www.sudzibas.lv Balticom Krāpšana, slikts serviss, nelojāla attieksme

РешеноBalticom - Krāpšana, slikts serviss, nelojāla attieksme

2017 gada jūlija sākumā noslēdzu līgumu ar šo uzņēmumu, jo likās tādi pūkaini un labi..
Taču jau pirmajās dienās bija sarūgtinājums par viņu pakalpojumu kvalitāti. Internets regulāri pazuda, par ko protams ziņoju uzreiz viņiem. Meistari braukāja gandrīz katru dienu risināt problēmu nedeļas garumā - ta viņiem esot vainīgs mans rūteris, piedāvāja to par maksu pārbaudīt un pēc vairākām nedēļām sniegt atbildi. Nedēļām! Laikam jau ļoti gara rinda ir balticomā! Kā pie mauzoleja ar volodku.
Pa to laiku piedāvāja savu rūteri uzlikt. Viņu rūteri pieslēdza, taču savu neatdevu šiem.
Izrādījās ka viņu rūteris vēl nestabilāks ir! Tad vēl pie vainas esot mans dators, jo esot no jaunās paaudzes! Acīmredzot balticom vēl akmens laikmetā dzīvo! Beigu beigās tomēr kaut ko sakonfigurēja pēc vairāk nekā nedēļas un internets darbojās ciešami. Dīvaini ka ar manu portatīvo problēmas nebija ne pie iepriekšējā provaidera, ne arī ja biju izbraucis kaut kur citās pilsētās, ne citās valstīs! Visur bez problēmām nouts piekonektējās pie wi-fi! Kā tā dārgie, balticom? Es esmu vainīgs ka dodu priekšroku jaunajām tehnoloģijām nevis senajām? Ja jau jums balticom viss tik senatnīgs tad kāpēc lietojat arī mobilo tālruni? Pārejiet uz telegrammām un vēstulēm caur latvijas pasta nodaļām. Retro savā ziņā jau ir moderni šajās dienās. Ko lai saka? Atvainojos par to, ka man jaunās paaudzes portatīvais!? Nākamo kad pirkšu noteikti pavaicāšu tieši provaiderim kādu man pirkt lai tikai viņu pakalpojumi darbotos nevainojami!
Taču vissmieklīgākais ir tas ko viņi atbildēja uz pretenzijām, ka pakalpojums netika saņemts pilnvērtīgi un nav nekādas atlaides bijušas. Zināt, lasītāji, kādu atbildi šie sniedza? To ka, pirmais mēnesis jau bez maksas ir bijis, ka maksu kuru veicu ir uz priekšu par augustu!
Tātad reāli sanāk tā ja ir bezmaksas mēnesis tad pakalpojumu vari nesaņemt vai saņemt nepilnvērtīgi!
Interesanti ka rudenī man arī bija viens bezmaksas mēnesis, jo kaimiņš arī pieslēdzās pie viņiem. Tad kāpēc tanī mēnesī viss darbojās? Varējāt taču nesniegt pilnu pakalpojumu, balticom! Starp citu, kaimiņam viņi internetu nevarēja pieslēgt veselu mēnesi! Braukāja daudz dažādu meistaru. Teikuši ka vajagot tikt mājas bēniņos. Dīvaini, jo neko caur mājas bēniņiem nav nekad darīts. Beigu beigās bēniņi nebija vajdzīgi. Izrādījās ka veselam baram "izcilo meistaru" rokas un galvas ne notām vietām augot! Kaimiņš maksāja savukārt par pakalpojumu pa pilnu, lai gan mēnesi bez interneta bija! Tas ir normāli, balticom?
Vēl dīvaini ka jāmaksā mēnesi uz priekšu par pakalpojumiem, kurus reāli klienti vēl nav saņēmuši! Kur garantija ka balticom sniegs pakalpojumus nākamajā mēnesī? Kur garantija ka viņi nebankrotēs un nenozudīs ar visu iekasēto naudu kā banka baltija, parex un līdzīgas iestādes? Un ja klients vairs nav starp dzīvajiem taču ir jau samaksāts par nākamo mēnesi? Kur tad paliek maksājums ko, balticom? Aŗi tas, ka viņi nesaprot un nav lojāli un neprot risināt lietas par teiksim ka atslēgt uz laiku pakalpojumus! To ka ir dažādas situācijas un ne visas var piemērot jūsu izcili trulam līgumam!

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 08.03.2018

Sveicināti!

Patiesi žēl, ka Jums radās šādas priekšstats par Balticom.
Lai atrisinātu situāciju un sniegtu atbildes uz Jūsu jautājumiem, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu pieslēguma adresi un telefona numuru.

Noteikti spēsim rast risinājumu, kas mainīs Jūsu priekšstatu.

Gaidīsim ziņu no Jums!

Jūsu Balticom.

mikeness 08.03.2018

Sveicināti,Balticom!

Nevajag sniegt šāda tipa trafarētas atbildes visiem - ka Jums žēl un ka risināsiet jautājumus,jo neko neesat daudzu mēnešu laikā tā arī atrisinājuši! Labi zināt ka esat iebraukuši šoreiz auzās.Ne uz to uzrāvāties vienkārši,jo es lieliski pārzinu lietas un līdzīgas darbības sfēras.Jūsu atbildēs viss ir noliedzoši,neko nevēlaties risināt.Es Jūs brīdināju ka tiks darīts tādā gadījumā viss ,lai Jūs atbildētu pēc likumiem,ja jau pa labam nevēlējāties risināt un nebijāt lojāli.Šeit ielikts ir arī kā brīdinājums Jūsu potenciālajiem klientiem,lai ir informēti par dažiem gadījumiem no Jūsu kompānijas puses.
Nemaz nerunājot par Jūsu neprofesionālismu un nekompetentiem operatoriem,kuri neseko līdzi tam ko saka,ziņo. Pasakiet,lūdzu,kur līgumā ir punkts,ka ja ir bezmaksas mēnesis tad pakalpojumus varat nesniegt vai arī sniegt nepilnvērtīgi?! Kas tad Jums par muļķīgu akciju - pieslēdz draugu un mēnesis bez maksas? Mēnesis bez pakalpojumiem sanāk! Tā paziņoja ,pat vairākkārtīgi Jūsu izcilie darbinieki.
Priekštatu man nemainīs par Jūsu kompāniju.Jau Jums ir privāti ziņots ilgstoši,mēnešiem! Jūs neko neesat risinājuši ne arī snieguši citas atbildes.

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 22.03.2018

Sveicināti!

Lai atrisinātu situāciju operatīvi un sniegtu atbildes uz Jūsu jautājumiem, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu pieslēguma adresi un telefona numuru.

Balticom

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 14.05.2018

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

M

Комментарии (16)

K kreditorsPG 06.03.2018

Sūdzības autoram pa vecam nekas nestrādā! Iepriekš viņam Baltcom nestrādāja, tagad Balticom. Palasot viņa sūdzības saproti kur ir īstā problēma! :D

M mikeness 07.03.2018

Problēmas ir Jums ar galvu.Man viss strādā,taču jakompānijas nespēj nodrošināt pakalpojumus tā ir viņu problēma.Ta ii pifiksēts un var pierādīt bez problēmām.Baltcom un Balticom iet roku rokā un ir kā viens kantoris varētu teikt. Pie cita provaidera Rīgā problēmu nav,kā arī citās pilsētāš vai valstīs nepastāv nekādu sarežģījumu ar viņu kompānijām..Tāpēc lasiet uzmanīgi kas tiek paziņots.Laikam jau esat viens no šo kompāniju darbiniekiem ka tā aizstāvat tos :DDDD

Andris Sa 08.03.2018

man nekad nebija problemu ar baltcom, vajadzeja vispirms nopirkt labo ruteri nevis kaut kadu sudu par 15 eur :) un pec tam tikai meklet problemu provaidera puse...

C cakars 08.05.2018

pec tam viņam nestradas Lattelecom, Telenets , Netvision
bet dators tomer "jaunes paudzes "...

M mikeness 08.03.2018

Jūsu ziņašanai - man ir teicamas zināšanas tehniska jomā. Tāpat aparatūra,ieskaitot rūteri ir augstā līmenī un ne no lētā gala.Un vēl Jūsu tupai zināšanai - ne vienmēr prece ja ir dārga tad ir labāka par to kas lētāka.Bieži ir tā ka prwces dārdzība slēpjas brenda nosaukumā! Taču kvalitātes ziņā mēdz būt daudz sliktāka par lētajām. Tāpēc pirms virināt muti pakustiniem nedaudz smadzenes.

A Anda B 10.03.2018

Esmu Balticom kliente, un pamatā esmu apmierināta. Tehniskās kļūmes, kuras ir reti, atrisina ātri, par plānotiem remontdarbiem brīdina. Nepatīk vienīgi tas, ka patstāvīgiem klientiem ceļ cenas, bet jaunos ņem par pamazinātu cenu. To pamato ar kanālu skaitu un izmaksām, bet nesaprotu, kāpēc man vajag 20 krievu kanālus, kurus nekad neskatos, bet nav tāda latviešu kanāla, kā "Šlāgerkanāls", kurš ir, piemēram, Lattelecom paketēs.

M mikeness 16.03.2018

Drīz jau varēšu atzīmēt gadadienu,kā šie vēl nav atrisinājuši problēmas. :D Viņi nerisinās,jo apzinās,ka ir smagi nolohojušies.Ne tos vārdus pateikuši arī. Man jau īstenībā vienalga - var paņemt citu pakalpojuma sniedzēju ,kuri strādā labāk nekā šie,taču iešu līdz galam ,lai viņi saņem ko pelnījuši un maksā pa pilnu programmu par savām kļūdām.Es zinu vienu gadījumu,kad savā veidā līdzīga kompānija reiz arī nolohojās dēļ viena darbinieka rīcības un pateiktiem vārdiem.Rezultātā klientiem tika samaksāta paprāva summa lai neceļ gaismā tiesā.Un piebildīšu,ka tā kompānija daudz lielāka un varenāka nekā Balticom.

M mikeness 22.03.2018

Ko jūs Balticom atkal murgojat? Jūs nesniedzat atbildes! Tieši otrādi izvairāties atbildēt un mūkat projām neatbildot! Jūsu atbildes gaidu kopš janvāra ja tas skar šī gada! Kā arī jau vairākas dienas nesniedzat atbildes uz citiem jautājumiem!

A Aleksejs Fjodorovs 03.04.2018

Neviens provaideris nav atbildigs par jusu ruteri vai datoru. Meistari piesledz savu aprikojumu un parada visu. Ka ari, caur kabeli uz klienta datora. Labak pamaciet ka strada WiFi un lidz kurienei provaideris nodrosina pakalpojumu (tas ir otrs gals vadam, kurs ir jusu dzivokli). Man nekad nebija problemas gan ar Baltcom, gan ar Balticom. Bet izvertejot abus pakalpojumus, Balticom viennozimigi ir daudz labak. Pasakiet labak paldies ka kompanija vispar megina kaut ko izdarit ar JUSU (! ne vina) ruteri vai datoru.

M mikeness 26.04.2018

Ja provaideris nespēj tikt galā tad to vajag arī uzreiz ziņot nevis čakarēties 10 mēnesus un neko nesniedzot pilnvērtīgi.Par ko tad bļin tiek maksāta pilna samaksa,ja pakalpojums nav kvalitatīvs ko ? Otrkārt nekad nav bijušas problēmas ar citu provaideri kā arī jau minēju atrodoties citās pilsētās vai valstīs! Tāpec lasi uzmanīgi un padomā pirms dirst kaut ko šeit.

C cakars 08.05.2018

izlasot visas sūdzības no autora ( 3 lapas ), vienīgais ko sapratu - ka PILNīGI VISI internet sniedzēji Rīgā ir krāpnieki, visi grib tikai apčakarēt...Un vēl nedod dievs Jums remontēt datoru DATEKSĀ vai SERVICENET,tur arī nelojāls personāls,kurš grib APČAKARĒT

M mikeness 17.05.2018

Uzmanīgāk lasīt vajag un pakustini prātu.Lai gan spriežot pēc Caps Lock prātiņa trūkums Tev ir ja jau nesaprati par ko tiek brīdināti citi.

B brise 08.05.2018

Nu jau 25 gadus sākot no krievu laikiem - "Lattelekom"Nav bijis nekad problemu un nesaprašanos!Kolhoza laikos sāku ar galda telefonu,15 gadus ideals internets un TV.Tagad ari elektriba!Ideāls kompanjons.Iesaku!

J Jeļena Ramute 24.07.2018

Ideāls, bet pa dārgu!

M mikeness 10.10.2018

Balticom kā parasti melo! Neko viņi nav atrisinājuši.Pat nav mēģinājuši sazināties.Idiotu gucuļu kompānija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы