Velokurjers.lv - Sūtījums pamests uz labu laimi
Uzņēmums Y nodeva paku velokurjers.lv kurjeram nosūtīšanai darbiniekam Z uz ciemu Latvijā. Šajā pašā dienā uz to pašu ciemu kurjers veda vēl vienu sūtījumu x adresātam. Aizvedot sūtījumu X adresātam, kurjers saņēmējai X (kundze cienījamos gados) pajautāja, vai viņa pazīst ciema iedzīvotāju Z. X atbildēja, ka pazīst. Tad velokurjers.lv kurjers atstāja x personai uzņēmuma y darbiniekam z domāto sūtījumu un lūdza, lai x sazinās ar z un nodod z adresēto sūtījumu. Vai tas ir normāli!? Par laimi, x tiešām nodeva z viņam adresēto sūtījumu. Taču tagad ir skaidrs, ka velokurjers.lv nav uzticams kurjerdienests un vērtīgu sūtījumu piegādi viņiem uzticēt nevar!
P. S. Uz e-pastu velokurjers.lv nekādu atbildi nesniedz, izliekas par beigtiem!
Комментарии (4)
Mjā, pašizolācija dažiem nav pagājusi bez sekām. Tik oriģināli detektīva žanrā pasniegts teksta uzdevums! Aplausi!
Labdien!
Esam apbēdināti lasīt šo ziņu. Esam atbildējuši uz visiem e-pastiem saistībā ar šo jautājumu. Atbildi darba dienās parasti sniedzam 15 minūšu - stundas laikā. Kā jau ar pasūtītāju noskaidrojām, mūsu atbilde tika saņemta nekavējoties, taču bija iekritusi mēstuļu kastītē.
No Rīgas uz konkrēto vietu sūtījumu veda mūsu sadarbības partneris, un ar to tālāk tiek risināta situācija. Pārējā situācija un konkrēto notikumu izskatīšana tiek risināta ar pasūtītāju.
Nākamreiz lūdzam zvanīt, ja ir nepieciešams risināt kādu neskaidru jautājumu.
SIA "Velokurjers"
Jums pat jēga zvanīt nav ,jo konsultants kas pieņem zvanus klaji ņirgājas par cilvēkiem !
В америке если человека которому досталяют товар нету на месте и не отвечает на звонок. То посылку просто оставляют у двери.