РешеноBalticom - Slikts serviss
Ļoti slikta interneta kvalitāte un televīziju piedavā caur dekoderi kad baltcomam strādā bez dekodera. Bijām klienti visu noteikto termiņu, kad termiņš beidzās pārgājām pie baltcoma, sākās zvani 10x dienā un sieva piekrita, jo solīja, ka varēs pārslēgt, ja pārvāksimies un tagad pārvācoties izrādās, ka nevar un uzlika maksāt kompensāciju par līguma laušanu.
Adreses zemes iela un prūšu iela.
Sveicināti, Daini un Kristīne!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Pārbaudot informāciju, secinām, kā pārpratums radās tāpēc, ka sākumā nosaucāt mājas numuru bez korpusa (bez "B" burta). Adresē, ko nosaucāt pirmoreiz tiešām mūsu pakalpojumi nav pieejami.
Kad kopā noskaidrojām precīzu adresi ( ar "B" burtu), izrādās, ka pieslēguma iespēja pastāv un mēs vienojamies par meistara izsaukumu, piemeklējot Jums individuālu cenu komplektam. Diemžēl no meistara vizītes Jūs atteicaties.
Atbildot uz jautājumu par līguma laušanas sodu: Jūs 01.06.18 noslēdzāt jaunu līgumu uz 24 mēnešiem. Lai nelauztu līgumu un nepiemērotu zaudējuma atlīdzību, piedāvājām pārnest līgumu uz jauno adresi ar pazeminātu cenu, bet diemžēl saņēmām atteikumu.
Šis piedāvājums joprojām ir spēkā, Jūs varat turpināt sadarbību Jūsu jaunajā adresē.
Mums ir žēl, ka Jums radās šāds priekšstats un nākamreiz būsim uzmanīgāki, kad kopā ar klientu pārbaudām pieslēguma adresi.
Balticom komanda
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий