РешеноAleksandra Apavi - Apavi
2008. gada 23. augustā tirdzniecības centra „Alfa” veikalā „Aleksandra” iegādājos sieviešu apavus par summu Ls 49.90. Pēc nedaudz ilgāk kā mēneša lietošanas apaviem nolūza papēdis un sāka atlīmēties zole. 2008. gada 28. septembrī iesniedzu rakstisku pieteikumu veikalam un pieprasīju atgriezt naudu par nekvalitatīvo preci. 2008. gada 3. oktobrī saņēmu telefona zvanu no veikala „Aleksandra”, kurā veikala pārstāve piedāvāja veikt apavu remontu. No remonta atteicos. 2008. gada 6. oktobrī vēlreiz zvanīja veikala pārstāve un piedāvāja apmainīt apavus pret līdzvērtīgiem. Uz manu jautājumu, vai tādā gadījumā, ja mani neapmierinās veikalā esošais piedāvājums, vai būs iespējams atgriezt naudu par apaviem, veikala pārstāve atbildēja apstiprinoši. 11. oktobrī ierados veikalā, aplūkoju piedāvājumu un secināju, ka neviens no apaviem man nepatīk, tādēļ griezos pie pārdevējām ar lūgumu atgriezt naudu, taču viņas atteicās manu prasību izpildīt.
Uz manu jautājumu, kāpēc telefoniski tika teikts, ka būs iespējams atgūt naudu, pārdevēja atbildēja, ka nevar man ticēt :D un ka šodien ir sestdiena, tāpēc to nav iespējams pārbaudīt :D lai gaidot zvanu pirmdienā...
Rakstisku atbildi uz veikalā iesniegto iesniegumu par naudas atgriešanu arī neesmu saņēmusi, lai gan PTAC noteikumos ir rakstīts, ka veikalam uz rakstisku iesniegumu ir jāatbild rakstiski 10 dienu laikā.
Nu jā, šodien nosūtīju vēstuli PTAC par šo gadījumu...
Labdien,
Mēs augstu vērtējam savus klientus un vienmēr piedāvājam konstruktīvus, abpusēji izdevīgus risinājumus. Šajā gadījumā, mēs esam gatavi sniegt atbalstu jums. Lūdzam sazināties ar mums, lai apspriestu detaļas.
Ar cieņu,
Aleksandra apavi
Uzņēmuma Aleksandra apavi pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju un piedāvāt esošo problēmu risinājumus. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (7)
Man bija taapat, tikai summa bija 100 Ls. Bet es piekritu remontam, jo redzeeju, ka citaa veidaa to atrisinaat buus sarezjgjiiti (redzot attieksmi), un tagad apaviem viss kaartiibaa.
Es gan ceru, ka ar PTAC palīdzību izdosies to atrisināt... Bet nu, cerība paliek tikai cerība :)
Jā, pēc vēstules nosūtīšanas PTAC, veikals ļoti atvainojās un atgrieza naudu :)
Par attieksmi un apavu kvalitāti pilnībā piekrītu- pārdevējas neko nezin un nekā nevar palīdzēt, tādu atbildi saņēmu nesen T/C Alfa. Laikam jau citādi nevar sadarboties, kā tikai griežoties PTAC! Tad to arī darīšu! Un droši vien vairs kāju nesperšu šo veikalu tīklā ;)))
js domajat kas, visiem citim apavu veikaliem ir loti laba kvalitate??? Diemzel... Jus gaida rigas tirgus ar turcijas apaviem
Nu vsp jau tie Turcijas apavi līdz šim ir kalpojuši krietni ilgāk un labāk. Mums daudzos apavu veikalos tirgo nekvalitatīvu prei zelta cenā.
Es šogad no Turcijas atvedu kolosālus apavus un par labu cenu.Tie mēsli, kas ir mūsu veikalos nevar tuvu stāvēt.