РешеноBalticom - Bojājums un slikts serviss
Labdien! Jau no 25. Augusta izteiktas Tv pārraides un interneta atvienošanās. Katrs sazvanītais it darbinieks atbild ko citu. Meistaru piedāvā pēc 5 dienām. Pieļauj iespēju, ka notikusi kļūme ar kabeli vai rūteri. Bet kas tad cits var būt? Nianse-naktī vismaz internets darbojas ideāli, tā ka ir visas iespējas mainīt savu diennakts režīmu-nakti pavadīt nomodā, bet baidoties reizē ieslēgt tv un kompjūteru. Vispār jau priekš kam, ja cilvēks, kurš no mājām neiziet, var arī paspēlēt spēlītes? ! Vēl varu piebilst, ka kārtējais zvans uz kompāniju, kad tika izdzirdēta adrese, tika atvienots, pat neuzklausot. "jauka attieksme! "jāpārlasa līgums-cik ilgi vēl jācieš balticom pakalpojumi.
Sveicināti!
Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.
Gaidīsim ziņu.
Balticom komanda
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий