AirBaltic - Drausmīga apkalpošana un atieksme pret klientiem
Veicu auto nomu airbaltic piedāvātā auto nomas kompānijā, kad tika pirktas lidojuma biļetes. Par nomu un lidojumu pienākas bonusu punkti. Pagājuši divi Mēneši kopš lidojuma un bonusa punktu joprojām nav. Airbaltic atbilde ir: nav mūsu problēma, sazinies ar auto nomu. Noma atbild ka viņiem nav nekādā sakara ar airbaltic bonusa punktiem. Airbaltic šī pat vairs neatbild uz manām ziņām. Ja tev kādreiz gadās problēma ar šo kompāniju, tad rēķinies ka tiksi pasūtīts trīs mājas tālāk un tiksi ignorēts. Turies tālāk no šī pārvadātāja.
Комментарии (1)
06.07.2024 Amsterdamā pie reģistrācijas tikai 1 darbinieks1.5 stunda jastāv rindā, lai nodotu bagāžu. Lidoju regulāri gandrīz katru reisu airbaltic kavē, tā jau ir norma.