www.220.lv - Neiesaku iepirkties
Neiesaku nevienam iegādāties preces internetveikalā 220. Lv. Man bija problēma ar iegādāto datoru, vēlējos nodot garantijas remontā, kā skaisti piedāvā 220. Lv. Pa tālruni darbinieces runā monotoni kā roboti ar iepriekš ierunātu tekstu ka atzvanīs un jauku dienu. Un tā paiet 3 dienas un neviens nekad neatzvana, un katru reizi stādās priekšā cita meitene (Kaut gan balss izklausās viena un tā pati). Tikai tad, kad piedraudēju, ka par manu pazudušo datoru 220. Lv kantorī ziņošu policijai, pēc 20 min. Saņēmu pirmo reizi zvanu, ka mans dators ir atradies un var saņemt, jo es neriskēju vēl ilgāk atstāt pie viņiem un remontēt, jo tas var ieilgt uz ilgiem laikiem (Palasot citas sūdzības par šo veikalu) labāk tad remontēju citur un par savu naudu. Darbinieku attieksme pa telefonu un uzņēmuma politika šausmīga! Ceru, ka kādam mana pieredze noderēs.
Комментарии (32)
Labdien, NikijaRausis! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] vai ierakstiet seit sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu, un noskaidrot, kādas problēmas bija radušās. Paldies!
Kad man bija problēma un neviens neatzvanīja, es ne tikai zvanīju, bet arī rakstīju uz jūsu ieteikto e-pastu: [slēpt]@220.lv, bet diemžēl nekādu atbildi nesaņēmu, tā ka arī šobrīd vairs netaisos tērēt ne savu laiku, ne nervus.
Labdien vēlreiz, NikijaRausis! Tā kā Jūs atsakāties atklāt mums informāciju par Jūsu pasūtījumu, mēs diemžēl informācijas trūkuma dēļ nevaram izskatīt Jūsu sūdzību un esam spiesti uzskatīt to par nepamatotu. Mēs esam par to, lai ikviena problēmsituācija tiktu atrisināta, tāpēc lūdzam atsūtīt mums informāciju.
Kas Jums tur notiek ? Negribat maksāt darbiniekiem, lai pienācīgi veic sava amata pienākumus ? Nenopietna muļļāšanās! Sūdzības tikai jaunas un jaunas nāk klāt, bet izskatās, ka Jums tur tikai šī mūžīgā atrunāšanās ir augstākā līmenī nekā kompetence risināt savas iekšējās problēmas, lai šādi gadījumi mazinātos.
Brīnos, kā viņiem vēl pietiek drosmes šeit nekaunīgi aizstāvēties! Man līdzīgi.. Nodevu telefonu, kurš nokalpoja vien 5us mēnešus. Esot mehānisks bojājums, kurš radās sen, kurš nekādi nav iemesls tam ka telefons vairs nedarbojas! Garantija noņemta nost, un es esot pati vainīga! Uz prasījuma pieteikumu atbild pa e-pastu :D Labi, ka ir mums tāds PTAC, kurš labprāt palīdz, un soli pa solim seko līdzi visam notiekošajam :)
Sveicināti!
Ikviena sūdzība no klientu puses tiek piefiksēta klientu apkalpošanas uzlabošanai. Lai saņemtu konkrētu informāciju par sūdzības autoru un pasūtīto preci, ir nepieciešams zināt pasūtījuma numuru. Ja pasūtījuma numuru sūdzības autors neatklāj, diemžēl meš no savas puses informācijas trūkuma dēļ nevaram palīdzēt.
Cien. 220.lv Jūs ar savu "klientu apkalpošanas uzlabošanu" esat iebraukuši auzās!
Katru dienu jaunas sūdzības par Jūsu nekompitenci, varbūt tomēr pienācis laiks mainīt "biznesu".
Nav liela māka vajadzīga, lai nopirkt preci pie piegādātāja uz pēcapmaksu un pārdot to ar priekšapmaksu, apgrozot tālāk svešus līdzekļus, gūstot peļnu!
Bet KLIENTU SERVISS Jums ir tur, kur saule nekad nelec!!!
P>S> Vai nav jau apnicis "copy/paste" apdrāzto frāzi bāzt katrā sūdzībā???
Cilvēki šeit raksta, tāpēc, ka Jūs nereāģējāt uz viņu problēmām/sūdzībām!!!
Labdien, santucs!
Vēlamies Jūs informēt, ka ikviena prece, kas nonāk 220.lv garantijas servisā, tiek nosūtīta autorizētā servisā uz ekspertīzi, pēc autorizēta servisa slēdziena mēs sniedzam klientam atbildi par eksperzīzes rezultātiem un atkarībā no slēdziena rīkojamies tālāk. Pēc likuma un http://220.lv/lv/t/garantija Garantijas nosacījumu 12. punkta, ja precei tiek konstatēti mehāniskie bojājumi - garantija tiek anulēta.
Pēc oficiālā autorizētā servisa slēdziena (http://www.ptac.gov.lv/page/177 Nr. 18) Jūsu telefonam mehānisku bojājumu dēļ tika anulēta garantija, līdz ar to preces remonts, maiņa vai naudas atgriešana nav iespējami.
Atvainojamies par sagadātajām neērtībām - atbildes kāvēšanu sakarā ar oficiāla pārstāvja atbildes kāvēšanu. Oficiāla atbilde Jums ir nosūtīta pa pastu, sanemsiet to 1-2 dienu laikā.
MURGS!!!
Kā Jūs jau esat apnikuši!!!
Jau manā sūdzībā esat ielikuši šo penteri!!!
Kur tad ir šī izsūtītā vēstule?????????????? Jau 07.07.2014.!!!
Un neiet runa tikai par vēstuli! Es neesmu vainīga pie telefona nedarbošanās, tāpēc ar Jūsu izgudrojumiem nesamierināšos!!!
Drosmīgie, kas vēlas celt gaisā 220.lv netikumus un riebeklības, lūdzu, dodiet zināt, attiecīgajām instancēm būs tur ko darīt!
220.lv vienmēr ir problēmas ar garantijas labošanu. man bija līdzīga situācija, bet tā arī nekad nesagaidīju viņu atbidi, metu visam mieru un sapratu, ka ātrāk būs pašai pa savu naudiņu aiznest uz remontu. Cīnīties jau ar viņiem ir pilnīgi bezcerīgi un bezjēdzīgi.
Labvakar, Magone un Santucs!
Ikviena klienta tiesības ir saņemt preces garantijas remontu, ja precei ir atzīts ražotaja brāķis vai defekts.
Detalizētāka informācija par garantiju atrodama 220.lv mājas lapā http://220.lv/lv/t/garantija
Tāpat, jebkurā gadījuma, ja Jūsuprāt process kavējas - griezieties pie mums zvanot pa tālruni: 67244220 vai uz [email protected]
:D Nu jau jāsmejas par Jums... :D
Es pat nezinu kam būtu jānotiek, lai Jūs atzītu savu vainu labprātīgi, bez citu palīdzības!
Atkal copy/paste :D Ko dod šis mūžīgais telefona nr.? Bezjēdzīgi zvanīt..
Labdien, Santucs!
Mēs paši garantijas servisu neveicam - to veic autoreizētais garantijas servisa veicējs. Informācija par slēdzienu tiek nodota klientam. Kā jau esam vairākkārtīgi minējuši - Jums ir visas tiesības vērsties pie neatkarīga eksperta.
Veiksmīgu dienu un gaidīsim Jūs pie mums ar neatkarīgā eksperta slēdzienu, ja tā slēdziens atšķirsies no esošā.
Esmu lietas kursā ar garantijas servisa darbības stilu!
Paldies, tik ātri tas nebūs! Lietu izskata jurists!
Ļoti žēl, ka nepalasīju informāciju pirms gada, kad nopirku Iphone5. Iegādājos telefonu 220.lv, pēc gada pazuda zona, 16. jūnijā aiznesu uz 220.lv garantijas servisu, nu jau ir pagājušas solītās 30 dienas, rit jau 31, neviens neko nezin. Neiesaku vairs nevienam izmantot 220.lv pakalpojumus.
Jā, diezkas nav..., man paveicās, ka atgriezu preci un atguvu naudu no 220 veikala, zaudēju tikai piegādes naudu.
Tas bija ledusskapis mazais, kuram nesaldēja saldētava.
Vienīgi zvaniju gan daudzas reizes. Sākumā jau teicu un rakstiju iesniegumā, ka vēlos, lai atgriež naudu.Kopš nopirku un atgriezu ledusskapi, bija pagājušas labi, ja 3 dienas, zināju savas tiesības, bet tomēr man zvanīja un teica, ka es tikai varot apmainīt pret citu preci viņu veikalā.
Paliku pie tā, ka vēlos naudu atpakaļ un to arī atguvu.
Bet nu pacīnities vajadzēja, tā kā diez vai jelkad iesaistīšos tādā piedzīvojumā vēlreiz, kur varu palikt bez savas naudas un preces, ko vēlējos.
Labdien, Ivonna_n! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma numuru, lai mēs varētu mūsu sistēmā atrast to un noskaidrot, kāpēc bija kāvēšanās un palīdzēt Jums.
Es varu atbildēt 220.lv vietā:
Kavēšanās bija, jo tā ir mūsu politika, un mēs tā darām vienmēr.. :)
Pasūtījuma numurs 663839
Nu ko 220.lv pasūtījuma numurs ir, kāpēc klusējam. Smieklīgi, jau 37 diena rit, bet ziņas no Jums joprojām nav. Zvanīt nav jēgas, jo neko nekad neziniet!