AirBaltic - Neatgrieztā kompensācija par bagāžu
Labdien. Diemžēl gaidīju līdz pēdējam brīdim, bet visam ir savs pacietības mērs. Man nav konkrēti pretenzijas pret aviosabiedrību airbaltic. Man ir pretenzijas pret airbaltic darbinieci. Es uzskatu, ka jebkurš cilvēks, airbaltic klients ir pelnijis cienīgu attieksmi pret sevi! 19.11.2015 airbaltic klientu apkalpošanas centrā iesniedzu visus dokumentus lai saņemtu kompensāciju par bagāžu, ko samaksāju aviokompānijai airberlin, par cik airbaltic reiss 11.11.2015 tehnisku iemeslu dēl tikai atcelts. Atbildīgā persona kurai airbaltic vārdā man vajadzēja kompensējamo summa atgriezt. Vienojāmies par kompensāciju dāvanu kartes veidā. Līdz šim brīdim nekas netika atgriezts - nekādas ieinteresētības manu problēmu atrisināt, absolūti pavirša attieksme, uz epastu grib atbild - grib neatbild! Neprofesionāla attieksme, kas mani pārsteidz un šokē un ar kādu līdz šim nebiju saskārusies nevienā iestādē nekur un nekad. Pateicoties viņai biju spiesta sadarboties ar kompāniju refund. Me un tagad vēl piedzīšu kompemsāciju par atcelto reisu. Nekas tāds nebūtu noticis, ja darbiniece būtu bijusi korekta un pretimnākoša un es laicīgi saņemtu to, kas man pienākas. Skumji, ka par tādām lietām jāinformē sabiedrība. Karīna.
Добавить комментарий