www.sudzibas.lv 220.lv Garantijas serviss

www.220.lv - Garantijas serviss

Ir pienācis laiks arī man izteikt viedokli par 220.lv klienta apkalpošanas un garantijas servisa darbu. 220.lv tas Jums- pasūtījuma numurs 663839
2013. gada 20. maija internetaveikalā 220.lv iegādājos mobilo telefonu Apple Iphone5, preci saņēmu Ģertrūdes ielā 94a, maksājot skaidrā naudā. Ar preces iegādi nebija nekādu problēmu, viss ļoti raiti.
2014.gada 16. jūnijā aiznesu telefonu uz 220.lv garantijas servisu Ģertrūdes ielā 220.lv, telefonam pazuda zona, viss pārējais strādāja, mājās ir wifi. Garantijas servisā pateica, ka remonts ilgs maksimāli 30 dienas(kas ir arī pēc likuma). Pagāja 3 nedēļas, zvanu, man pasaka, ka vēl neko nezin, nu labi ir vēl laiks. Zvanīju 28 dienā neko nezin, pasaka mums vēl ir 2 dienas, labi zvanu 30 dienā, neko nezin, pasaka: mums vēl ir laiks līdz dienas beigām. Labi noriju to kurkuli, tik piebilstu, ceru, ka rīt ar mani kāds sazināsies. Pienāk 31 diena, zvana nav, nākas zvanīt pašai. Tā es zvanu viņiem katru dienu pa pāris reizēm, neko ne viens nezin, tik pasaka šodien ar Jums sazināsies, bet nekā. Bet ar to stāsts vēl nebeidzās. 17. jūlija zvanu man operatore Madara pasaka, ka telefons esot gatavs un pirmdien būs jau pie viņiem. Es jau nopriecājos, bet nekā. Sagaidu 21. jūliju, ne viens nezvana, piezvanu, man apgalvo šodien telefons būs pie viņiem. Gaidu zvanu, bet nekā, izdomāju aizbraukt pie viņiem. Aizbraucu, telefona nav, nekā nevar man palīdzēt, jo vadības ar nav uz vietas, tad pasaka, ka ir ziņa, ka telefons ir salabots tikai 19. jūlijā.
Turpinās viss pa vecam, zvani, neko nezin, atzvanīsim, 24.jūlijā uzrakstu e-pastu uz [slēpt]@220.lv. 25. jūlijā
beidzot sazinās menedžeris(vīrietis, vārdu diemžēl neatceros), saka, ka garantijas serviss gaida mātes plati, un 28. jūlijā remontēs un 28. vai 29. jūlijā būs man telefons, bet noteikti sazināsies. Zvanu 28. atkal operatore neko nezin, zvanu 29., protams, ka telefona nav un neko nezin, tik pasaka, šodien mēs sazināsimies. Gaidu zvanu, bet nekā, atkal zvanu, tad man pasaka, āaa ir atstāta zīmīte, ka telefons 28. jūlijā ir saremontēts, bet testējot ir atraduši vēl vienu defektu, 2-3 dienu laikā salabošot. Operatore saka, ka 30.jūlijā saņemsiet savu telefonu. Nu ir piegājis 30. datums, bet telefona joprojām nav. Vēlreiz zvanot, pasaka, ka rīt obligāti būs, tad jau gaidīsim rītdienu.

P.S. 220.lv informējiet klientus, ka telefoni ir no Amerikas, kā arī Iphone mātes plates nemaina, to noskaidroju pie oficiālajiem Apple pārstāvjiem. Tā kā saņemot telefonu nesīšu uz ekspertīzi, lai noskaidrotu vai telefons atbilst Apple prasībām!!!

I

Комментарии (33)

I Ivonna_n 18.08.2014

220.lv ideāli, ka izdevās no Jums atgūt naudu, bet diemžēl savas saistības nemākat izpildīt līdz galam. Uz kontu saņēmu mazāku summu, kā bija teikts, bet nu labi par nepilniem 1-2EIRO nabadzīgāka nekļūšu. Mācība, nekad no Jums neko nepirkt!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 26.08.2014

Labdien, Ivonna_n! Mums ir prieks par to, ka problēma ir atrisināta. Vēlamies Jūs painformēt par naudas starpību: uz atgiešanu kopējā summa bija 345, 12€. Šajā summā bija iekļauta arī 220.lv nauda 1.42€, ko izmantojāt, kad veicat pasūtījumu šim telefonam. 1.42€ Jums tika atgriezti atpakaļ uz 220.lv kontu kā 220.lv nauda, un pārējā nauda Jums tika pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu.

J jaunnais 16.09.2014

izklausās dramatiski, es biju patiešām labākās domās par 220, jo iepriekš problēmu man nebija, bet tagad gan labāk padomāšu pirms pirksu kautko, jo pec sarakstes var saprast, ka viss ir diezgan traģiski šeit.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 23.09.2014

Labdien, jaunnais! Paldies par Jūsu komentāru! Tomēr vēlamies uzsvērt, ka nekļūdās tas, kas nestrādā. Jebkurā uzņēmumā var būt problēmas. Mēs strādājam ar problēmstuācijām, tāpēc šeit komunicējam ar klientiem, lai maksimāli atrisinātu visas problēmsituācijas. Kā arī daudzas sūdzības ir nepamatotas, mūsu konkurentiem uzrakstītas. Šeit it sūdzību portāls. kur cilvēki atstāj savu negatīvu pieredzi. Piedāvajam iepazīties ar mūsu uzņēmumu daudzpusīgi, apskatot arī pozitīvas atsauksmes salidzini.lv portālā un šeit: http://220.lv/lv/atsauksmes

Z ziedons500 15.10.2014

da pisat nahuj 220.lv jūs krāpnieki vien esat. poļu preces tirgojat.cilvēki neuzķeraties!

Z ziedons500 15.10.2014

da pisat nahuj 220.lv jūs krāpnieki vien esat. poļu preces tirgojat.cilvēki neuzķeraties!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 21.10.2014

Ziedons500, Jūsu apvainojumi nav pamatoti! Mēs vaicājām Jums pasūtījumu nr., uz šo jautājumu Jūs atbildējāt ar necenzētiem vārdiem, kā arī norādījāt mistiskas kombinācijas pasūtījuma nr., kas ne tuvu nesaktīt ar mūšejiem.

Nav ētiski apvainot, kādu, ja Jums uz to nav neviena argumenta.

Ar cieņu
interneta veikals 220.lv

B burbulis30 18.12.2014

Man arī sjūta, ka cīna ar vējdzirnavām. Jau vairāk kā 2 mēnešus esmu iedevis preci garantijā, bet atbildes nekādas, sākumā ko atbildēja tagad pilnīgi ignorē. Sajūta ka mēģina novilcināt laiku, lai tik aizmirstu.

I Ivonna_n 07.01.2015

burbulis30 Mana problēma sāka kustēties, kad piezvanīju un servisu, kur telefons bija nodots remontam.

I ingabrice 19.02.2015

Beidziet uzsvert pretigais 220.lv padotais ka jusu majas lapa ir tikai pozitivas atsauksmes - tas visas jus pasi tur esat salikusi...NERERCIET NEKO VEIKALA 220.lv - BUS JANOZELO . atieksme ari tur drausmiga, par tam braka precem vispar nerunajot...

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 19.02.2015

Labdien, IngaBrice!

Mēs nesaprotam Jūsu nostāju un intensīvo sūdzību izvietošanu - Jūsu lieta ir izskatīta un Jūs saremontētajam telefona neierodiet pakal jau vairāk kā 2 mēnešus ( kopš 10. decembra 2014. gada) - zemāk situācijas izklāsts, lai ikviens var iepazīties ar šo lietu un pats izvērtēt vai lietotaja "ingabrice" izvietotās sūdzības par interneta veikals 220.lv šajā portalā ir pamatotas.

Interneta veikala 220.lv komentāts uz ingabrice sūdzību

Kliente telefonu iegādājās 2014. gada 6. augustā ar kurjeru to saņēma 7. augustā.

Interneta veikalā 220.lv kliente vērsāties gandrīz pēc 4 mēnešiem - jeb 28.novembrī, kad pa pastu tika atsūtīts iegādātais telefons -kam nebija pievienots nekāds dokuments !

Tā kā nebija neviena pavadokumenta vai pirkuma dokumenta, nevarēja garantijas serviss identificēt to kā klientes telefonu, intensīva darba rezultātā īpašnieks tika noskaidrots pēc IMEI koda un telefons tika nosūtīts uz autorizēto garantijas servisa centru - bojājumu novēršanai paredzētās garantijas ietvaros.

Jau kopš 10 decembra, klientes telefons ir saremontēts ( garantijas remontu veica autorizētais serviss) un atrodas mūsu garantijas servisa centrā - Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a! Jūsu telefonam tika nomainīts jauns skārienjūtīgais ekrāns - telefons ir gluži jauns un mums nav saprotams, kāpēc Jūs neierodaties tam pakaļ jau vairāk kā 2 mēnešus.

Saistībā ar šo gadījumu pie mums vērsās arī PTAC - vēstulē viņiem sniedzām sistuācijas izklāstu. Arī Jūs esat saņēmusi informāciju no PTAC par šo gadījumu un arī Jums PTAC ir sniedzis savu redzējumu.

Interneta veikals 220.lv ir rīkojies saskaņā ar visiem normatīvajiem aktiem un no savas puses veicis visas darbības, ko tie paredz, mēs esam Jums snieguši garantijas remontu un prece ir kopš 10.decembra ir pieejama saņemšanai - Jūs par to tikāt informēta jau 2014. gada 10.decembrī. Papildus Jums ir sūtīti atkārtoti atgādinājumu - izņemt preci.

Lūdzam rast laiku ierasties pakaļ savam telefonam Jums ērtā laikā:
Pirmdiena - Piektdiena: 9:00 - 20:00
Sestdiena: 10:00 - 15:00
Svētdiena: BRĪVDIENA

Papildus pievienojam arī interneta veikala 220.lv atbildi PTAC.

A aigars bundzenieks 18.05.2015

Ak es vecs muļķis.(pasūtījums Nr.2153943) domāju, ka mans pasūtījums tāds necils un ne visai dārgs, tad jau problēmu nebūs. Kur nu brālīt. Nav ne naudas ne mantas. Ja jau šitas skaitās labs un pieklājīgs bizness: iesaku katram, ķurš māk apieties ar datoru veidot savu internet veikalu un ķert muļķus uz nebēdu. No katra naivā atleks pa kapeikai un iztikšana garantēta visai ģimenei. Ja jau šitie 220 tādi malači uz apčakarēšanu, tad par tiem pārējiem, ko lai domā.? Iesaku visiem, kuri iedomājas izmantot internet veikala 220 pakalpojumus. Pa priekšu piezvanīt citiem internet veikaliem un apjautāties, vai viņi ir tādi paši ņergas un blēži, kā LIELAIS UZTICAMAIS 220 veikals. Jo vairāk puņķaini solījumi, jo mazāk varat uzticēties.

S Slaviks Niniks 09.10.2022

220.lv pazudis telafons jusu nekorektaja uznemuma

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы