SIA Telenet - Vienaldziba pret klientiem
stasts vienkars. taisju dzivokli remontu. gribeju savilkt laicigi visus interneta vadus. meistariem pateicu ka lai no sakuma ievelk vadu pec tam sakartosim visu ar dekoderiem utt. vini man uzreiz iedeva prakstit ligumu. es protams neskatoties parakstiju.
pec 2 menesiem kad remonts bija pilniba pabeigts ievaocs dzivokli un uzzvaniju Telenet meistariem lai man nokonfigure un piesledz internetu lidz galam, 1 menesa beigas jau sanemu rekinu aptuveni 55 ls jau ar parada summu par 2 iperieksejiem menesiem.
domaju ka varesim vienoties. zvaniju 5 reizes utt. nu neka. tagad kad man neiet tv del vinu dekodera vini atsakaas man vinu mainit kamer nenomaksashu mistisko paradu.
es atvainojos bet kompanija vienkarsi drausmiga. klientu servisss ir nulle. nekad nebiju domajis ka kadreiz tereshu savu laiku un sudzeshos par kadu bet soreiz tas jau ir par daudz.
Toms
Pagaidam vel Telenet klients
p.s. kads var ieteikt man kadu citu normalu operatoru
Комментарии (5)
** es protams neskatoties parakstiju.** PROTAMS? Kompānijai diemžēl nav jāiet Tev priekšā, jo katram var radīties "īpašie" apstākļi, un viņi tos izmantos lai tikai nemaksāt...
Nu sorry, pats savos pirkstos vari kost!
Piekrītu- Telenet paši neapzinās, cik viņi drausmīgi strādā ar klientiem. Arī viņu televīzija ir "kaka"- bieži uzkarās, tracina, ka programmu saraksts arī bieži streiko, ;sobrīd nu jau otro dienu nerāda Tv5 un LNT vispār.
Gaidu, kad beigsies līgums ar viņiem.
Tiešām viņi pat nezina, ko runā un dara. Tur laikam izglītības līmenis ir viszemākais kāds vien var būt. Liekas, ka ved dubulto grāmatvedību, jo rēķini nekad neiet kopā, vienam cilvēkam tiek izraksts viens rēķins ar dažādiem Nr. Nauda no bankas ieskaitās vismaz 6 dienu laikā-kas nav normāli. Viņi apgalvo, ka ienākot naudai tā ir jāpārliek citā sistēmā.
Labdien!
Telenet ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot +371 67711111; +371 27230303 vai rakstot e-pastu [slēpt]@telenet.lv.
Paldies!