Telenet - Par vienu pakalpojumu jāmaksā dubultā!
Nomainiju dzīvesvietu un atteicos no sia Telenet pakalpojumiem, jo tehniski nevar nesabojājot remontu ievilkt interneta kabeli jaunajā dzīvesvietā. Manā iepriekšējā dzīvesvietā jau ir jauns Telenet lietotājs. Šobrīd Telenet liek vienu mēnesi maksāt vecajam un jaunajam abonentam par vienu un to pašu pakalpojumu! Peļņa dubultā! Izdariet secinājumus!
Комментарии (4)
Labs sižets raidījumam "Bez Tabu"!
Pareizi! Neslēdziet šādus līgumus ar Telenet!
Kur ir nesaprotamais? Vai beidzot netflix, spotify abonentu arī prasi kāpēc tev jāmaksā, jo vairs neskatīsiea? Tāds pakalpojuma nosacījums.
Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!