LV RU
www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss

РешеноBalticom - Slikts serviss

Iepriekš lietoju balticom vairākus gadus, bet tagadējā situācija, kura bija izveidojusies man vienkārši liekas interesanta. Kad Rīgā bija negaiss, tad lietoju savu portatīvo datoru kurš bija atvienots no tiešās elektrības darbojās uz bateriju, biju iespraudis balticom interneta vadu, bet te caur viņu vadu mans dators dabūja elektrisko triecienu, kā rezultātā nodega mana tīkla karte. Piektdienas vakarā zvanīju balticom, bet tā arī viņu meistars pie manis atbrauca tikai pirmdien vakarā un pateica, ka neko nevar darīt, lai rakstu sūdzību uz viņu e-pastu. Uzrakstīju sūdzību uz kuru saņēmu atbildi, ka jā viņu ierīce dabūja elektrisko triecienu un daži manas mājas un blakus esošo māju klientu aparatūras cieta, bet viņi nekompensē nevienus zaudējumus un tā neesot viņu darīšana.

Kad sazinājos ar citiem interenta pakalpojumu sniedzējiem, tad noskaidroju, ka citi pakalpojumu sniedzēji lieto specializētu aizsardzību pret šādiem gadījumiem un arī gadījumiem, kad sistēmas kļūdas dēļ caur intereneta vadu tiek padota lielāka elektriskā jauda par 12v.

Iesaku apdomāt pirms pieslēdzat viņus. Tagad pašam jāpērk jauns dators, jo to atremontēt nevar un kaut kādus usb adapterus nevēlos lietot. Vienīgi ko balticom piedāvāja bija uzlikt interneta rūteri, kurš maksā 45 euro un tad man būšot bezvada signāls. Bet meistars teica, ka to rūteri tieši tādu es varu interneta veikalā atrast pa 12 euro.

Paldies, par jūsu nekvalitatīvajiem pakalpojumiem arī pagātnē bījuši daudzi starpgadījumi, bet šis man deva signālu mainīt pakalpojuma sniedzēju, kuru esmu nomainījis uz stabili un drošu tāpēc tagad padalos ar savu bēdu un ceru, ka citi ņēms vērā pirms izvēlās pakalpojuma sniedzēju.

17.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 18.08.2020

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 25.09.2020

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

G

Комментарии (2)

A Andris Bondarenko 19.01.2020
slikts serviss

Internets palika pilnigajs sūds. Brīvdienas vai pec 21:00 laggo nereāli. Pings 300-2000.
Mainīju ruteri, nekas nav mainījusies. Kaut ko pateikt vini ari nevar.

S Sudzibas.lv Admin 26.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы