www.sudzibas.lv 220.lv Neiesaku iepirkties

www.220.lv - Neiesaku iepirkties

Neiesaku nevienam iegādāties preces internetveikalā 220. Lv. Man bija problēma ar iegādāto datoru, vēlējos nodot garantijas remontā, kā skaisti piedāvā 220. Lv. Pa tālruni darbinieces runā monotoni kā roboti ar iepriekš ierunātu tekstu ka atzvanīs un jauku dienu. Un tā paiet 3 dienas un neviens nekad neatzvana, un katru reizi stādās priekšā cita meitene (Kaut gan balss izklausās viena un tā pati). Tikai tad, kad piedraudēju, ka par manu pazudušo datoru 220. Lv kantorī ziņošu policijai, pēc 20 min. Saņēmu pirmo reizi zvanu, ka mans dators ir atradies un var saņemt, jo es neriskēju vēl ilgāk atstāt pie viņiem un remontēt, jo tas var ieilgt uz ilgiem laikiem (Palasot citas sūdzības par šo veikalu) labāk tad remontēju citur un par savu naudu. Darbinieku attieksme pa telefonu un uzņēmuma politika šausmīga! Ceru, ka kādam mana pieredze noderēs.

Комментарии (32)

P PaulaP. 25.07.2014

Pilnīgi piekrītu! Esmu līdzīgā situācijā ar garantijas servisā atstāto mobilo telefonu, kas tika atstāts tur jau vārāk kā pirms 30 dienām! Taisos drīz vērsties PTAC, lai nāk palīgā, jo izskatās, ka citādākā veidā šīs lietas nav iespējams kārtot! 220.lv jūs ņirgājaties par cilvēkiem!

S santucs 28.07.2014

PaulaP!
Tā arī dari.. Nevar ļaut viņiem tik netīri darboties! :)
Es arī caur PTAC..

I Ivonna_n 28.07.2014

Santucs un PaulaP es ar gaidu 31. jūliju un tad caur PTAC. Tas ir murgs, kas tur notiek. 5dien piezvana pasaka, ka šodien telefons būs, zvani, atkal neviens neko nezin un vēl piedevām Iphone 5 domā mainīt mātes plati...

K Kuma 29.07.2014

220.lv Pasūtu ik pa laikam kaut ko. Vienmēr viss ir kā vajag, pasūtījumu piegādā laikus, kurjeri ir laipni, visu ienes pa durvīm..samaksu vienmēr veicu skaidrā naudā, tā teikt - savam sirdsmieram.
Garantijai nav bijusi vajadzība...viss darbojas kā vajag. Vinemēr bijis skaidrs - visur, ka garantijas remonts var būt vilšnās...mūžīga gaidīšana u.t.t.

I Ivonna_n 29.07.2014

Kuma viss ir skaisti, kad maksā skaidrā naudā, es ar pirku telefonu un maksāju skaidrā naudā. Kā arī tā nebija pirmā prece, ko tur iegādājos, bet pēc visa, kas notiek, ir pēdējā prece, ko tur iegādājos. Jau rit 43 diena, bet ziņas nav nekādas par garantiju, ne viens neko nezin. Visi mēs esam cilvēki, bet kad man pašai katru dienu ir jāzvanās, lai noskaidrotu, kas ir par lietu, nu tas ir par traku. Es strādāju klientu apkalpošanas sfērā, bet šāda komunikācija no 220.lv redzu pirmo reizi, ja viņi piezvanītu un pateiktu, ka remonts aizkavējās, viss jau būtu labi, bet šie neliekas ne zinis. Vilšanās pamatīga.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 31.07.2014

Labdien, Ivonna_n! Tā kā mēs paši uz vietas neveicam garantijas apkalpošanu, bet sūtam preci uz autorizēto servisu, kā ar Jums arī sazinājās mūsu klientu apkalpošanas speciāliste, pēc saņemtā slēdziena informējam, ka par Jūsu telefonu tiks atgriezta nauda, noskaitot telefona nolietojumu. Saprotam Jūsu dusmas par kāvēšanu un atvainojamies par sagādātām neērtībām, tas nav pieļaujami, ka garantijas serviss kāvē, tomēr mēs esam atkarīgi no autorizētā servisa, kurš apkalpo preces garantijas ietvaros.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 31.07.2014

Labdien, Kuma! Paldies par komentāru! Lai Jūsu preces Jums labi kalpo!

I Ivonna_n 31.07.2014

220.lv Vai tiešām sazinājās vai es zvanīju? Un lāgā neviens neko nepaskaidro. Jūs pārdodat nekvalitatīvu preci un tad vēl atskaitāt naudu. Un 45 dienas neviens neliekas nezinis. Šis jautājums tiks pacelts risināšanai ar mediju palīdzību. Un nevajag novelt vainu uz garantijas servisu, tur atšķirībā no Jums visu paskaidro un savu darbu pilda uz 100%

S santucs 01.08.2014

Ivonna_n!
Lieliski! Neatkāpies un tā tik turpini!
Skaisti uzrakstīt ikviens māk, un 220.lv prot TIKAI rakstīt!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 07.08.2014

Labdien, Ivonna_n! Jums tika atgriezta nauda 08/07/2014 10:05

I Ivonna_n 18.08.2014

220.lv ideāli, ka izdevās no Jums atgūt naudu, bet diemžēl savas saistības nemākat izpildīt līdz galam. Uz kontu saņēmu mazāku summu, kā bija teikts, bet nu labi par nepilniem 1-2EIRO nabadzīgāka nekļūšu. Mācība, nekad no Jums neko nepirkt!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 26.08.2014

Labdien, Ivonna_n! Mums ir prieks par to, ka problēma ir atrisināta. Vēlamies Jūs painformēt par naudas starpību: uz atgiešanu kopējā summa bija 345, 12€. Šajā summā bija iekļauta arī 220.lv nauda 1.42€, ko izmantojāt, kad veicat pasūtījumu šim telefonam. 1.42€ Jums tika atgriezti atpakaļ uz 220.lv kontu kā 220.lv nauda, un pārējā nauda Jums tika pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы