AirBaltic - bagaazhas nauda
Sveicieni visiem!
Gribeeju Juus painformeet par jau otro diezgan stulbo gadiijumu ar sho aviokompaaniju. Pagaajushogadu un arii sho caur kompaaniju AIR BALTIC braucu uz Vaaciju, tas ar ko saskaaros, bija ka lika maksaat par bagaazhu, bet nopirku pa Air Baltic maksas telefonu billeti turp un atpakall un arii samaksaaju par bagaazhu. Izbraucot shogad no Latvijas, man jau lik maksaat par vinnu pie checkinn, bet tik lielai kompaanijai jaabut vienotiem datoriem, lai to vareetu paarbaudiit, ka pasazhiers ir samaksaajis, labi Latvijaa visu nokaartoju daamas sazvaniijaas-personaals, beidzaas labi, , , , , , , , , , , , bet atkal saakaas Vaacijaa, kur lika maksaat par bagazzhu, arii tur es pastaaveeju uz savu ka esu samaksaajusi un daamas paarbaudiija ar gruutiibaa un arii beidzaas labi, bet cien AIR BALTIC vadiiba, ko Juus ieteiktu dariit tiem Juusu KLIENTIEM, kas nemaaceetu pastaastiit Angliski ka ir jau samaksaats lai paarbauda savos datos ????????????
Комментарии (6)
un tagad uzraksti to visu veelreiz, bet saprotamaa valodaa...
Reiz satikās divas kazas uz šauras laipas, un sāka badīties.
Airbaltic reputācija ir zem katras kritikas. Un tas pūslis, preses sekretārs, vai, kas vienmēr TV atbild uz pasažieru pretenzijām, laikam ārpus savas lidostas nekur nav bijis, jo tik primitīvas atbildes un nekaunība nav iedomājama citā valstī. Pat atvainoties elementāri neiedomājas.
Es neko nedomaaju veelreiz rakstiit, ko gribeeju to uzrakstiiju, jo uzskatu, ka cilveekiem par to ir jaabuut informeetiem vai veel turpmaak izveeleeties sho aviokompaaniju, jo mees uznneemumaa jau noleemaam ka labaak, lai nu ir kaadas neertiibas ar RINAIR, ar to ka lidostas atrodas pataalu, iegaadaasimies uznneemuma karti un pirksim billetes netaa no shiis aviokompaanijas turpmaak.
ki
Man bija tieši tas pats 2009. gadā ar lidojumu uz Cīrihi. Es papildus bagāžu piepirku caur internetu Air Baltic mājas lapā, no turienes man izdeva lapeli latviešu valodā. Jau Rīgā pie ček-in izrādījās, ka nekur nekas nav reģistrēts, bet darbiniecei tomēr pietika ar lapeli un bagāžu pieņēma. Atpakaļceļā Cīrihē, protams, atkal nekas nebija reģistrēts un lapeli latviešu valodā viņi neņēma vērā. Un Cīrihē dabūju atkal samaksāt par bagāžu un papildus man neko neiedeva pretim, nekādu čeku, neko. Kad Rīgā gāju pie AirBaltic skaidroties, viņi man prasīja čeku vai kvīti no Cīrihes, kura man nebija. Tā arī paliku tukšā ar 2 reiz samaksātu bagāžu. It kā sīkums, bet nepatīkami, kad redzi, ka Tevi apzināti čakarē. Tagad saprotu, ka tā nav nejaušība un kļūda, bet ka tas tiek darīts apzināti un pārdomāti.