Wolt - Slikts serviss
Šodien pirmoreiz nolēmu izmēģināt wolt aplikāciju, pasūtīju cancan picu, apmaksāju pasūtījumu, saņēmu apstiprinājumu, ka 50-60 minūšu laikā tiks piegādāts. Nogaidīju 80 minūtes, uzrakstīju viņu atbalstam, kāpēc vēl nav atvests, uz ko saņēmu atbildi, ka mans pasūtījums ir atcelts stundu atpakaļ. Naudu atgriezīšot kontā 10 darba dienu laikā un vienīgā izeja ko viņi redzot ir veikt jaunu pasūtījumu. Ne atvainošanās, ne kāds paziņojums par to ka pasūtījums atcelts, pilnīgi nekā. Nevienam neiesaku izmantot viņu servisu. Nebūtu izrakstījis, varētu kaut visu nakti gaidīt savu pasūtījumu. Ļoti bēdīgi. Pie tam piegādi var dabūt arī no paša uzņēmuma, bez wolt starpniecības, neredzu no viņiem nekādu jēgu. Vairs nekad neizmantošu viņu pakalpojumus, tā bija pirmā un pēdējā reize.
Комментарии (13)
Kapēc Leņķis pēc peņa izskatās?
Sveiki! Mums ir ļoti žēl dzirdēt, par nepatīkamo pieredzi. Vai variet, lūdzu, norādīt savu epastu vai klienta vārdu, lai varam izpētīt konkrēto situāciju padziļināti un rast skaidrību? Ļoti pateicamies par sadarbību!
Puciriuss Kārlis
Paldies, Kārli! Mēs ar Tevi sazināsimies epastiski!
Joprojām neesmu saņēmis no Jums epastu. [slēpt]@gmail.com
Sveiks, Kārli! Nosūtīju Tev epastu uz adresi, ar kuru esi reģistrējies Wolt. [email protected]
Šis ir vienīgais epasts, kurš mums ir zināms. Vai epasts ir aktīvs?
Ja epasts, ar kuru esi reģitrējies, nav aktīvs, lūdzu, atraksti savu epastu privātajā ziņā. Pārsūtīšu Tev vakardien izsūtīto epastu!
Iepriekšējā komentārā uzrakstīju savu aktīvo epastu
Tavs epasts publiskajā vidē tiek slēpts: [slēpt]@gmail.com
Esam Tev nosūtījuši privātu ziņu.
Kā jau domāju, tā vietā, lai elementāri atvainotos, novēla visu uz to ka es esmu akls un redz neesmu redzējis paziņojumu par atceltu pasūtījumu, kaut gan nekāda paziņojuma nav bijis. Tikai vēlreiz pārliecinājos, ka serviss ir ļoti slikts. Nevienam neiesaku.
Žēl dzirdēt, ka to tā uztvērāt. Mēs centāmies paskaidrot situāciju kā arī izsniedzām atvainošanos dāvanu. Vēlam Jums veiksmi!
Ko paskaidrot? Ka atcelts un es redz neesmu redzējis paziņojumu? Es nevaru redzēt to kā nav, nekāda paziņojuma nebija un to, ka pasūtījums atcelts uzzināju tikai pēc saziņas ar jūsu palīdzības dienestu. Tā, ka Jūsu paskaidrojums, ka es neprotu lietot aplikāciju šajā situācijā ir galīgi garām.
Visu labu