www.sudzibas.lv Wolt Slikts serviss

Wolt - Slikts serviss

Šodien pirmoreiz nolēmu izmēģināt wolt aplikāciju, pasūtīju cancan picu, apmaksāju pasūtījumu, saņēmu apstiprinājumu, ka 50-60 minūšu laikā tiks piegādāts. Nogaidīju 80 minūtes, uzrakstīju viņu atbalstam, kāpēc vēl nav atvests, uz ko saņēmu atbildi, ka mans pasūtījums ir atcelts stundu atpakaļ. Naudu atgriezīšot kontā 10 darba dienu laikā un vienīgā izeja ko viņi redzot ir veikt jaunu pasūtījumu. Ne atvainošanās, ne kāds paziņojums par to ka pasūtījums atcelts, pilnīgi nekā. Nevienam neiesaku izmantot viņu servisu. Nebūtu izrakstījis, varētu kaut visu nakti gaidīt savu pasūtījumu. Ļoti bēdīgi. Pie tam piegādi var dabūt arī no paša uzņēmuma, bez wolt starpniecības, neredzu no viņiem nekādu jēgu. Vairs nekad neizmantošu viņu pakalpojumus, tā bija pirmā un pēdējā reize.

18.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (13)

Vagons Komā 19.08.2020

Kapēc Leņķis pēc peņa izskatās?

Wolt Latvija Ответ от представителя 19.08.2020

Sveiki! Mums ir ļoti žēl dzirdēt, par nepatīkamo pieredzi. Vai variet, lūdzu, norādīt savu epastu vai klienta vārdu, lai varam izpētīt konkrēto situāciju padziļināti un rast skaidrību? Ļoti pateicamies par sadarbību!

M Monteskju 19.08.2020

Puciriuss Kārlis

Wolt Latvija Ответ от представителя 19.08.2020

Paldies, Kārli! Mēs ar Tevi sazināsimies epastiski!

M Monteskju 20.08.2020

Joprojām neesmu saņēmis no Jums epastu. [slēpt]@gmail.com

Wolt Latvija Ответ от представителя 20.08.2020

Sveiks, Kārli! Nosūtīju Tev epastu uz adresi, ar kuru esi reģistrējies Wolt. [email protected]

Wolt Latvija Ответ от представителя 20.08.2020

Šis ir vienīgais epasts, kurš mums ir zināms. Vai epasts ir aktīvs?

Wolt Latvija Ответ от представителя 20.08.2020

Ja epasts, ar kuru esi reģitrējies, nav aktīvs, lūdzu, atraksti savu epastu privātajā ziņā. Pārsūtīšu Tev vakardien izsūtīto epastu!

M Monteskju 20.08.2020

Iepriekšējā komentārā uzrakstīju savu aktīvo epastu

Wolt Latvija Ответ от представителя 20.08.2020

Tavs epasts publiskajā vidē tiek slēpts: [slēpt]@gmail.com
Esam Tev nosūtījuši privātu ziņu.

M Monteskju 02.09.2020

Kā jau domāju, tā vietā, lai elementāri atvainotos, novēla visu uz to ka es esmu akls un redz neesmu redzējis paziņojumu par atceltu pasūtījumu, kaut gan nekāda paziņojuma nav bijis. Tikai vēlreiz pārliecinājos, ka serviss ir ļoti slikts. Nevienam neiesaku.

Wolt Latvija Ответ от представителя 03.09.2020

Žēl dzirdēt, ka to tā uztvērāt. Mēs centāmies paskaidrot situāciju kā arī izsniedzām atvainošanos dāvanu. Vēlam Jums veiksmi!

M Monteskju 03.09.2020

Ko paskaidrot? Ka atcelts un es redz neesmu redzējis paziņojumu? Es nevaru redzēt to kā nav, nekāda paziņojuma nebija un to, ka pasūtījums atcelts uzzināju tikai pēc saziņas ar jūsu palīdzības dienestu. Tā, ka Jūsu paskaidrojums, ka es neprotu lietot aplikāciju šajā situācijā ir galīgi garām.
Visu labu

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы