РешеноBalticom - par apkalpošanu
09.11.12 griezos A/S Balticom birojā gribēju sūdzēties par viņu darbiniekiem direktoram un kā vienmēr ilgi gaidiju savienojumu ,bet kad sagaidiju savienojumu kāds darbinieks vārdā Juris man paziņoja ka savienot ar direktoru nevar ,telefona numuru iedot nevar .Jautāju kad var personīgi satikt direktoru birojā uz ko arī bija atbilde ka tas nav iespējams,lai ar savu sūdzību griežos pie kāda darbinieka vai izklāstu to viņam(darbiniekam Jurim)un viņš par to informēs direktoru un ja direktors uzskatīs par vajadzīgu atzvanīs man.Protams ka neviens man neatzvanija .Pirmo reizi mūžā sastopos ar tik slepenu administrāciju un tik noraidošu attieksmi pret klientiem.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
dura
Šādā gadījumā rīcība var būt tikai viena: visu attiecību izbeigšana ar šo kantori.
P.S: pie reizes var aizbraukt uz zināmo adresi un nomētāt divus Lexus 460 ar sapuvušām olām.