www.220.lv - Garantijas serviss
Ir pienācis laiks arī man izteikt viedokli par 220.lv klienta apkalpošanas un garantijas servisa darbu. 220.lv tas Jums- pasūtījuma numurs 663839
2013. gada 20. maija internetaveikalā 220.lv iegādājos mobilo telefonu Apple Iphone5, preci saņēmu Ģertrūdes ielā 94a, maksājot skaidrā naudā. Ar preces iegādi nebija nekādu problēmu, viss ļoti raiti.
2014.gada 16. jūnijā aiznesu telefonu uz 220.lv garantijas servisu Ģertrūdes ielā 220.lv, telefonam pazuda zona, viss pārējais strādāja, mājās ir wifi. Garantijas servisā pateica, ka remonts ilgs maksimāli 30 dienas(kas ir arī pēc likuma). Pagāja 3 nedēļas, zvanu, man pasaka, ka vēl neko nezin, nu labi ir vēl laiks. Zvanīju 28 dienā neko nezin, pasaka mums vēl ir 2 dienas, labi zvanu 30 dienā, neko nezin, pasaka: mums vēl ir laiks līdz dienas beigām. Labi noriju to kurkuli, tik piebilstu, ceru, ka rīt ar mani kāds sazināsies. Pienāk 31 diena, zvana nav, nākas zvanīt pašai. Tā es zvanu viņiem katru dienu pa pāris reizēm, neko ne viens nezin, tik pasaka šodien ar Jums sazināsies, bet nekā. Bet ar to stāsts vēl nebeidzās. 17. jūlija zvanu man operatore Madara pasaka, ka telefons esot gatavs un pirmdien būs jau pie viņiem. Es jau nopriecājos, bet nekā. Sagaidu 21. jūliju, ne viens nezvana, piezvanu, man apgalvo šodien telefons būs pie viņiem. Gaidu zvanu, bet nekā, izdomāju aizbraukt pie viņiem. Aizbraucu, telefona nav, nekā nevar man palīdzēt, jo vadības ar nav uz vietas, tad pasaka, ka ir ziņa, ka telefons ir salabots tikai 19. jūlijā.
Turpinās viss pa vecam, zvani, neko nezin, atzvanīsim, 24.jūlijā uzrakstu e-pastu uz [slēpt]@220.lv. 25. jūlijā
beidzot sazinās menedžeris(vīrietis, vārdu diemžēl neatceros), saka, ka garantijas serviss gaida mātes plati, un 28. jūlijā remontēs un 28. vai 29. jūlijā būs man telefons, bet noteikti sazināsies. Zvanu 28. atkal operatore neko nezin, zvanu 29., protams, ka telefona nav un neko nezin, tik pasaka, šodien mēs sazināsimies. Gaidu zvanu, bet nekā, atkal zvanu, tad man pasaka, āaa ir atstāta zīmīte, ka telefons 28. jūlijā ir saremontēts, bet testējot ir atraduši vēl vienu defektu, 2-3 dienu laikā salabošot. Operatore saka, ka 30.jūlijā saņemsiet savu telefonu. Nu ir piegājis 30. datums, bet telefona joprojām nav. Vēlreiz zvanot, pasaka, ka rīt obligāti būs, tad jau gaidīsim rītdienu.
P.S. 220.lv informējiet klientus, ka telefoni ir no Amerikas, kā arī Iphone mātes plates nemaina, to noskaidroju pie oficiālajiem Apple pārstāvjiem. Tā kā saņemot telefonu nesīšu uz ekspertīzi, lai noskaidrotu vai telefons atbilst Apple prasībām!!!
Комментарии (33)
Izlasot Jūsu bēdu stāstu, manējais triju dienu garais, šķiet tīrais nieks.Es zinu, ka rītdien vērsīšos ar iesniegumu patērētāju aizsardzības biedrībā.
Jo-jo PTAC Tev pateiks, ka sākumā Tev ir jāuzraksta iesniegums 220.lv, jāaizved, lai viņi uzliek, ka ir saņēmuši un 10 dienu laikā viņiem Tev rakstiski ir jāatbild, ja neatbild, tad griezies ar iesniegumu PTAC. Iesnieguma paraugi ir PTAC mājas lapā.
Njā kopumā ir jau 44 dienas, bet parakājoties šeit, esmu atradusi, kuram bija 91 diena.
Ja 220.lv iegādātos Apple Iphone telefonus pie oficiālā dīlera, tad ar servisu nebūtu problēmas!
Dažu dienu laikā Jūs saņemtu jaunu telefonu, tikko pirktam telefonam neviens serviss nemainīs plati, jo APPLE garantijas laikā produkciju apmaina pret jaunu!
SECINĀJUMS: 220.lv iepērk "kreisos" telefonus bez garantijas - maldina klientus ar garantiju un servisu, bet ko var gribēt ja pie vadības sež LIETUVIEŠI!!!
..viss pareizi..220 lv īstais sia nosaukums ir "pigu"..to tad arī saņemsiet...un vēl zināšanai..lielāko daļu LV pieejamās elektrotehnikas LV ieved tāda firma kā "elko"..nejaukt ar elkoru..tātad vis ineta veikali tiek apgādāti ar precēm no šī kantora..1a, ui atvainojiet sia mobilukss, RD elektroniks- a.k.a. mktrade veiksme un k, elektronika D jeb tehnoland ir viņu klienti...tā, ka nav starpība vai pērc pigu.lv vai mibiluksā- piegādātājs ir viens..tātad loterija..
Es vnk esmu šokā!!! Izdevās noskaidrot, kur ir mans telefons, un kā par brīnumu manu telefonu nevar salabot, man tikšot atgriezta nauda noņemot 45% nolietojumu, un to man paskaidro garantijas serviss, kur telefons tika nodots diagnostikai. 220.lv vispār ne liekās ne zinis, es tiku reāli vazāta aiz deguna, ka manu telefonu labo.
Labdien, Ivonna_n! Tā kā mēs paši uz vietas neveicam garantijas apkalpošanu, bet sūtam preci uz autorizēto servisu, kā ar Jums arī sazinājās mūsu klientu apkalpošanas speciāliste, pēc saņemtā slēdziena informējam, ka par Jūsu telefonu tiks atgriezta nauda, noskaitot telefona nolietojumu. Saprotam Jūsu dusmas par kāvēšanu un atvainojamies par sagādātām neērtībām, tas nav pieļaujami, ka garantijas serviss kāvē, tomēr mēs esam atkarīgi no autorizētā servisa, kurš apkalpo preces garantijas ietvaros.
Labdien, Jo-jo! Lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un palīdzēt Jums - mums ir jāzin Jūsu pasūtījuma numurs! Lūdzu atsūiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected] vai ierakstiet šeit. Paldies!
220.lv Vai tiešām sazinājās vai es zvanīju? Un lāgā neviens neko nepaskaidro. Jūs pārdodat nekvalitatīvu preci un tad vēl atskaitāt naudu. Un 45 dienas neviens neliekas nezinis. Šis jautājums tiks pacelts risināšanai ar mediju palīdzību. Un nevajag novelt vainu uz garantijas servisu, tur atšķirībā no Jums visu paskaidro un savu darbu pilda uz 100%
Labdien, Inženieris! 220.lv iepērk preces no pārbaudītiesm un drošiem piegadātājiem. Ikviena prece, kas nonāk 220.lv garantijas servisā, tiek sūtīta uz attiecīgo specializēto servisu, kas uzņēmas atbildību par preci, preces garantijas apkalpošanu un slēdziena sastādīšanu.
Ivonna_n, vēlamies Jūs painformēt, ka Jūsu gadījumā autorizētais serviss kāvēja ar preces remontu un arī viņš sastādīja slēdzienu, uz kura pamata tika pieņemts gala lēmums. 220.lv garantijas servisa funkcija - pieņemt preci no klienta un nodot autorizētajam servisam un pēc veiktiem darbiem atgriezt atpakaļ klientam.
220.lv vai šāda attieksme ir pieņemama. Starp citu gala lēmumu es nemaz nezinu, varbūt pateiksiet?
220.lv kā arī paskaidrojiet, kāpēc Jūs mani maldinājāt sakot, ka telefonam mātes plate ir nomainīta, bet ir atrasts cits defekts???
Visiem tiem, kas pērk telefonus par zemākām cenām, nekā tās ir pie oficiālajiem izplatītājiem ir jārēķinās ar to, ka pastāv liela iespējamība nopirkt kreiso preci, kurai būs visādas nebūšanas ar garantijām.
Ja minētais iPhone tiek remontēts autorizētā servisā, lūdzu pieprasiet no pārdevēje servisa informāciju - ir viegli pārliecināties par to, vai tas ir ražotāja vai pārdevēja serviss.
Visi esam cilvēki un varam saprast, ka, piemēram, vasarā ir atvaļinājumu laiki, un servisā vai veikalā kādi darbinieki iet atvaļināumos, tad darbi izpildās lēnāk, utt. To var saprast un normāli cilvēki to saprot. Vienīgais - nevajag klientiem stāstīt "pasakas". It sevišķi tad, kad iekārta pirkta maksājot lielu naudu un ir nepieciešama ikdienā.
kreditorsPG pārdevējs 220.lvneko nevēlās sniegt, kad noskaidroju, kas remontē manu telefonu, tad tikai viss pavirzijās uz priekšu.
Ivonna_n, pēc pēdējas informācijas, Jūs esat atteikusies no naudas atgriešanas un izvēlējaties taisīt ekspertīzi, telefons tiks atgriezts Jums. Tā ir Jūsu izvēle, un jebkurā gadījumā mēs atbalstīsim Jūsu lēmumu. Par informāciju par mates plātes maiņu - šī informācija bija saņemta no autorizētā servisa par aktuāliem remonta darbiem.
Ja cilvēks vēlās iegādāties telefonu, tad ir jāiet uz specializētu telefona veikalu un jāpērk tur. Tam nav obligāti jābūt oficiālam izplatītājam. Vienkārši parasts specializēts veikals, kurā cilvēki zin visu par katru no savām precēm.
220.lv tirgo tādas preces kā mūsu uzņēmums, taču kompetences par produktiem, ko tie izplata nav vispār nekādas. Tādiem interneta veikaliem par noliktavas nav. Cilvēks pasūta veikalā un veikala darbinieki sazvanās ar piegādātājiem un tad tiem atved uz vietas. Darbinieki pat tos produktus neredz un nezin neko par viņiem.
Ja vēlaties iegādāties pārtiku vakariņām, neejiet uz veikalu DEPO kur tirgo cementu un ķieģeļus.
220.lv kurš Jums ir teicis, ka atsakos no naudas atgriešanas. Sazinoties ar Jūsu operatoru, man pienākas 345eiro, kurus es varu izmanot tikai Jūsu veikalā, kuri man netiek atgriezti. A ko darīt, ja es vairs nevēlos ar Jums sadarboties???
220.lv sazinoties ar PTAC, ja Jūs nevariet apmainīt man preci, tad Jums ir jāatgriež man atmaksājamā summa uz kontu.
Es tiešām neapskaužu ikvienu, kam, diemžēl, sanāk darīšana ar 220.lv! Lai gan.. Jāatzīst, ka paši vien vainīgi esam - NAV ko iepirkties tādā kantorī!
Macība man tagad ir gana liela!
Mans gadījums! - šajā vasarā telefonu neesmu redzējusi! :o Telefons no garantiju servisa sen kā ir pie 220.lv, bet neņēmu to, jo lietu izskata PTAC. Sazinājos ar PTAC - 220.lv arī viņiem neatbild, lai gan termiņš iztecējis! TAD IEDOMĀJIETIES kāda visatļautība! PTAC ieteica telefonu paņemt prom, lai lemt tālāk! 29.07.2014 zvanu, lai atsūta man viņu ar kurjeru! Pasaka ka atzīmēs šo manu vēlmi! NAV! Zvanīju tikko! Un, PROTAMS, nekas nav zināms, atkal saka, ka atzīmēs to pašu info! [slēpt]@ Jautāju, kas par problēmu, lai to atsūtītu - atbilde: "Mums jāizskata šis jautājums, lai zinātu kur tas telefons ir! [slēpt]@ Normāli!!!????? Teicu, ka cik man zināms, tad viņam jau mēnesi kā būtu jābūt kantorī!
Murgs!
Vai tiešām jādodas ar policiju vai televīziju, lai kaut kas notiktu uzreiz!!!? [slēpt]@
Esmu neaprakstāmi dusmīga!!! [slēpt]@
Labdien, Ivonna_n! Jums tika atgriezta nauda 08/07/2014 10:05