AirBaltic - Viss sliktākais serviss
Pēdējā pusgada laikā sanāk diezgan daudz lidināties pa Eiropu vidēji 6 reizes mēnesī un aviobiljetes rezervē uzņēmums kurā strādāju. Par cik dzīvoju Latvijā lielāko tiesu sanāk pirmā lidmašina (ja ir paredzama pārsēšanās tālākam ceļam) ar ko izlidoju ir no AirBaltic avio kompānijas. Līdz šim brīdim pus gada laikā kad esu lidojis ar AirBaltic organizētiem lidojumiem nevienu reizi neesu nokļuvis galamērķi bez problēmām un bez papildus izmaksām, nemaz neskaitot savu nervu bojāšanu sakarā ar to ka ir jānokļūst attiecīgajā vietā konkrētā laikā.
Ja ir iespējams neizmantojiet AirBaltic aviokompānijas pakalpojums jo:
1) Šobrīd pat sēžhu Berlīnes lidostā un Air baltic lidmašīna kurai bīja jāizlido 19.40 izlidos labi ja 22.30 (izsniedza kompensācijas vaucheri par 6 EUR uz veikaliem kuri ir aizslēgti jau tanī laikā kad izsniedz vaucherus) :)
2) Kad lidoju turp ceļā nedēļas sākumā - AirBaltic piedāvāja lidojumu Rīga-Berlīne-Stutgarte, kur ielidojot berlīes lidostā bīja 2 minūtes lai paspētu iečekoties tālakam lidojumam (2 minūtēs bīja jāpaspēj aizskriet no viena lidostas gala līdz otram jo chekoshanas aizveras 30 min pirms izlidoshanas bet kamēr ar autobusu aizbrauc līdz terminālam no lidlauka paiet aptuveni 10 min) kā rezultaata nosēdēju lidostā 6 stundas gaidot nākamo lidmašinu uzkuru biļeti nopirku pa savu naudu.
3) ja jūs plānojat izlidot ar air baltic no rīta no rīgas njemite vēra ka jums jāierodas 3 stundas iepriekš lidostā jo rinda pie check-in ir aptuveni 100 - 200 cilveeku kā nu kuro reizi un reāli 2 stundas ieprieksh ierodoties lidostā nav iespējams izstāvēt jo vārtus Air Baltic prot aizvērt laicīgi nemaz nenjemot vērā to ka tur ir kautkaada rinda un ka tur varbutu cilveeks staav stundu jau lai tiktu ieshekoties ...
4) iepriekšējā reizee kad lidoju no hannoveres uz rīgu kad ierados pie checkin desk 1 stundu un 40 minūtes pirms izlidoshanas man pateica ka lidmašīna ir pilna un ka vietu vairs nav laigan man bi;jete protams bija nopirkta iepriekš. sekojoshi nācās braukt ar 3 vilcieniem uz hamburgu lai paspētu uz citu airbaltic lidmašīnu kas izlidoja pēc 4 stundām...
5 ) tie ir tikai pēdējie 3 lidojumu ar air baltic.. bt neatminos nevienu kur būtu bijis bez līdzīgām problēmām
6) gadījaas ka 3 nedēļas pēc kārtas mana bagāža ar air baltic atnāca tikai pēc 1-2 dienām protams tas viss ir ok :)
7) neapteestākus un muljkjiigaakus stjuartus neesu redzējis neviena aviokompānijā. Pat RYeanair ir smaidīgāki lai arī neko nepiedāvā un vismaz saprot ko ar vinjiem runā un ko jautā.. Air Baltic liekas ka stjuarts tev izdara pakalpojumu paskatoties vien uz tevi... :)
ja ma ntagad nebūtu jākāpj lidmašīnā varbūt paturpinātu iepriekšējo sarakstu ar saviem piedzīvojumiem ar Air Baltic, bet nu uzskatu ka nedaudz jāpamaina sava politika kompānijai vai arī jāizstājas no lētajām aviokompānijām un jāiestājas kādaa 3 valstu aviokompāniju sabiedrībā, dom;āju ka Āfrikā ir uzticamākas aviokompānijas nekā AirBaltic :) vismaz uz biznesa tikshanaam pasēet var laikaa :)
Комментарии (8)
palasot staastinjus par 'air baltic' var vien pabriiniities, kaa viena kompaanija var nepaartraukti suudus vaariit un kaa angli saka 'get away with it', t.i., tam nav nekaadu konsekvencu.
pati ar 'air baltic' peedeejaa laikaa lidojusi neesmu, jo viss atduras pret cenu - ap 200 latu par vienvirziena bileti 2 stundu lidojumam - nee, paldies! tad, kad veel lidoju, atceros, ka vienreiz (bez iepriekseeaja briidinajuma) attapos 'turkish airlines' lidaparaataa un tas izraaadaas bija apvienotais reiss. nemot veeraaa, ka turcija nav eu un eu lidaparaatu drosiibas noteikumi uz viniem neattiecas - diez kas nav, jo veel pirms pacelsanaas naacaas stundu noseedeet lidmasiinaa, jo tai bija kaut kaadas tehniskas probleemas..veel vienu reizi agraa riita stundaa lidojot laikam uz londonu, bet tas bija savienotais reiss, taapeec vispirms naacaas lidot uz vienu no skandinaavijas valstu galvaspilseetaam un tad nu sis 50 minuusu lidojums tika veikts aizveesturiskaakajaa lidaparaataa, kaads jebkad ir redzeets un iistaa vieta taadam buutu muzejaa...
Ko tu te Roland lej- viss viņam slikti redziet. Sākšu ar to, ka AIR Baltic tāpat kā citas kompānijas nodrošina check-in 24 dtundas pirms lidojuma internetā. Tad Tev atkritīs 3) un 4) punkts no Taviem pārdzīvojumiem.
Tālāk, nesaprotu kādēl tev jāpēr biļete par savu naudu, ja nokavē savienojošo reizu, ko garantē aviokompānija. Tas ir tavs 2) punkts. Ja tev ir savienojošā biļete un ja Tu nokavē- cita lidene un ja vajag viesnīca (Eiropā) ir uz aviokompānijas rēķina. Zini savas patērētāja tiesības. Pie izlidošanas jau gadiem ilgi ir liels plakāts.
Esmu daudz lidojis, arī ar Air Baltic un varu teikt to labāko. Ķad eju atliet, vienmēr pačaloju ar stjuartiem(ēm)- ne viņi neaptēsti ne muļķi. Tavs 7) punkts.
Gadījies daudz gaidīt lidostās (Tavs 1) punkts) un vaučerus atprečot, bet es zinu, ka aviokompānijas dara visu, lai nekavētu un nebūtu jākompensē pasažieriem dīkstāve. Domā ar prieku Air baltic atpogāja tos 6 EUR x 120 pasažieri = 360 EUR? Domāju ka ne.
Aizkavēšanās var notikt gan tehnisku, gan drošības apsvērumu dēļ. Vienreiz FRA gaidot izlidošanu ar LH uz RIX, 2 stundas nosēdējām lidmašīna, jo aizdzēries krievu pasažieris nebija iekāpis lidmašīnā. Tad nebija pacēlājs, kas viņa bagāžu izņemtu, utt.
PS. Vienreiz mans Boss no FRA neieradās RIX uz apspriedi, jo gaidot iekāpšanu lidmašīnā, LH personāls paziņoja: "Pilot did not come. Do what you want". Tā kā Air Baltic kaut kā, bet rullē.
Man nav ilggadējas pieredzes ar Airbaltic, lidoju tikai uz Londonu 2 reizes un abos gadījumos bija problēmas ar bagāžu - vienreiz saņēmu to pēc 2 dienām- tas bija īpaši nepatīkami, jo lidoju uz māsīcas kāzām un steidzīgi vajadzēja pirkt kādu kleitu, jo mana bija aizlidojusi kaut kur pie velna, otrajā reizē bija saplēsta čemodānsoma uz ritenīšiem. Lidojot ar to pašu Ryanair nekad tā nebija gadījies.
Piekrītu Jankam, ka Rolands ir glupausis. Kavēties var jebkuŗas aviokompānijas lidmašīna (arī Ryanairam tā gadās) (p.1.), pie tam, ja kavēšanās ir ilgāka par 2 stundām, spēkā stājas īpašas ES direktīvas (kas nav noslēpums).
Ja lidojumu RIX-TXL-STR pirki BT mājaslapā (es gan redzu, ka starp reisiem ir gandrīz stunda), tad boarding pass uz Štugarti tev bija jādabū jau Rīgā, līdz ar ko viss pārējais jau ir BT problēma. Savukārt, ja biļetes pirki atsevišķi, tad arī pats esi labprātīgi uzņēmies kavējuma riskus (p.2).
Par p.3. visu jau Janka pateica, varu tikai piebilst, ka BT piedāvā arī lidostā iečekoties uz nākamā rīta reisiem iepriekšējā vakarā (ja jau tāāds naids pret interneta check-in).
Tā ir visu aviokompāniju normāla prakse pārdot vairāk biļetes uz reisu nekā sēdvietas. Ja tev gadījies, ka esi pēdējais, tad joprojām tev ir tiesības tikt uz borta vai pieprasīt citu reisu no tās pašas lidostas tai pašā dienā, vai saņemt diezgan normālu kompensāciju un viesnīcu uz BT rēķina (p.4.).
Man pašam pēdējie 10 lidojumi ar BT ir bez kādiem īpašiem notikumiem (ok, Amsterdamā reģistrācija sākās tikai 1, 5h pirms izlidošanas, sanāca nedaudz paskriet; tas tā par p.5.).
Bagāža nekad nav kavējusi (pat neskatoties uz vairākiem reisiem vienā lidojumā, piem. Toronto-Reikjavīka-Kopenhāgena-Rīga), bet gadīties jau var visiem (p.6.).
Par p.7. varu tikai izteikt viedokli, ka spriežot no visa tevis iepriekš publicētā, pats esi ultra rūgumpods. Stjuarti arī ir tikai cilvēki.
Uzskatu ka tu pats esi vainigs. Lidoju loti biezhi ar airbaltic un nekad nesanaak probleemas, varbut cilveciskas kas nav darbinieku speka mainit darbas apstaklus vai ari peedintaatja jau viss ir ciet! Un nekad nav ta kad viss ir ciet!!Un berlines lidosta nav ta kura nav vietas kur paest nakti!!!Iechekoties var 24h ieprieksh!!!Un stjuartu darbs nav smaidiit bet gan tewi laipni apkalpot ja gribi ekskluzivu apkalposanu tad llido biznesaa!!!
jau otro dienu nevaru iegaadaaties biljetes caur internetu. esmu meeginaajusi triis dazhaadas kartes, ar karteem viss kaartiibaa, bet AirBaltic nepienjem taas
Nevajag te melst - Berlinas lidostai lena soli vajag 5-6 lai no ielidošanas terminaļiem aizsoļotu uz talako galu.
Un kas tas vispar par debilu reisu caur Berlini ???
Tie kas te lieli profesori kas biezhi lidojuši utt. un zin kā iečekoties ... pamēģiniet paši iečekoties lidojot caur Berlini uz Stutgarti BT un Austrian.. ja laiks starp li'dmašīnām 45 min. jums jebkura meitene pie chekina Rīg pateiks diemžēl mēs nevaram jus iečekot, bet jusu bagāžu gan varam, jo Mums redziet nav noslēgts līgums ar šo kompāniju "Austrian.." (diez kapēc nav?) :).
gribētos redzēt kā tie gudrinieki 5- 6 minūtēs no mazā A termināla līdz E terminālam aizsoļos un ja par;e;ķini ka tevi līdz tam mazajam terminālam ved ar automusu pietam ja tu brauc ar otro autobusu.. kopā lai tiktu līdz terminālam no lidmašīnas vien pēc nosāšan''as paiet 20 minūtes ja ne vairāk.
Un tanī gadījuma ja tev Air baltic pārstāvji pasaka diemžē lviss ir pēc mūsu politikas un m;es jums nevaram nekā palīdzēt tad atliek novēlēt to politiku iebāzt tam darbiniekam dziļi tur, kur nespīd saule un un pirkt to biļeti nevis mēne;siem sēdēt lidostā un gaidīt kad k;ads tev atbildēs uz telefonu vai pateiks lai piezvana pēc dienas vai pēc ned'ēļas kad būs izskatījuši sūdzibu un atbildēs atkal ka viss viņiem notiek pēc iekšē'jās politikas.
Super serviss.
Kad palasu tos labos komentārus saprotu ka to raksta paši Air baltic darbinieki, jo n;eesu nevienu saticis kurš sniegtu kādu labu atsauksmi par šo kompāniju..
P.S. joprojām lidoju, un Air baltic kompānijas novērtējums manās acīs kļūst aizvien sliktāks.