Balticom - Krāpšana

pārslēdzos no cita provaidera(2024.g. aprīlī) uz "Balticom" noslēdzu līgumu uz 2 gadiem, pirms līguma noslēgšanas, tika atrunāti apmakasas nosacījumi kuri netiks mainīti šo 2 gadu laikā. šī gada augustā saņēmu e-pastā vēstuli, ka dažādu iemeslu dēļ(istenībā vienkāršs blablabla) maksa par pakalpojumu tiek palielināta par 2,00 EUR/mēnesī!
Tā ir krāpšana, nevis pamatotas izmaiņas līgumā!
Telefoniski sazinoties ar Balticom pārstāvi noskaidrojās, ka ja es vēlos maksāt līgumā noteikto cenu, to var izdarīt TIKAI KLĀTIENĒ SIA"Balticom" servisa centrā, maksājot avansā par vairākiem mēnešiem uz priekšu! Lieki piebilst, ka servisa centrs atrodās citā pilsētas pusē un centra darba laiks nesakrīt ar manu darba laiku.
Uz jautājumu kādēļ es nevaru apmaksāt avansā caur internet banku atbildi nesaņēmu!
Interesanti kurās ES valstīs vēl ir iespējama šāda situācija?

21.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

Pacco_al 21.10.2024

Jā diemžēl šis uzņēmums piekopj tādu praktiku, ka neskatoties uz to, ka līgums ir noslēgts un cena ir atrunāta, sistemātiski sūta vēstules ar cenas piegumu piemetot par 1-2 Euro, bet tas ir tik ilgi, kamēr klients samierinas ar tādu situāciju, līdzko pasaki, ka viss, šāda situācija tevi neapmierina, tā cena uzreiz atgriežas 12.- EUR rajonā un kādu laiku ir miers, pēc tam spēla sākas no jauna.
TIešām neiesaku šo uzņēmumu, jā ir ļoti negodprātīga attieksme pret klientiem.

Good Intentions 21.10.2024

@Pacco_al Tā ir vairums firmās. Nagla, ceļ.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы