AirBaltic - Apkalpes personals
Lidojuma no Londonas uz Rigu, apkalpojoshais persnals bija loti negativs pret klientiem. Vecakais stuarts Lauris bija loti rupjsh attieciba pret krieviski runajosiem pasazhiereim, kas vinam paludza lai pirms nolaishanas kabine iedegas droshibas jostu signals.
Visam personalam loti ir japiestrada un jamacas no parejo aviokompaniju stuartiem, ka apkalpot klientiem un kada toni ir jaruna.
Комментарии (6)
Pasaki lūdzu ar kādām aviokompānijām tu esi vēl lidojis?
Pēdējo laiku lidoju ar AirBaltic. Tiešām personāls... Man bija šāda situācija: iekāpām lidmašīnā, izradījās, ka virs savas vietas bagāžu novietot nevar, jo tur paredzēta vieta personāla mantām, bet visi pārējie pasažieri savas vietas jau bija piepildījuši. Tad es lūdzu stuartu man palīdzēt atrisināt šo situāciju, nu tad arī sākās visinteresāntākais! Man bija izteikts, ka mana rokas bagāža ir pārāk liela un vispār ko es esmu iedomājusi tādu vest (pārējiem pasažieriem no ārzemju tax free veikaliem bija pa diviem trim maisiem vēl līdzi, bet uz to personāls neskatīja). Kaut gan mana bagāža pēc izmēra un svara atbilda noteikumiem, stauarts man pateica, ka izsaukšot kargo, lai novietotu to pie pārējiem koferiem. Es pateicu, ka neatļaušu tā izdarīt, jo rokas bagāžā man bija dokumenti. Beigās situācija atrisinājās labi, jo kāds cits pasažieris piedāvāja man novietot to blakus savai bagāžai, bet personāla runāšanas stils un tonis... Un pats bēdīgākais ir tas, ka ar katru reizi labāka personāla apkalpošana nepaliek...
Citu reizi lidoju, kādu laiku smirdēja pēc dedzinātas gumijas.
Ļoti skumji, jo tas ir it kā nacionālais zīmols, bet kvalitāte...
Nichego udiviteljnogo! V kakoj strane i s kakimi ljudjmi mi zivem!
cik esmu lidojis, nekadu problemu. pagaidam gan piedzerushies urlas lidmashina nav gadijushies. bet pienjemu, ka apkalpe ir negativi noskanjota pret piedzerushiem izdzimumiem, kuri okupantu mele verkshkj.
Gans gansa, kak svinja svinju iz daleka vidit!
?????? pasažieri palūdza lai pirms nosēšanās ieslēdzas drošības jostu signāls???? Varētu domāt, ka viņu slēdz pēc pasažieru pieprasījuma! Citos gadījumos taupa elektrību un neslēdz! :D Un par bagāžu- aviokompānija pārdod sēdvietu, bet nevis vietu plauktā. Ja nav vietas virs Jūsu sēdvietas, esiet tik laipni lūdzu, un paskatieties apkārt- noteikti nākamajā vai otras puses plauktā ir vieta (protams, iespējams, Jūsu bagāža tiešām bija par lielu). Tāpat visās aviokompānijās iekāpšanas laikā pasažieri tiek informēti, ka "Jūsu rokas bagāžai ir paredzētas DIVAS vietas- plaukts VAI vieta zem priekšējā sēdekļa" (apmēram tā viņi saka).Un lidmašīnās (parasti aizmugurē) plauktos ir vieta nevis personāla mantām, bet gan avārijas aprīkojumam. Tie skābekļa baloni, aptieciņas, glābšanas vestes u.c. ir priekš pasažieriem, nevis priekš personāla. Stjuarti gan jau ļoti labi iztiks bez tā, bet Jums gan var noderēt.