РешеноBalticom - Krāpšana

Zvanījās vecam tēvam uz 5 zvanu sarunu vecais tēvs piekrita pāriet pie viņiem jo bij izdevīgāk nekā baltcoma. Vecais tēvs paskaidroja ka pats kaut kur braukt viņš nevar jo nesen bij trešais infarkts un vīns netiek no mājām ara! Telefoniski viņam pateica ka viņi visu nokārtos un atteiks pakalpojumu no baltcoma! Vecais tēvs piekrita! Galu gala nāk rēķini no 2 kompānijām! Sestdien 16.02.2020 es (meita) zvanu viņiem un balticomu skaidroju situāciju uz ko man atbild ka viņi baltcoma nosūtīja vēstuli un nav jābūt baltcoma rēķini! Menedžera atbilde zvaniet baltcoma un jautājiet kāpēc suta jums rēķinu! Piezvanīju es batcomam uz ko viņi man atbildēja ka balticom ir brīdināts par to ka viņi nepieņem no viņiem iesniegumus ka to var izdarit tikai cilvēks kurš saņem no viņiem pakalpojumu! Okey labi ar baltcomu ātri visu atrisinājām viņi atslēdza pakalpojumu! Parzvani es uz balticomu izstāstīju visu ko pateica baltcoma uz ko man sniedza atbildi ka pados visu informāciju tālāk galvenai personai un viņi man atzvanis pirmdien un piedāvās risinājumu! (jo viņas kļūdu dēļ es netaisos maksāt par 2 mēnešiem divām kompānijām! 50€ par internetu un televīziju pa mēnesi tas ir pa traku) baltcoma visu samaksājam un paši lauzām līgumu!) un zināt kāds bij risinājums? Viņi pirmdien piezvanija vecam tēvam un pateica a jūs zināt ka jums nav apmaksāts rekins? ! Jūs nopietni? ! Pie tam es ludzu viņam nezvanīt un ne nervozēt jo bij 3 infarkti un viņam nedrīkst nekāda stresa! Tā zvanu es nesagaidīju un risinājums viņiem bij arī labs!
Un vēl kad teicu ka gribu atteikties no pakalpojuma jo viņi krap cilvēkus (menedžera pateica ka būs soda nauda no atteikšanās)

18.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от AS Balticom Ответ от представителя 19.01.2021

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Жалоба успешно разрешена MarijaK16 19.01.2021

Konflikts atrisināts , paldies

M

Комментарии (1)

V vitols 19.01.2021

Man Balticom ierīkoja internetu un tv,wi -fi zona nebija visā dzīvoklī,par problēmas novēršanu man paprasīja 25 euro,nebija kur likties ,jo līgums uz 2 gadi.
Pilnīgi neloģiski ,ja man jāmaksā par problēmas novēršanu,jo netika nodrošināts wi -fi zona visā dzīvoklī.
Kā pajies 2 gadi eju no viñiem prom.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы