www.sudzibas.lv Telenet Viss sliktākā apkalpošana , viss sliktākais serviss

Telenet Sia - Viss sliktākā apkalpošana , viss sliktākais serviss

Labdien!Vēlos visus brīdināt par to , kā strādā uzņēmums SIA Tlenet !!! Nekādā gadījumā ne vienam neieteiktu ar viņiem uzsākt kaut kādu sadarbību...man tā diemžēl bija jāuzsāk piespiedu kārtā , jo dzīvojamajā kompleksā "Solaris" nav citu iespēju , ir liegta iespēja pieslēgt kādu citu kompāniju , lai saņemtu interneta pieslēgumu .Dzīvoju šajā mājā 3 gadus un visu šo laiku izmantoju šīs firmas pakalpojumus , internets bija ļoti švaks , kā arī ļoti bieži tas pazuda vispār , it īpaši vakaros . Kad izvācos no dzīvokļa , piezvanīju šai kompānijai lai atteiktos no viņu pakalpojumiem , uz ko es saņēmu atbildi , ka telefoniski nav iespējams to izdarīt ...ok , es nosūtīju viņiem iesniegumu pa pastu , pēc mēneša man atnāca kārtējais rēķins , es atkal viņiem zvanu un prasu kas par lietu , šie man atbild , ka nekādu vēstuli neesot saņēmuši . Tad es uzrakstīju vēl vienu iesniegumu ar lūgumu atkārtoti atslēgt internetu, ieskanēju to un nosūtīju viņiem uz e-pastu (lai vairs neteiktu , ka neesot saņēmuši) . Atbildi ne kādu no viņiem nesaņēmu . Nodomāju , ka viss ir kārtībā un arī to pēdējo rēķinu neapmaksāju . Pēdējais rēķins bija izrakstīts par 12.00 LVL .Vairs nekādu ziņu no šī kantora nav bijušas !Tagad ir pagājuši 2 gadi kopš šī atgadījuma un vienu jauku dienu man zvana no kompānijas "Melnais Saraksts" , kuri man pavēsta , ka es esmu Telenetam parādā 150 EUR . Es šokā !!! Jauki parunājot ar kundzi no "Melnā Saraksta" , vienojamies , ka es noskaidrošu visu un tad mēs ar viņu sazināsimies . Dodos uz Telenet , kur uzzinu , ka izrādās man šo 3 gadu laikā , bijuši daži neapmaksāti rēķini + arī tas pēdējais , kuru man piestādīja neskatoties uz to , ka biju uzrakstījusi iesniegumu , kuru it kā viņi nesaņēma :-).Protams , ja es esmu parādā , es visu nomaksāju ...bet kā lai uzzin , ka esi parādā , ja neviens par to neinformē ??? Ir tikai cilvēcīgi palaist garām kādu rēķinu , jo man viņi apmēram 25 katru mēnesi , ja kādreiz kaut ko nepamanu un nesamaksāju , nākošajā rēķinā tas noteikti parādās un tad to arī nomaksāju , tā ir pie pilnīgi visiem pakalpojuma sniedzējiem ....tikai ne pie Teleneta !!!! Kā jau minēju , pēdējais rēķins bija 12.00 LVL , ne viena vārda par parādu , arī ne viena lūguma vai brīdinājuma par parāda nomaksāšanu 2 gadu laikā ...pa taisno pie parād piedzinējiem - bojāt cilvēkiem krēdīt vēsturi !!!

E

Комментарии (2)

J Juw 26.11.2016

Par ko iet runa? Jus rakstat ka internets ir švaks. Bet Telenetam nebija interneta piedavajuma šaja adrese 2015 gada. Bija tika ciparu televizija. Bedzot mēlot.

Telenet.lv 30.03.2021

Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы