AirBaltic - Naudas ieturēšana
Iegādājos biļeti uz 15. Aprīli un nācās atcelt veselības dēļ (rakstiskā veidā pēc operācijas oficiāla ārstniecības iestāde austrijā neatļāva lidot) atcēlu lidojumu vakardien (21. Martā) , kas manuprāt ir ļoti laicīgi, un 150€ vietā man atgrieza 6,57€, kas attiecīgi ir lidostas nodoklis, kautgan noteikumos ir minēts, ka ja veselības iemeslu dēļ cilvēkam nav iespēja uzkāpt uz klāja, biļetes summa tiek atgriezta! Kā attaisnojums man tika pateikts, ka jūs esat iegādājies lētāko pieejamo biļeti tajā datumā, tapēc uz jums tas neatiecas! Paldies airbaltic, noteikti nākotnē centīšos neizmantot jūsu “izdevīgos” pakalpojumus!
Комментарии (8)
lētajām biļetēm nav tādas iespējas. pamēģiniet to pašu citās 'budžeta' aviolīnijās
AirBaltic pārgājusi uz budžeta aviolīniju kategoriju?
nu jā, Latvijas budžeta... :) nu es nezinu, kāda tad - vidējās klases? Mazā?
Man vienalga uz kāda budžeta līnijas viņi strāda..Bet šaja biznesa vidē viņu konkurenti ir laimīgi.Jo ar tādu attieksmi pret cilvēkiem un darbinieku personālu tikai vari kļūt preetenziju reitingā līderis,
https://www.airbaltic.com/lv/atcelt-lidojumu
Šeit ir sīki un smalki aprakstīta kārtībā, kādā tiek atmaksāta nauda par atceltu lidojumu. Kā redzams, grupā "basic" tiek atgriezts tikai lidostas nodoklis. Tā kā viss ir pareizi.
Lai atrastu šo informāciju es patērēju apmēram 10 sekundes sava laika. Ja jūs to nevarat izdarīt, tad ar to nav jālepojas.
Katru reizi, kad pērku aviobiļetes bez papildmaksas par apdrošināšanu, es pilnībā APZINOS, ka varu padirst savu lidojumu jebkurā brīdī un savu naudu atpakaļ nedabūšu.
Bet mana pieredze ir tāda cilvēkam kas daudz ir ceļojis gan pa mūsu ,gan citiem kontinentiem.Mūsu airBaltic ir visbezatbildīgā kompānija uz kuru nevar paļauties un vissliktākais serviss no darbinieku puses..Galvenais iekasētt naudu un kāds būs serviss vienalga un daudz atrunas likumos pieņemt.Tagad tauta nav muļķi un izmantos citas avio kompānijas kuras vairak ciena pašažierus.It seviški tie kas daudz ceļo un ir labi klienti jebkurai avio kompānijai,
Kāds cilvēks tad parakstīsies auz šiem viņu noteikumiem.Tāds kas vienu reizi 5 gados ceļo.Visi gudrie profesionālie biznesa klienti vai ceļotaji atrod to kas ir izdevīgs.