www.sudzibas.lv ServiceNet Garantijas remonts

SIA ServiceNet LV - Garantijas remonts

Nopirku EURONICSa datoru Toshiba. Gadu stradajis bez problemam. Viena diena vienkarsi neiesledzas. Aiznesu to remonta centra, ka to prasijis EURONICS. Meistars pec kada laika zvana un saka ka vajag mainit cieto disku (HDD), un ka tas ir garantijas darbs un ka vini pasutis un uzstadis jaunu. Pec Ziemassvetkiem sanemu iszinu ka varu iet pakal. Nu ja, stav it ka jauns cietais, bet datus jau neviens man atpakal neatdos un Windows ari nebus! Nu labi. Iesu tuvaka centra uzstadisu Windows. Bet pec kada laika zvana un saka ka cietais disks NAV JAUNS. Vins jau ir nostradajis 700 stundas un tur jau sak paradities "mirusie sektori". Zvanu atpakal uz Servicenet, tur meistars saka ka vini ir uzstadijusi JAUNU cieto disku no razotaja un viss. Varat griezties kur gribat, bet viss, atvainojiet, nav laika. PARBAUDIET UZ VIETAS KAS UN KO VINI TUR DARIJUSI! UN JA VARAT, TAD GRIEZATIES PIE CITIEM.

V

Комментарии (4)

S smīkņa 28.12.2013

Tas, ka kāda S.M.A.R.T. parametru monitoringa programma rāda tādus datus vēl nenozīmē, ka tie atbilst taisnībai. Man, piemēram, šobrīd vienam Maxtor (šī firma nepastāv kopš 2006. gada) diskam, kurš jau gadiem strādā 24/7 režīmā "power on minutes" parametrs ir 72h50m. Tāpēc S.M.A.R.T. parametru pārbaudei ieteicams lietot tieši ražotāja (tavā gadījumā Toshiba) programmatūru, bet diska virsmu labāk vispirms pārbaudīt ar S.M.A.R.T. garo testu, bet vēl labāk ar kādu diska virmas pārbaudes programmatūru, piemēram, HDDScan (http://hddscan.com)

G Gabor 29.12.2013

Ja datoram bija Windows licences uzlīme un Windows netika pirkts atsevišķi, tad servisam, mainot cieto disku, bija pienākums uzinstalēt arī Windows. Lietotāja datu saglabāšana parasti tiek veikta par atsevišķu samaksu, jo tas uz garantiju neattiecas.

L LSDmons 06.01.2014

Neviens serviss nenes atbildību par klienta datiem un arī programmatūru - to cenšos ieskaidrot visiem saviem klientiem, bet itin daudz ir ļaužu, kas to nejēdz un nav arī jēgas tērēt tam laiku, lai šiem cilvēkiem to ieskaidrotu. Ja datoram ir legāla softa uzlīme ar uzdrukātu DATORA RAŽOTĀJA nosaukumu, serviss parasti Win instalē, ja Win pirkts atsevisķi, tad autorizētajam servisam nav tas obligāti jāinstalē, bet parasti, ja pajautā, tas tiek uzinstalēts un pat bez maksas, tiesa, kopā ar nevajadzīgu bezmaksas programmu lērumu, ko līdz pamet ražotājs, jebkurā gadījumā. Par HDD - nostrādāto darba stundu skaits NEKAD nenorāda diska reālo nolietojumu un varbūtību, ka tas "nobruks" - tik pat labi jums var nobrukt arī pilnīgi jauns disks ar 1h darba nolietojumu. Ieteikums - dublējiet datus, un tad neradīsies šādi stulbi atgadījumi, kā Vitālijam. Kopumā ServiceNet ir viens no visjēdzīgākajiem autorizētajiem servisiem, salīdziniet kaut vai ar Elkor, kas, piemēram, arī ir Samsung servisa partneri - ServiceNets paveic savus darbus 3x ātrāk.

P.S. Morāle - nekad nebļaurē apkārt par tēmām, kurās neorientējies.

E epelinipe 21.02.2014

1. Galvenais jau nav tas, ko puisis zināja vai nezināja - runa iet par informēšanu. ja viņam būtu pateikts, ka dati zudīs, tad viņš uz vietas būtu apsvēris iespēju piemaksāt, lai tikai dati tiktu saglabāti, tas par Win.
2. sašutums jau arī ir par to, ka firmas iekšienē nav saskaņas: viens saka jauns, otrs lietots - kā tad tur galu galā ir?

un beigu beigās vienkāršais cilvēciņš, kuram notikusi bēda, atpakaļ dabuj tukšu un iespējams vecu tehnikas remontu - cilvēks ir sašutis, kas dotajā situācijā ir saprotami.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы