www.sudzibas.lv AirBaltic maksas tālrunis

AirBaltic - maksas tālrunis

Labdien, gribēju pateikt, ka tas nav normāli, ka AirBaltic kompānija ņem naudu par to, ka maksas tālrunī gaidu savienojumu ar operatoru. Un vai viņiem vispār kāds operators tur strādā? (ja man ir jāgaida 4 minūtes un par minūti man ņem nost LVL 0, 36). Un vēl pēc tam mani nesavieno... vispār iestājas kaut kāds klusums... mazums, es būtu gaidījusi vēl 5 minūtes, cik tad man būtu telefona rēķins ??? Vnk ne par ko noņemat naudu, jauka kompānijas politika!!!

A

Комментарии (5)

V Viks 21.09.2010

Vai, tad Airbaltic noņem naudu vai telesakaru kompānija? Un, Jūs taču bijāt informēta, ka tas ir maksas tālrunis!

A Anna 21.09.2010

biju informēta, ka 1 sarunas minūte maksā 0, 36 santīmi... bet nekāda saruna nenotika :( turpmāk zināšu, ka jāmaksā arī par savienojuma gaidīšanu :( nezinu kā viņi dala naudu ar tele sakaru kompāniju :) bet tas ir AirBaltic biļešu rezervēšanas tālrunis... :) vnk liekas nepieņemami, ka jāmaksā ne par ko :(

D ded 22.09.2010

no šīs naudas pelna tikai mobilais operators un lattelecom

firmas vel piemaksā papildus ar maksas numuriem

E Eseseseseseseseses 22.09.2010

Sai suudziibai piekriitu par visiem 100%. Burtiski paris dienas atpakal bija janoperk bilete uz nakosas dienas ritu, centos sazvaniit, bet tur tikai automatizeti pazinojumi un teksts, ka 'visi operatori ir aiznemti'. Kopuma kadas 3 minutes tur panjemos, vairaak gan negribeju gaidit, lai noskaidrotu, peec cik ilga laika tad tomer savienos. Gribetu zinat, cik 'Air Baltikam' ir to operatoru un kada ir firmas politika attieciibaa uz siem maksas zvaniem - cik minutes cilvekam ir janogaida pie telefona, lai sistema vinju vispar kaut kur saktu vienot. Gribetos ari, lai savas domas izsaka kaads, kuram ir pietikusi pacietiba Air Baltiku tomer sazvaniit un cik daudz laika un naudas tas panjema...

P.s. Tas pats bija gadiijumaa ar Rigas Lidostas maksas izzinju taalruni laikaa, kad plosijaas Islandes vulkaans - nogaidi (un maksaa !) 10-15 minuutes un viss, ko drostalinja otraa galaa var pateikt ir tas, ka vinai nekadas informacijas nav. Interesanti vai sos naudas izspiesanas biznesus, kuri nesniedz pakalpojumu (vai apzinaati paildzina procesu ar merkji nopelniit vairaak par katru zvanu), bet naudu iekasee, var saukt pie atbildiibas par kraapnieciibu un naudas izspiesanu?

A Anna 15.11.2010

Es arī uzskatu, ka ir nenormāli, ka man maksas tālrunī jāgaida 10 minūtes, kamēr notiek savienojums.

Kad man gadījās krīzes situācija, un nebija skaidrs, vai mans lidojums atpakal no ārzemēm vispār notiek un cikos notiek (visi atcerās gadījumu, kad AirBaltic atcēla veselu kaudzi lidojumu pirms mēneša), un atsūtīja nesaprotamu izmaiņu apstiprinājumu, kuru internetā ievadot nekas neapstiprinājās, un biju spiesta no ārzemēm zvanīt un gaidīt vairāk par 10 min kamēr mani savienoja ar operātoru!!!

'Loti negodīgi!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы