РешеноBalticom - Klienu apkalposanas defekti
Gribeju visus pabridat pirm izvelaties Balticom televiziju iternetu vai jeb kuru no vinju piedavaatajam opcijam , 10 reiz padomajat vai velaties kartejo reizi tik apkrapts..
Es paris meneshus atpakall nosledzu ligumu ar Balticom jo apmierinaaja cena un vis pareejais..
Dzives vietas mainjas del veleejos pakalpojumus apturet islaiciigi - savanijos ar operatoru visu noskairojam , uzraxtiju iesnigumu majas lapaa . dzivoju mieriigu sirdi
bet nee shodien sanemu rekinu par menesi ko neizmanotju vinju pakalpojumus.
Zvanu sudzos , vinji aizbildinas ka nav sanemusi manu iesnigumi - iteresanti gan !
Kurs maksas manu rekinu par sho menesi .. ? es noteikti ne
Paldies Balticom
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий