat akli kā Jūs - neatšķir torenta ikonu no Vatsapa! Visi ejiet pie acārsta kāmēr vēl aklāki napaliekat.Varu piebilst ,ka torents tiek lietots reti un pēc lietošanas uzreiz izslēgts.Ātrums internetam tiek pārbaudīts bez ieslēgtu torentu ! Vēl arī viņi bieži uzstāj ,lai attālināti tiek viekta pārbaude.Uzskatu ,ka tas normāli,JO var redzēt cik zems apkalpošanas līmenis un cik skopi viņi ir ! Taupa laikam uz benzīna rēķina.Kā arī tas,ka klientiem NAV JĀVEIC bez maksas darbu par ko tie viņu līkrokānie bezsmasdzeņu tehniķi saņem algu!

P PinkainaisLacis 28.09.2020

''- Jums neliekas ,ka pārāk bāziet savu degunu kur nevajag ? -''
Es tev auna piere normāli uzjautāju un tas arī viss. Nēesmu es nekāds tehniskais darbinieks utt. Domāju cilvēcīgi apjautāties,kas par brīnumainu ''dzelzi'' ir tas Balticoma rūteris, bet nu tu tak ''tehniskais cilvēks'' pat modeli nevari pateikt, nerunāsim pat par elementāras bildītes iepeistošanu. Galvenais esi atradis pie kaa piepi****, tā ir ikoniņa, kur man gadījās pārskatīties. Tas te vispār ņepričom!
Iepeisto reālus dzelžu modeļus, un tad klabini savu profesionalitāti! Tavai zināšanai- ''tehniskie cilvēki'' nekad neizmanto provaideru doto tehniku, jo tā pēc default ir sūds (arī Balticoma rūteris).
Atdod tam Balticomam atpakaļ to viņu lūzni , uzliec savu un dzīvo laimīgi, bet neaizmirsti,ka jāizmanto kvalitatīvi dzelži, nevis Tp-link pa 20eur.
Vēlu veiksmi.

S Spuris 29.09.2020

1.Uz tu neesmu pārgājis .Jūs čoms kaut kāds esat vai rads ? Uz tu varat ar saviem butīļbrāļiem tērzēt. 2.Par personīgu aizskārumu varat pa zobiem atrauties tā ,ka ilgi lūkosieties pa palātas lodziņu uz ārpasauli.Pielec nīkuli ? 3. Jums vieglāk paliks zinot modeli ko? Man Jums varbūt ikdienas atskaites nosūtīt ko un kas ir darīts un kāda tehnika redzēta,pieslēgta vai testēta? Cilveks kuram smadzenes palūkotos Balticom mājas lapā vai viņiem arī pa tiešo pavaicātu kādu rūteru uzstāda,taču Jums jau līdz tam prātiņs par īsu redzams. Ok,īpaši grūtgalvim pie esat pieskaitāms pēdējo reizi varu paziņot,ka rūtera modelis ir : TP-LINK ,AC-1200,Archer C6, 867Mbps 5 GHz + 300Mbps 2.4GHz , Faster Wi-Fi ,Full Gigabit. Gudrāks palikāt pensionār ar vājo redzi ? 4. Atkārtošu vēlreiz - man Jums nekas īstenībā nav jāskaidro vai jāstāsta. Jūs esat kā veca tirgus vai ģerevņas veča ,kurai visur jābāž savs šņukurs.

S Spuris 29.09.2020

P.S. Savs kurš tika pieslēgts un labi viss darbojās ir D-Link DIR-826, AC - 1200 , tāpat ar Gigabit. Un paši Balticom nenoliedza ka ir labs un iederas.Tikai redziet viņu rūteri varot pieslēgties ''attālināti'' it kā un risināt tehniskus sarežģījums.Sviests naturāls.Abčakarē klienti vienkārši.Neprot risināt neko.Iespējams ,ka tā ir viņu taktika arī -noslēgt līgumu tad lai klietiem ir sarežģījumi un tie iet prom maksājot kompensācijas,taču šajā gadījumā tas viņiem neiet cauri.Ne uz tiem cilvēkiem ''uzleca''. Taču ceram,ka cilveks tiks prom no viņiem un tiks paņemts cilvēcīgāks operators , kurš var nodrošināt savus pakalpojumus.

G GenadijV 29.09.2020

Jūsu agrumenti nav pareizi! Cilvēks jums vēlējas kaut ka palīdzēt, kaut ko ieteikt, bet jūs viņu sutat pie acu ārsta un saucat par nīkuli?

Jūsu IQ līmenis ir gaužāms zems!

S Spuris 29.09.2020

GenadijV Cilvēks nevis palīz taču regulāri atkārto vienu un to pašu,kā arī lien kur viņu neprasa pat.Ja būtu vajadzība tad cilvēks pavaicātu.Vai ir saņēmis jautājumus no cilvēka? Nav neviena.Kā arī viņam atskaites nevienam arī nav jādod. Un vēl - tuvbrālības arī nav dzertas tāpēc uz tukošanu jo vairāk nav jāatbild un tas pierāda cik niecīgs ir cilvēks ka pat to nav spējīgs.Pie acu ārsta jo vairākkārtīgi piesien kaut kādu torentu.Divkārtīgi.Otroreizi pēc aizrādījuma viņam cilvēks pateica.Normāls cilvēks pēc pirmā jau pārbaudītu.Tikai šis to nedarīja.Secinājums kāds ? Slikti ar redzi.Ko dara kad slikti ar redzi? Dodas pie speciālista,kurš ieteiks brilles .
Vēlaties par IQ patērzēt? Davai stāstiet tad .Labprāt uzklausīšu,tikai pēc tam Jums sāksies mazvērtības kompleks.Ja nezinat cilvēku tad savas absurdās domas paturiet pie sevis,jo izsakot tās Jūs paši parādījāt cik niecīgs esat.

сосед 24.09.2020

Я с балтикомом с 2004года, примерно, ну практически как только они появились и это был и остаётся лучший провайдер в риге, но есть одно но. Если вы находитесь так сказать в зоне покрытия этой компанией и об это они честно говорят всем и показывают свои зоны покрытия. Знаю своих коллег и знакомых у которых с этим провайдером была печаль и беда именно из-за того, что они находятся не в зоне покрытия. Но конкретно я, за эти года жил и живу всегда там, где инет космический и проблем никаких не было и нет. И если возникала проблема решали в течении пару часов или пол часа. Говорю как профессиональный 15летним стажем задрот ммо рпг игр, где крайне важен и мс и фпс и ппс итд итп и чтоб не дискало от слова никогда. С балтикомом такое бывает может раз в три года или 7лет и то там или сервер перезапустили или авария какая и тогда часть клиентов без инета и всегда раньше давали скидки по этой теме, сейчас последние лет 8мь не дают, потому что как и было крайне редко пропадает интернет и опять же в течении пару минут или получаса или часа или пару ч он возобновляется и проблема может повториться снова лет так через 5ть ну хорошо, через года два-три максимум.. Если проблема не в технике, а у вас очевидно приобретённый роутер не тащит, да замените его на свой или пусть заменят на такой же, не поможет, меняйте провайдера раз так душа к ним не прикипела. Я лично их не на что не променяю по скольку всё устраивает. А переезжал и снимал квартиры часто и за мной сохраняли мой инет бесплатно и мог не платить и уезжал на год из страны тоже беспл сохраняли и ничего не требовали и когда вернулся провели куда хотел.. А ещё, бывает забуду или не успел, если, оплату осуществляю с опозданием в 2-3-5дней мне не рубят инет. Какие гайсы в других компаниях приходилось прочувствовать у родаков с латтелекомом, у знакомых с теленетом.. Опять же это только мой личный опыт и это может ничего не значить. Возможно, буду однажды вынужден съехать в другую зону покрытия и буду писать уже другой отзыв и менять провайдера, но очень бы этого не хотел.

M Māra07 25.09.2020

Tas viss ir saprotams ,ko Jūs rakstāt,taču kā jua minēju rūteris ir tieši viņējais! Jūs neesat acīmredzot visu izlasījis.Slēdzu klāt savējo viss ok darbojās.Tehniķis atbrauca pirmo reizi...Nomaina rūteri vēl kaut ko konfigurēja,tad novēla vainu uz kolēģi kurš ievilka interneta un TV pakalpojumu.Až zvērēja galvu sitot pret grīdu ,ka viņš tagad višu ir uzstādījis un būs ok! Taču viss turpinājās - internets peldēja tāpat.Atbrauca atkal ,kaut ko konfigurēja it kā pagaidām neko manījis neesmu interneta nestabilitātē,TAČU pazuda TV ! Tāpat atnāk rēķins un nekādu atlaižu nav par to ka viņiem līkas rokas un vairākus mēnešus nesniedz pakalpojumu atbilstoši līgumam! Tatad viņus apciemos PTAC ja jau viņi tik ļoti to vēlas .

сосед 24.09.2020

не поддерживается потому что не настроили или потому что у вас древний телек у которого такой встроенной функции нет?

M Māra07 25.09.2020

Es jau iepriekš minēju ka daudz zinu un protu tehniski.Vēlreiz pierādās tas,ka neesat kārtīgi izlasījis. Rakstīju jau ka pirms tam TV viss darbojās! Izlasiet kārtīgi kas tiek ziņots . Sakarā par TV- jā man viņs ir ''ļoti древний телек''.
SMART TV ! LG UHD TV AI ThinQ,Nano Cell,Display 4KActive HDR,DTS Virtual:X,modelis kuram nav vēl pat divi gadu.Man ko katru gadu jauns TV jāpērk? ''древний телек''?

сосед 24.09.2020

а я 16лет их клиент, жил в дарзциемсе и пурвциемсе 7лет, плявниеках немного, живу в центре почти 9лет. всем как слон доволен.

M Māra07 25.09.2020

Es atrodos Purvciemā!UN tas arī tika jau ziņots! Klau izlasiet sākumā visu pirms izteikt savu kur un kas.Apnīk atkārtot!

сосед 24.09.2020

PinkainaisLacis вы очень грамотно описали возможные траблы у Мары, то о чём я тоже подумал как факторы, но не озвучил, поскольку технически не подкован.

M Māra07 25.09.2020

To pašu es zinu arī bez citu pateikšanas priekšā un ir izdarīts jau iepriekš.

M Māra07 28.09.2020

Nu vai kāds var padalīties ar savu pieredzi - kātikt galā ar tādu pakalpojuma sniedzēju ,kurš jau ilgu laiku nesniedz pakalpojumu,neievēro līguma punktus,taču rēķinus mierīgi piesūta pa pilnu programmu? Tagad nav TV jau gandrīz divas nedēļas,internets tāpat regulāri peld ( gan wi-fi gan arī pieslēdzot vadu ) .Varbūt juristiem pavaicāt? Vai uzreiz PTAC un VID paziņot par tādiem ,kuri prasa samaksu par ''tukšu gaisu'' ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы