Wolt - Apmaksas nepieņemšana, bloķēšana
Šodien mans nepilngadīgais dēls vēlējās veikt pasūtījumu caur wolt aplikāciju pirmo reizi. Līdz šim tādu nav izmantojis.
Kad centās pasūtījumu apmaksāt, karte tika noraidīta. Ar kartes limitiem, pieejām un atļaujām viss ir kārtībā.
Sestdien tika apmaksāts pasūtījums caur māsas wolt profilu, viss izdevās. Un māsa pēc pasūtījuma šo karti no sava profila izdzēsa.
Centos noskaidrot situāciju čatā ar klientu apkalpošanu. Uz manu jautājumu tika atbildēts angliski.. Ok...lai... Atbilde bija jāgaida ilgi... Ok, paciešami. Bet pēc konsultanta atbildes sarakste tika slēgta un man vairs netika ļauts nosūtīt kādu papildus komentāru vai jautājumu.
Jānorāda, ka dela profils bija tikko izveidots, nekādas aktivitātes nav veiktas!
Ja iemesls būtu kartes izmantošana māsas wolt profilā pasūtot ēdienu, tad kur ir teikts, ka kāds nedrīkst izmantot savu karti arī citu klientu pasūtījumu apmaksai?
ļoti žēl, ka daudzi ēdinātāji ir atcēluši piegādi, jo ir šie wolt/bolt!
Ar dēlu izdzēsām aplikāciju. Necieņa pret klientiem.. pat nekomunicē cilvēcīgi. Nepaskaidro - ko tagad darīt. Vnk nobloķē.
Radās sajūta, ka šie izmanto savu monopolista statusu (jo vienīgie konkurenti ir bolt, kas ir, bez maz vai - sadarbības partneri).
Cik saprotu, LV arī nav nekādas atbildības, jo te tikai īsteno savu komercdarbību...
Комментарии (8)
Kāpēc to karti vajadzēja izdzēst? Ja neizdzēstu tad iespējams nebūtu šādas situācijas..
Ja atstātu māsas profilam savu karti? Kāpēc? Izdzēsa māsas profilā, jo tika izveidots pašam savs profils. Gana liels jau. Pievienoja savam, bet eolt neļauj izmantot.
bolt XD
:))))
Tāda sajūta, ka jūs sarunājāties ar mākslīgo intelektu, nevis cilvēku
Jūs par to atbildi angliski? Šķiet, gan, ka īsta. AI nav tik rupjš...
Neņemos spriest par to, cik korekta ir atbilde, bet rupjumu es tur nesaskatīju.
Nobloķēt iespēju uzdot vēl jautājumus, noskaidrot situāciju - ir rupjība no klientu apkalpošanas atbalsta (it kā) dienesta. Tas ir tas pats, kas nomest klausuli.