VRK Travel - Slikts serviss
Ceļojām uz Helsinkiem (3.08-4.08) ar ko lai sāk? Mūs gids sagaidīja lielā alkohola reibumā, gidam nebija pat pareizais saraksts, līdz ar to nācās cīnīties par savu vietu autobusā, kā izrādās abiem gidiem, jo tūrē devās divi autobusi, bija vienādi saraksti. Pēc tam sekoja sēdvietu problēma, mums ar bērnu nācās pārsēsties veselas tris reizes! Es taču esmu samaksājusi par savu vietu, lai netiktu no tās padzīta trīs reizes! Gids lietoja alkoholu un smakoja pēc tā visa ceļojuma laikā, lieki teikt, ka cilvēki netika skaitīti, pat atstāti, pēc atrakciju parka apmeklējuma, gids un šoferis neskaitot cilvēkus, atstāja māti un bērnu, pēc cilvēku lūguma apstāties un braukt pakaļ šiem diviem klientiem neviens nereaģēja kā rezultātā šī mammiņa brauca ar taksi atpakaļ, lai nenokavētu prāmi. Gids un šoferis nereaģēja arī kad teicām, ka šīs sievietes personīgās mantas ir autobusā! Es nevaru jums civilizēti izskaidrot šo drausmīgo pieredzi! Arī pats brauciens bija saldētava, jo, lai autobuss nesmakotu un nesvīstu ciet, šoferis saldēja visus klientus! Kāpēc, lai man un bērnam būtu jādreb, jo gids ir neadekvāts! Arī brauciena laikā gids atļāvās sākt stāstīt neadekvātus jaunības stāstus, kas ne pieaugušam, kur nu vēl bērnam būtu jādzird!
Labdien!
Paldies par precīzu situācijas aprakstu.
No savas puses mēs vēlāmies šo situāciju atrisināt un ir nepieciešams laiks, lai saņemtu visu informāciju.
Priekš mums šī situācija bija pirmo reizi un mēs obligāti to atrisināsim.
Mēs saņemsim rakstisko grupas vadītāja paskaidrojumu, ka arī aptaujāsim šī ceļojuma dalibniekus un sniegsim Jums objektīvo atbildi.
Ceram uz Jūsu sapratni.
Ar cieņu,
VRK Travel
Labdien!
Pateicāmies Jums par informāciju, kuru Jūs nosūtījat mums saistībā ar ceļojumu Helsinki 03.08-04.08.2019.
Mūsu uzņēmumam šī situācija nav standarta un notiek pirmo reizi, protams tā arī negātīvi ietekmē mūsu reputāciju. Priekš VRK TRAVEL SIA 6 gadu garumā šāda situācija notiek pirmo reizi. Grupas vadītājs Aleksejs strādā pie mums ap 3 gadiem un mums nekad nav bijušas negatīvās atsauksmes par šo darbinieku.
Mēs veicam sekojošo iekšējo izmēklēšanu:
- pieprasījam grupas vadītaju sniegt mums skaidrojumus par Jūsu sniegto informāciju
- analizējam tūristu, kuri bija šaja ceļojuma, aizpildītās anketas
- veicam tūristu aptauju telefoniski, lai saņemtu Alekseja darba novērtējumu
- pieprasījam informāciju šoferiem, kuri bija šaja ceļojumā
Bija saņemta sekojošā informācija:
- grupas vadītājs atzīstās, ka bija alkoholiskā reibumā tūres priekšvakarā, kas bija saistīts ar nopietnām problēmam viņa tuvienieku lokā. Viņš apgalvo, ka tūres laikā alkoholu nav lietojis.
- anketās negatīvo atsauksmju par grupas vadītāja darbu nebija
- pēc telefonsarunām ar citiem tūristiem arī sūdzību uz Alekseju nebija
- šoferi neapstiprināja informāciju, par to ka grupas vadītājs dzea alkoholu tūres laikā.
Rezultāts:
Neskatoties uz to, ka Jūs nevarējat mums sniegt videomateriālus par to, ka gids ir dzēris brauciena laikā, mums ir saprotama kopējā situācija, kuru Jūs aprakstījat. Tāpēc, pirmkārts, mēs vēlētos atvainotoies par to, ka ceļojums ar mūsu kompāniju nedeva Jums pozitīvās emocijas.
Grupas vadītajam Aleksejam, tika izteikts rājiens un brīdinājums par to, ka atkartojoties negatīvajam situācijām viņš tiks atlaists no darba
Piedāvājums:
Pateicāmies par sapratni,
Ar cieņu,
VRK TRAVEl
Комментарии (2)
Risinājums ir vienkāršs. Brauciena laikā pazvani uzņēmuma pārstāvjiem, jo acīmredzami ar tiem abiem banāniem nav jēga runāt un paskaidro situāciju. Ja nekas nemainās tad var doties un rakstīt iesniegumu jau citās instancēs, arī par netiešu vardarbību pret bērniem ja nācās saldētiem klausīties kā gids stumda kakas
Ne vienmēr ir iespēja braukt pakaļ kavētājiem, citādi prāmivarētu nokavēt viss autobuss. Nez vai tad jūs rakstītu uzslavas firmai.