AirBaltic - Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu
Maltīte tika pasūtīta 2 mēnešus pirms lidojuma. Bet maltīte tomēr netika pasniegta lidojuma laika
. Stjuartes (olga) ķiķināja lidojuma laika, ļoti nenopietna attieksme pret pasažieriem. Šokējos serviss.
Es uzrakstīju airbatic customer services par šo gadījumu. Viņi mani uzrakstīja kad es nestastu patiesus faktus. Izrādās kad stjuartes man esot piedāvājušas ēdamo bet es neatsaucos. Vai arī neesmu sēdējusi norādītajā sēdvieta. Kādas muļķības. Man neviens nepiedāvāja ēdamo. Bet pasažieri kas sēdēja man blakus tika visu laiku tika apkalpoti ar alkoholu.
Vairāk airbaltic pakalpojumus neizmantošu un arī pastāstīšu tālāk lai cilvēki redz ka ir…. Un mani apsūdz par meli.
Комментарии (2)
Galvenais jau pieminēt alkoholu 😁😁😁 varēji jau paēst lidostā kautko, lidmašīnā nav forši ēst jebkurā gadījumā, ja vien nelido uz ASV, jo ilgs ceļš.
Šajā gadījumā ,ja maltīte tika pasūtīta, apmaksāta,lai to baudītu lidojuma laikā. Kāpēc jāēd lidostā.Meita pasūtīja mammai...kura mēroja tālu ceļu līdz lidostai.Šajā gadījumā lai nokļūtu galamērķi ,pie saviem mīļajiem.Ceļā tika pavadītas 12 st.Jā,jā...tas ir tikpat kā līdz ASV!