Verners DE interneta veikals - Klientu ignorēšana
Klientu apkalpošana ir nevis briesmīgā līmenī, bet visbriesmīgākajā, kāds redzēts. Klientam netiek paziņots, kad prece tiks piegādāta un vai vispār ir pieejama. Zvanot uz ofisu, tiek solīts atzvanīt, bet no viņu puses seko absolūts klusums.
Katrā ziņā šī ir mana pirmā negatīvā pieredze interneta veikalu sakarā, tādēļ no šī uzņēmuma turpmāk izvairīšos.
Комментарии (7)
Pilnīgi nepiekrītu! No Verners DE esmu iegādājusies vairākas elektronikas preces, ne pirkšanas procesā, ne pēc tam nav radušās nekādas problēmas! Kā Tu izturies pret pārdevēju, tā viņš izturēsies pret Tevi!
Pilnībā piekrītu! Neieteiktu iegādāties preces šajā veikalā. Pasūtīju portatīvo datoru caur internetu. Sazvanījos un noskaidroju, ka pasūtījums pieņemts un nodots izpildīt, prece būšot pēc sešām dienām.
Nepilnu nedēļu gaidīju. Kad zvanīju un interesējos, tad strupi atbildēja, ka prece nav un nebūs un nolika klausuli! Vienkārši un brutāli!
Rezultātā zaudēta nedēļa! Labi, ka neveicu priekšapmaksu.
man gan viss vienmēr ir bijis OK, iepērkoties šajā veikalā...:)
Nekad mūžā neko vairs nepirkšu šajā veikalā. Preces brāķi un kaut gan ir garantija, neviens neliekas ne zinis un neko nelabo. Es ar saplīsušu ledusskapi jau gaidu 3 mēnesi.
Līmenis tur ir drausmīgs, divas reizes esmu mēģinājus pasūtīt preci caur i-netu, attieksme, tāda, kā "ko Tu gribi", ne reizi nav pazvanījuši, ka prece ir un sarunājuši, kad varēs saņemt. Abas reizes zvanies pats un interesējies vai viņi saņēmuši pasūtījumu, kā viņi atbild to nemaz negribas izklāstīt, vienvārdsakot diezgan nožēlojami. Pirmo reizi vēl ņēmos ar viņiem, otrā reizē teicu paldies, iztikšu bez Jūsu pasūtījuma.
Taisnība-tā nedrīkst.Pieredze tāda pati tagad-2014 gada martā.Un arī naudu viņi laicīgi atgriezt nemāk, sola 4 dienu laikā, nu jau rit otrā ned''eļa!!!
Nezinu ko domāt!!! Vēlos iekārtot virtuvi ir daudzas preces - trauku mašīna, plīts virsma, cepeškrāsns, nosūcējs nepieciešams. Esmu vairākkārtīgi izmēģinājusies sazvanīt šo interneta veikalu, bet tas nav iespējams. Tagad taktiku laikam ir mainījuši, neviens neceļ, ar klientiem nerunā. Pajautāt nevari neko vai prece ir, kad piegādās, kāda atšķirība modeļiem utt. Aizrakstīju e-pastu norādot modeļus un jautājumus, neviens neatbild.
Laikam viņiem ir tik daudz pasūtījumu, ka nav laika veltīt telefona sarunām.
Beigās atradu interneta veikalu Bauskā, kas jau 15 gadus arī ir reāls elektropreču veikals, prece ir uz vietas, sazvanījos, man izstāstīja ceļu, kā aizbraukt un pēc 2 stundām man noskatītais tvaika nosūcējs un plīts virsma bija mājās.