AirBaltic - Slikts serviss
Nopirku biļetes lidošanai uz Norvēģiju Airbaltic kompānijā un biju ļoti vīlusies, kad jaunas lidmašīnas vietā man bija jālido ar vecu, sagrabējušu lidmašīnu ar kompāniju carpatair. Airbaltic krāp savus klientus nopirktā pakalpojuma vietā, nebrīdinot, slepus iebāžot pasažierus norakstītā lidmašīnā. Neiesaku tuvākā laikā nevienam izmantot airbaltic pakalpojumus! Ceru, ka aviokompānijas menedžeri atrisinās situāciju.
Комментарии (4)
Nolīgtais pakalpojums ir sēdēšana lidmašīnā vai nogādāšana galamērķī? Un kura aviokompānija šovasar neizīrē no citas kādu lidmašīnu?
kautkā baigi daudz pēdējā laikā sūdzību par šo aviokompāniju. un pārāk daudz cilvēku, kuri nemāk izvēlēties citu aviokompaniju, ja ir tik daudz sūdzību. secinājums - būs aitas, būs cirpēji.
Ar norakstītu lidmašīnu neviens nelido. Pats sūdzībs iesniedzējs ir lohs.
Šodien mums AirBaltic arī veica šo darījumu un iesēdināja pasažierus Rumānijas kompānijas "Carpatair"
Tas bija nožēlojami - lidmašīna ļoti veca, viss grabēja, salonā dzirdams liels troksnis.
Saprotams, ka AirBaltic uz to vēlas nopelnīt, bet ir zaudējis reputāciju, jo pasažieri ir spiesti izjust daudz zemāku komforta līmeni.