Wolt - Drausmīgs serviss
Veicu pasūtijumu wolt, diemžēl restorāns to tehnisku iemeslu dēļ atcēla. Nauda tika rezervēta un tā arī palika (vēl šo ziņu rakstot ir rezervēta) un jāgaida 14 dienas līdz banka automātiski to atcels.
Drausmīgākais klientu atbalsts kāds var būt, rāda ar pirkstu uz banku un attaisnojās, ka neko nevarot izdarīt. Nekas netika atrisināts un arī netiks atrisināts no viņu puses.
Neiesaku viņus izmantot nevienam, jo ar šādu problēmu varat sastapties un tad gaidīt kad naudu atgriezīs mēnesi.
Vel skumjāk ir fakts, ka es esmu veicis vairāk, kā 50 pasūtījumus, kas manuprāt itkā padara mani par patstāvīgu klientu, tāpat viņiem pie kājas ir. Absolūti nekā necentās man palīdzēt, visas reizes saņēmu vienu un to pašu tekstu - "mēs neko nevaram ietekmēt, lūk atcelšanas nr, ejiet uz banku" tas ir viss kā viņi "palīdz"
Комментарии (3)
Taisnība. Vienu reizi gan man atgriezās momentāli, jo tas notika ātri, tā restorāna atcelšana. Par 14 dienām ir taisnība, tiek rezervēts, reiz uzrakstot bankai, man atgrieza ātrāk.
Tāda ir banku politika, tur tiešām diez vai Wolt vainīgs.
A kas liedz pašam gatavot?