РешеноBalticom - Slikts serviss, agresīvs mārketings
Neiesaku nevienam, pat ielaisties sarunās ar šo kantori. Tiešā vārda nozīmē, uzklupa 95 gadus vecam senioram un nemitīgi zvanās, lai piedāvātu savu pakalpojumu.
1) kungs bija pārliecināts, ka runā ar baltcom, bet kad ierodas meistars tad uzņēmums ir kaut kāds mistisks balticom
2) kad atnāk meistars neviens nerāda, kāds izskatīsies līgums, bet tikai Saka līgums būs elektronisks, ka tur jau nav ko redzēt, ka parastais standarta līgums
3) solīto 115 programmu vietā meistars spēj uzstādīt tikai 18, jo esot vecs televizors. Bet seniora tv iekārtai vēl nav pat 4 gadi
4) pa telefonu noskaidrojam, ka garantē 45 programmas, un parējās esot dāvana, un pretenziju pat to kvalitāti vai esamību vai neesamību nevarot būt
5) kad klients pasaka, ka nevajag šo pakalpojumu, un nekādu līgumu neslēgs, tad zvana un zvana, un neliekās mierā, tā ka senioram saasinās veselibas problēmas no šīs vajāšanas.
Esiet uzmanīgi, ja zvanu tāds kantoris, ka balticom, un labāk pat neielaidieties nekādās sarunās.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā pieslēguma adresi vai klienta numuru.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda.
Labdien,
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
AIZpis žaunu, kroplā kuņa!