РешеноBalticom - Slikts serviss
Apkalpošanas centru nekad nevar sazvanīt ertā laikā.
22 septembrī, prasīju izbeigt līgumu sakarā ar pārvākšanos un prasīju kommunicēt caur epastu. Atteicas sūtīt epastu, ka arī neko nepateica par izbeigšanu, tikai to ka atzvanīs. Zvana ilgums 6 minūtes un nekāda rezultāta.
Nevaru saprast kāpēc nevar visu sarunāt epastā, jo tie automātiskie zvani bieži ir nelaikā, jo nevar pamest visus darbus un meetingus lai tikai atbildēt kārtējai meitenei no call centra kura prasīs adresi, vārdu un tml.
Balticom, ja lasāt šo portālu, lūdzu pārtrauciet līgumu.
Telefona zvana ieraksts jums ir (22. Septembris, 9: 21 no rīta, zvana ilgums 6min 59sekundes, piesleguma adrese: viestura prospekts)
ja ir kādi jautājumi, lūdzu rakstīt uz epastu, kurš jums arī ir sistēmā
Labdien! Ļoti žēl, ka Jums neizdevās ar mums sazināties Jums izdevīgā laikā. Gadījumos, kad klients izsaka vēlmi izbeigt līgumu, mums ir svarīgi noskaidrot, vai no mūsu puses viss bija kārtībā un mēģināt atrast situācijas risinājumu. Tāpēc mēs centāmies sazināties ar Jums. Mēs vēlamies informēt, ka Jūsu pieteikums ir pieņemts un apstiprinājums ir nosūtīts uz Jūsu e-pastu. Paldies par sadarbību un uzticību!
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Facepalm. Ja vajag internetu, meklējiet citu provaideri. Te interneta nav, tikai bezgalīgas anketas un meitenes callcentrā