AirBaltic - Slikts serviss, slikta komunikācija, neatbilstoša pakalpojuma cena
Labdien!
Vēlos iesniegt sūdzību par airbaltic pakalpojumiem.
11. Maijā lidojām no Rīgas uz milānu. Iepriekšējā dienā saņēmu e-pastu, ka tiekam informēti par lidmašīna tipa maiņu. Tas, protams, ļoti apbēdināja. Lidojums tika izpildīts ar vecu, netīru lidmašīnu. Bet pieņemu, ka var gadīties visādi...
Atpakaļ lidojums bija paredzēts 24. Maijā no romas. Iepriekšējā vakarā saņēmu ziņu par lidmašīna tipa maiņu! Vai ir izvēle nelidot? ! Lidostā sastapāmies arizteikti nelaipnu attieksmi pie iečekošanās, lidmašīna kavējās Ilgā, par 1,5 h un gaidīšanas laiks tika pavadīts lidmašīnas tunelī, kur karstumā un neziņā stāvēj [ām un gaidījām kādu info. Neviens neko nepaskaidroja. Kad tikām lidmašīnā, nevarējām saprsat vai tā ir realitāte - vēl vecāka lidmašīna, netīra, nelaipna attieksme no stjuartēm, serviss tika pasniegts tuvu pie lidojuma beigām. Bijām nopirkuši biļetes labās vietās, bet lai sēdētu kopā, mums iedeva pēdējās sēdvietas lidmašīnas aizmugurē.
Sazinājos ar airbaltic un informēju par radušos situāciju. Kompānija atrakstīja, ka nevarot nodošināt lielo pieprasījumu un esiet priecīgi, ka vispār variet aizlidot. Pieprasīto naudu par iegādātajām sēdvietām atpakaļ saņēmām, bet vēlos saņemt kompensāciju par biļetēm, kuras iegādājos lidojumam ar airbaltic lidmašīnām (nevis vecām, netīrām izīrētām lidmašīnām ar nelaipnu attieksmi) un solīto kvalitāti. Kā arī atvainošanos no airbaltic par radušos situāciju vispār.
Nemitīgi dzirdu un saņemu e-pastus par airbaltic jauniem galamērķiem un apkalpoto pasažieru skaita pieaugumu un tieši tādēļ gaidu paskaidrojumu.
Paldies,
solveiga
e-pasts: [slēpt]@inbox.lv
Комментарии (1)
https://www.airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju