Wolt - Krāpšana, cilvēku maldināšana, ignorēšana
Kārtējo reizi pārliecinājos , ka Wolt kompānija nepilda noteiumus un apgalvo , ka klients pats vainīgs. Jo piekritu apmaksai... :))
Un nekādas ziņas arī nav / nebija - ka dažas preces neatvedīs...
Vēlos anulēt pasūtiju , lai atgriezz €€€ , bet tādas funkcijas nav...
Nu padlas konkrēti.
Man e - pastā sūta ataides , nolēmu izmēģināt pirmo reizi , iepirkos Rimi ( internetā )
Veicu apmaksu ... un - 
Atlaide netika piemērota , puse no precēm netika piegādātas...
P.S. tas notika taa- Man uz e- pastu sūta atlaides, nolēmu to izmanto...
Pasūtiju paartiku Rimi ss ok - apmaksāju Daru to pirmo reizi ( veikalaa pirkums ), tãtad atlaidei jādarbojas būtu,pēc e pasta ziņas būtības.
Tātad - atveda pusi no pasūtitā , atlaidi nepiemēroja. atpakaļ preci atgriezt nevaru
Nu murgs
(raksta,ka kartupeļu nebija veikalā un mencu aknu arī) kas par fufeli, nu...
Jautāju , kāpēc sūta atlaides , kuras nedarbojas?
Nav atbildes , nevar paskaidrot ...
NEPĒRKIET / NEPASŪTIET NEKO CAUR WOLT...
LAI IET RATĀ - KRĀPNIEKI
Комментарии (2)
Regulāri pasūtu no wolta gan rimi, gan wolt marketa. Nekad nav bijušas problēmas. Protams, šad tad kaut ko neatved, bet tas ir tikai normāli, ka tā gadās. Sistēmas nevar saslēgt sekundē noliktavas atlikumus no rimi uz wolt. Ja tu tu nespēj to saprast un pieņemt, tad tik špago uz veikalu un nečīksti.
Bralis indianis apēda