РешеноBalticom - Slikts serviss , klientu apkalpošana
Nu pazūd internets , pazvanu uz klientu apkalpošanas centru , nācās gaidīt 30 minūtes lai vispār sazinātos ar kādu , un tad vēl pasaka kā nedēļa jāgaida līdz atbrauks skatīties , rodas jautājums par ko tad es maksāju ? Ja internetu nav iespējams lietot nedēļu.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Jūs kā ''spam robots'' visu laiku spamojat! Vai nepietiks reiz? Cik reizes var vienu un to pašu atkārtot? Izklausaties pēc kārtējā konkurentu firmas darbnieka! Neticu, ka realitātē šī firma nav spējīga novērst problēmu mēnešiem ilgi.
Tas ir iespējams. Nopietni. Es esmu bijušais viņu darbinieks. Viņiem ir maz darbinieku, un parsvarā visi jaunie. Es arī tāds biju. Zema alga, nav perspektivēs - aizgāju
Šitādu tuftu vajadzētu dzēst.