РешеноAleksandra Apavi - Apkalpošana
Jau vairākas reizes esam tur "iekūlušies" nepatikšanās! Apavi ir labi- bet akalpošana ļoti slikta! Lai samainītu izmēru- neiespējami. Pārdevējas uz vietas vispār neko nespēj izlemt. Attieksme ļoti slikta pret pastāvīgajiem klientiem. Vairs tur nekad nepirkšu, visiem draugiem saku arī lai nepērk, un viņu atlaižu karti izmetu miskastē! Tāpēc- nepērkiet, ja radīsies problēma ar nopirktajiem apaviem- veikals noteikti izgrozīsies un pašiem būs jātiek galā!
Labdien,
Mēs augstu vērtējam savus klientus un vienmēr piedāvājam konstruktīvus, abpusēji izdevīgus risinājumus. Šajā gadījumā, mēs esam gatavi sniegt atbalstu jums. Lūdzam sazināties ar mums, lai apspriestu detaļas.
Ar cieņu,
Aleksandra apavi
Uzņēmuma Aleksandra apavi pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju un piedāvāt esošo problēmu risinājumus. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (26)
Piekritu, apkalpošana tada ka nošauties... sajuta tada, ka vinji tos apavus pardot pat nevelas!... pat kad gaju klat un prasiju atieksme vispar... buh biju ljoti nikna, jo zabaki jau tiri interesati ..BET APKALPO..BU):
Nepiekrītu. Biju iegājusi šajā veikalā -15 minūšu laikā 4 cilvēki atnesa atpakaļ savu apavus. Bija neapmierināti un viena izlaidīga paskata blondīne ar asarām acīs demonstrēja bojātos apavus. Kad uzmetu acis viņas apavu kastei, sapratu, kāpēc, viņai asaras. Žēl pa 100Ls nopirkt brāķi. Skumji bija skatīties uz tiem nelaimīgajiem cilvēkiem. Aizgāju neko nenopirkusi. Klienti ir labākā veikala reklāma vai antireklāma.
Vadibas politika ir versta uz masu pateretaju, kura velmes un prasibas netiek cienitas.
Saja veikala nopirktie apavi loti biezi plist, tacu var atrast jaukus modelus.
ES ARI IESAKU NEPIRKT SAJA VEIKALA APAVUS, LAI CIK SIMPATISKI TIE NEBUTU.
Esmu jau saskarusies ar diviem nekvalitativiem pariem(un salidzinosi ar citiem veikaliem ari dargiem, nemot vera kvalitati).
Un pecak, lai dabutu savu naudinu atpakal ej nu un staiga pa visadam iestadem un tiesajies. Galu gala ari zel izcakareta laika, meroties sos apavus un perkot. (abi apavi saplisa divu nedelu laika - ta nevar but sakritiba)!!!
Esmu soka par tadu "servisu"
Biju neizsakāmi dusmīga un vīlusies!!!Kā drīkst tā apmelot cilvēkus???? :(
Dominā maniem "sapņu" zābaciņiem pēc pārdevējas teiktā bija vienīgais pāris. Izrādijās, ka viens zābaciņš balts (lampās izbalējis ārā stāvot + vēl nedaudz arī par šauru) otrs bēšīgs. Par cik pārdevējām laikam navļauts zvanīt vai arī nav vēlēšanās, viņa atbildēja, ka citi veikali jau slēgti, kad gribēju noskaidrot kur vēl varētu būt šādi paši zābaciņi citur. Turklāt, viņa bija zinoša ka visur katrs būs savā krāsā!!!Kaut gan pēc šodien iegūtās info vina varēja piezvanīt uz Alfu, Olimpiju. Kaut ko tikai muld...ta ka klienti būtu muļķi!!!Bez atsauciibas.:(
Neatmetu ieceri nopirkt savus iekaarotos zabacinus un devos uz Vecriigas veikalu.Tur nebija izmeera, nebija viziitkartes ar citu veikalu atrasanaas vietaam, nebija jeegas citur zvaniit, jo pilniigi nekur citur neesot un neesot man jeegas nekur citur iet..
Uzzinaaju, ka Terbatas iela ari ir veicis.Aizgaju. Izradas visi izmeri, vienadas krasas..viss notiek. Apstaajos ieraugot cenu. .Pārdeveja pārliecinoši pazinoja, ka cenas var buut atskiriigas. Daudz daargaak..Taads ruugtums bija! :)
Ieteikums veikala vadītājām! Iepazīstiniet savas darbinieces ar telefona aparatu un citu Aleksandru telefona nummuriem..kaa arii paluudziet aizdomaaties par to, ka melot ir slikti...
Kāpēc līdz šajā laika nav pārskaitīta nauda par nekvalitatīvajiem apaviem?Dokumenti atdoti 17.09.08 ofisā .Vai jāiet sudzēties patērē?tāju centrā
Magazin Aleksandra i ego administracija, uchitesj normaljno rabotatj. Vo vseh magazinah denjgi za brakovanuju, porvanuju obuvj otdajut v techenii 5 minut bez vsjakih razgovorov. Eto lico magazina. Kak ti otnesjeshsja k klientu, tak i ot etogo zavisit pojdjet li on tuda esche ili net. Esli na obuvi ocheviden brak, to chto vi hotite dobitsja ne otdavaja denjgi?!Vi sami sebe portite imja. Derzhite golovu i marku magazina na visote. Lichno ja mesjac nazad muzhu kupila tam botinki, hochu skazatj, chto ne deshevie, no poka dovoljni. Ni daj bog porvutsja, ja po golovam pojdu, esli budet kakaja to kanitelj iz za otdachi deneg. Po krajnej mere krug moih znakomih, kotorie tam postojanno tozhe obuvajutsja zabudut dorogu v etot magazin.
Bmw!
Lūdz beidz rakstīt šos hieroglifus šajā svešvalodā!!
smotri kak bi svešvaloda ne stala dlja tebja v skorom buduschem rodnim jazikom. S takim to krizisom v strane greh rotik raskrivatj i bitj v grudj, chto latishskij jazik pobeit.
Man gan nekad nav bijušas problēmas ar šajā veikalā iegādātajiem apaviem. Pērku vidēji 2-3 pārus augstpapeedenju ik gadu, pagaidām viss OK!
Cto za bred?gde eto vam srazu otdadut dengi za brak?est zakon gde zajavlenije rassmatrivaetsa v teceniji 10 dnej, prodavci ved ne eksperti i ne mogut sami opredelit dejstvitelno li eto proizvodstvennij brak ili celovek sam vinovat v tom cto est problemi s obuvju.sam znaju cto nekotorije namerenno portat obuv, dlja togo ctobi polucit obratno dengi.esli kazdomu srazu vozvrasat dengi magazin bistro obankrotitsa.
Man gan Alfā Aleksandra apavu veikalā bija ļoti laipna apkalpošana. Man ir 41 izm. un nav viegli nopirkt apavus, gribēju nopirkt melnus zābakus, paprasīju kādus 3 pārus iesākumā uzlaikot, bet tad pārdevēja sāka nest vienus pēc otriem zābakus, šķiet, ka uzlaikoju visus iespējamos! Žēl, bet tā arī neatradu sev īstos! Varbūt man vienkārši paveicās ar pārdevēju!
POLNOSTJU SOGLASNA S TEM CTO magazin ALEKSANDRA ne uvazajet svoih klientov.
I Jelgave estj etot magazin v PILSĒTAS PASAŽA. TAM letom priobrela kožannuju sumku za priličnije denjgi i hotja magazin dolžen bil obmenjatj sumku i eto podtverdili eksperti iz RIGI on etogo ne sdelal. Zrja potratila sredstva na dorogu v RIGU i vremja.
NE PRIOBRETAJTE V ETOM MAGAZINE SUMKI ONI NEKAČESTVENNIJE .
OČENJ mnogo ŽALOB.
Interesanti bija palasīt citu viedokli pirms savas došanās uz šo veikalu apmainīt apavus.
Viss bija ideāli gadu līdz pagājušajai svētdienai, kad saplīsa rāvējslēdzējs.
Ir jau bijusi mazliet nepatīkama pieredze ar atpakaļ neatgriešanu šajos veikalos, taču man cerība ir, ka šī nebūs no tām reizēm..
Piekrītu:
Labs un oriģināks veikals ar draņķīgu apkalpošanu un klientu servisu.
Es esmu no tādām kā fiksā pircēja iespaidojos no nostaigātajiem kilometriem meklējot iecerētos zābaciņus un tad reizēm nopērku..un mājās jau nepatīk izvēlētie zābaki..nesu atpakaļ...kā brāķi jo piesieties var vienmēr...
Tas bija janvārī..mana sūdzība tika izskatīta un apavi tika atzīti par valkāšanai derīgiem.Tad atzinos godīgi, ka man viņi nepatīk ..šo situāciju personāls piedāvaja atrisināt pagaidot pavasara kolekciju varbūt, ka kurpes iepatiksies..tā arī izdarīju...starpību atgrieza, jo tās nebija tik dārgas...visu cieņu, uzskatu, ka varēja man atteikt..mierīgi!
Labi - šodien aizbraukšu uz Alfa's Aleksandru un paskatīšos :) Jāiepērk atkal apavi. Bet pirms 2 nedēļām biju Aleksandra Ekspress Molā un tur bija fantastiska un laipna pārdevēja! Es izmērīju teju vai visu viņas apavu klāstu, tad uz stundu atliku vienu pāri, kad atnācu, tad vēl pamērījos, un beigās nopirku tos un vēl vienas kurpes (visiem apaviem bija lielas atlaides). Tur bija vēl citas smukas kurpes, kas bija drusku tā kā par mazu man, un pārdevēja piezvanīja uz citiem centriem, lai apjautātos par pieejamajiem izmēriem konkrētajiem modeļiem. Pagaidām problēmas ar kvalitāti arī nav bijušas, un nemāku teikt par pārdevēja attieksmi tādā situācijā. Bet ja citur tiešām ir tik traki, tad pamēģiniet varbūt Molu.
Tad nu gan tu, Eva, nonēsā apavus, ka ik pa 2 nedēļām jāiepērk jauni... Bet rakstītais vairāk ož pēc pašreklāmas. Esmu arī pirkusies Aleksandrā, par cik pie apkalpošanas esmu pieticīga, mani drīzāk tracina pārlieka uzmanība no pārdevēju puses, tad par apkalpošanu nesūdzos, apavu kvalitāte- kā jau visur. Tur ir viens trūkums- mazs sortiments. No visiem apaviem, ko esmu iegādājusies LV tirdzniecības centros, viskvalitatīvākie ir Stokmanā pirktie. Parasti vaktēju tur lielās atlaides un eju pirkties.
Esmu pirkusi saja veikala daudz un biezhi un vel ari pirku. Gadijas situacija, kad apavi saplesusi pec 2 nedeljam, man pirmo reizi zabacinjus remonteja, bet kad pec gada saplisa taja pasha vieta ka pirmais otrais zabaks, man samainija pret citu pari, un pat atdeva atpakal cenas starpibu. Ta ka es apmierinata ar veikalu. Varbut nevajag uzreiz kliegt uz pardevejam un lugt naudu atpakal uzreiz, bet drusku pagaidit?!
Man ļoti patik šie veikali, varbūt neviens nestaigā tev blakus, bet ja ir jautājumi, tad palīdz. Arī problēmas ar apaviem mierīgi risina, bez konfliktime, vienreiz apmainīja uz jaunajiem. Viss ir ok!
man patīk apavu sortiments, bet nepatīk pārdevēju attieksme, piekam neesmu nacionāliste, bet visur strādā krievietes, kas nerunā latviski!!!
šis ir vienīgais veikals, kur tas tik ļoti lec acīs! Pirms mēneša biju Tērbatas ielas Alaksandrā, tur stāvēja trīs pārdevējas, kā statujas un blenza uz katru kustību, ko veicu veikalā, cilājot apavus no plauktiem...man palika neerti, ka vispār tur iegāju, gribēju pirkt kurpes pa 60ls, bet par cik viņas nebija atsaucīgas, izmetos pa durvīm ārā:( kad taisījos prom, pašas sāka cilāt no plauktiem kurpes un mērijās savā starpā, tizli!
Bet kurpes tiešām ļoti skaistas, apkalpošanas visu izčakarēja...
Līdz šim šad, tad arī iegādājos apavus šajos veikalos.Bet pēdējo reizi sanāca iegādāties brāķi, no kreisās kājas apava, locījuma vietā pēc 5-6 reizes vilktiem zābakiem sāka nodilt žamšāda, bet tikai vienas kājas apavam.Aiznesu apavus atpakaļ un pēc divām nedēļām saņemu atbildi, ka šādos gadījumos esot jāiegādājas nepieciešamie kopšanas līdzekļi gumijas suku.
Par cik man ļoti patīk zamšādas apavi pērku viņus regulāri un zinu, kā viņus kopt un kā viņi nēsājās, bet par saņemto atbildi biju šokā, ko sniedza Aleksandra &CO menedžeris Viktors Podoļko.Vēl nesaprotu kāpēc netika sniegta atbilde no neatkarīgā eksperta?????