www.sudzibas.lv AirBaltic Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu

AirBaltic - Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu

Maltīte tika pasūtīta 2 mēnešus pirms lidojuma. Bet maltīte tomēr netika pasniegta lidojuma laika
. Stjuartes (olga) ķiķināja lidojuma laika, ļoti nenopietna attieksme pret pasažieriem. Šokējos serviss.
Es uzrakstīju airbatic customer services par šo gadījumu. Viņi mani uzrakstīja kad es nestastu patiesus faktus. Izrādās kad stjuartes man esot piedāvājušas ēdamo bet es neatsaucos. Vai arī neesmu sēdējusi norādītajā sēdvieta. Kādas muļķības. Man neviens nepiedāvāja ēdamo. Bet pasažieri kas sēdēja man blakus tika visu laiku tika apkalpoti ar alkoholu.
Vairāk airbaltic pakalpojumus neizmantošu un arī pastāstīšu tālāk lai cilvēki redz ka ir…. Un mani apsūdz par meli.

23.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Комментарии (3)

B Bez_vārds 23.01.2024

Galvenais jau pieminēt alkoholu 😁😁😁 varēji jau paēst lidostā kautko, lidmašīnā nav forši ēst jebkurā gadījumā, ja vien nelido uz ASV, jo ilgs ceļš.

P Pavasariite 24.01.2024

Šajā gadījumā ,ja maltīte tika pasūtīta, apmaksāta,lai to baudītu lidojuma laikā. Kāpēc jāēd lidostā.Meita pasūtīja mammai...kura mēroja tālu ceļu līdz lidostai.Šajā gadījumā lai nokļūtu galamērķi ,pie saviem mīļajiem.Ceļā tika pavadītas 12 st.Jā,jā...tas ir tikpat kā līdz ASV!

not a Karen 28.01.2024

Bez_vāds var tik par ēdieniem komentēt.
Kas kuram sāp :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы