Tele2 - Tas nav cieņas pilns serviss, tā ir stratēģija, kā pazaudēt lojālos klientus.
Es biju Tele2 klients gandrīz 15 gadus, turklāt arī biznesa klientam ar vēl četriem numuriem. Godīgi sakot, šī pieredze bija pēdējais piliens.
Par tarifu izmaiņām.
Man neviens neatsūtīja SMS, ka beidzas mans tarifs un cena no 15 € pāriet uz 30 €. Ziņojums izrādījās nosūtīts tikai uz “Mans Tele2” aplikāciju, kurā es ieeju ļoti reti. Šādu praksi nevar uzskatīt par normālu – klientam ir jādod skaidra informācija.
Par komunikāciju.
Aplikācijā iesniedzu pieteikumu jaunam tarifam, bet neviens tā arī nepiezvanīja. Vienīgais zvans bija ar jautājumu: “Kā jums patīk mūsu serviss?” pēc vairāk nekā 10 gadiem sadarbības.
Par apkalpošanu salonā.
Salona Akropolis (Rīga) darbiniece Silva sarunājās augstprātīgā tonī, bija sajūta, ka runā ar ubagu, nevis ar klientu. Atbildes bija šabloniskas un formālas, nedodot sajūtu, ka mani vispār sadzird. Uz konkrētiem jautājumiem atbilde bija – “tas mūs neskar, jautājiet citam departamentam”. Bet es taču griežos pie Tele2 kā pie uzņēmuma, nevis skrienu pa nodaļām.
Par piedāvājumiem.
Salona risinājums – piedāvāt dārgāku tarifu nekā iepriekš un vainot mani, ka “neatzīmēju kaut kādu ķeksīti”. Tikai pēc tam, kad jau biju aizgājusi pie cita operatora (Bite), kur uzreiz piedāvāja normālu tarifu 11 € ar bezlimita internetu un telefonu ar atlaidi (325 € pret 479 €), Tele2 sāka pēkšņi zvanīt un piedāvāt “īpašos bonusus” – 9 €, 4 mēnešus bez maksas, atlaides vīram un bērnam. Bet tas viss jau bija par vēlu.
Tele2 zaudēja klientu, kurš nekad nebija izmantojis citu operatoru un bija lojāls vairāk nekā 15 gadus. Zaudēja ne tikai mani, bet zaudēs arī citus numurus. Iemesls ir jūsu iekšējās spēlītes ar tarifiem, necaurspīdīga komunikācija un nekvalitatīvs klientu serviss.
Šāda attieksme neatgādina cieņu pret klientu. Tā ir stratēģija, kā pazaudēt tos, kuri gadiem bijuši uzticīgi.
Добавить комментарий