ServiceNet LV - Garantijas serviss
Man bija problēmas ar datora ekrānu. Tākā pirms tam biju ļoti apmierināta ar servisa darbību aiznesu pie viņiem. Biju ļoti pārsteigta ka pēkšņi viņi gribēja piestādīt man 430Ls reiķinu. Protams devos skaidroties kas noticis. Izrādās ka esot mana vaina: esot salējusi utt. Protams es atteicos no remonta un viņi vēl paprasīja naudu par diagnostiku. Pēc tam iedevu kādam datoristam un viņš teica ka tās esot pilnīgas muļķības un ka diagnostiku nemaz neesot veikuši. Un vakar runājot ar kādu draugu viņš man stāstīja ka viņam esot pateikuši to pašu. Līdz ar to esmu ļoti sarūgtināta par servisu. Viņiem tikai vajadzēja nomainīt mātes plati.
Un arī neesmu īpaši apmierināta kā viņi izturas pret klientu. Ja nu tā viņi turpinās tad zaudēs klientus.
Комментарии (21)
Sveiki, Alise Fingere!
Vai nevēlaties paskatīties bildes ar salieto laptopu?
Prasīja naudu? Vai zināt vietu, kur kaut ko dara bezmaksas?
es jau sen pie viņiem vairs neeju, jo haļavu mētā. Lai tie sliņķi sēž savā nolādēta'jaā kapitālismā un audzē taukus. Vajadzētu šos aizsūtīt uz Ameriku, lai paskatās, kā klientus apkalpo, kāda + nostāja.
Es dzīvoju ASV un salīdzinu ar LV, kur servismeņi domā, ka viņi mums baigi vajadzīgi ir un ka pakaļa nav jākustina.
Pilnībā piekrītu, šis serviss ir nosacīti "garantijas serviss". Un attieksme arī ir "augstā līmenī".
Pilnīgi pievienojos! Tur sēž ar dzīvi nepamierināti puišeļi, kas no sevīm nezin ko mētā!!! Man arī šodien jāiet maksāt par diagnostiku! [slēpt]@ Nemūžam nekad nevienam neieteikšu pirkt HP produkciju! Dārgs sū... spīdīgā plastmasā! Portatīvais dators Pavilion, kurš mums izmaksāja 700ls izrādās ir tikai spoža spēļmantiņa, kurai garantija uz bateriju ir 1 gads!!! [slēpt]@ Programmatūru pārlādējām uz neorģinālo, jo oriģinālā Vista no sevis vispār neko nevarēj izspiest! Tagad man pārmet, ka dators nestrādā labi, jo ir neorģinālā programmatūra! [slēpt]@ Vai būtu kaut ko pārinstalējuši, ja būtu strādājusi oriģiģinālā!?!?! Kāpēc nenesām uzreiz? Da tāpēc, ka šī spožā dārgā mantiņa tika pirkta darbam, nevis izklaidei! Tāpēc, ka tajā datorā gadu tapa diplomdarbs specifiskā dizaineru programmā, kura negāja uz mūsu mājas kompi. Arvienvārdsakot- šis serviss ir nekam nederīgs un HP ir spožs mēsls.
Piedodiet par toni, bet esmu sacepusies ne pa jokam! Cerams, ka tie tirliņi tai tipa servisā šito lasa!!! [slēpt]@
Pilnīgi, neatbilstošs garantijas serviss esmu vīlies, ka tik kādam nosūkt naudu par diagnostiku paprasīt 18 Ls.. par ko... ? par to ka baterija nestrādā ko es pats jau zināju, kaut jūs sapūtu savā servisā! [slēpt]@
Loosers. Смешно читать... если люди что-то делают, они это делают не бесплатно, тратят свое время, знания. А то, что производители ноутбуков дерут втридорога за spare parts так это не вина латвийского сервиса... Вы здесь скоро будете кака негры в USA которые ничего не делают, курят cannabis и все белые им должны.
Kad es savu fotoaparatu garantijas laikā nesu uz ekspertizi Canon servisa centrā, tad man par ekspertizi nevienu santimu nepaprasija .
Bet ņemot par piemēru Alises gadījumu, varu teikt, kad ja tiešām datorā būtu bijis ūdens tad jau dūmi no tā datora nāktu ārā ja gribētu ar datoru padarboties, arī klaviatūra nedarbotos .Bet kad datoru paradīja zinošam datoristam tad viņš pateica, kad dators ir brāķis . Pēc šitā gadījuma vairs neizvēlēšos HP Paviona produkciju, vispirms noskaidrošu kurš garantijas serviss ir atsaucīgs pret klientu .
Nu ko pateicoties šim krutajam servisam tagad izvēlēšos citu ražotāju prukciju izņemot HP jo negribu vairs sadarboties ar ServiceNet LV.
Manam HP pavilionam tikko apritēja 7 mēneši. Lietoju.. Hmm- stāv mājās uz galda, kā mēbele. Pēc trīs mēnešu lietošanas nesu uz garantiju, nosvila cietais- da tāpat vien. Noplēsa 21 Ls par datu saglabāšanu (bet vai cietais nosvila manas vainas pēc un kapēc man par to tgd kādam jāmaksā, nepietiek ka jābrauc uz turieni un palieku bez datora?). Dators tika atgriezts ar vizuāliem defektiem, ko DIEMžēL pamanīju tikai mājās.
Kopš tā laika pagājuši vēl gandrīz 4 mēneši. Ir atteicies P burts, CD room kā izdrāzts (praktiski nelietoju un tikai nesen uzzināju, ka viņam nav jābūt tik skaļam/jāgrab) un kā punkts uz I, pēkšņi nobeidzas lādētājs. Redzēs, ko man par to rīt teiks. Un kādu es viņu dabūšu atpakaļ. Bet nervi vairs netur. Un man pilnīgi pajāt cik tiem 4alīšīem tur maksā vai nemaksā. Es par savu kompi jau esmu samaksājusi/pārmaksājusi.
Please send you claim on fax:
Europe, Middle East, Africa
Hewlett-Packard
150 Route du Nant-d'Avril
1217 Meyrin 2
Geneva, Switzerland
Phone: (+41) 22 780-8111
Fax: (+41) 22 780-8542
Open 9:00 a.m. to 6:00 p.m. local time, Monday - Friday.
Antra - tas, ka baterijai garantija ir 1 gads, ir norādīts lietotāja rokasgrāmatā, vai arī, ja slinkums skatīties, tad pietiks atcerēties to, ka baterija (printera toneris, automašīnas eļļa/benzīns/tosols, skuvekļa asmenīši utt.) ir izejmateriāls, nevis komponente, un uz šādām lietām (kas pakļauts dabiskam sadilumam) neattiecas Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likumā noteiktā prasība pēc 2 gadu garantijas. Lasīt vajag dokumentāciju.
Un, atbildot uz otro jautājumu, jā, tirliņi servisā šo te lasa. Un šie paši tirliņi, kas ir dažus gadus mācījušies, kā strādā datori, laiku pa laikam apguvuši jaunākos produktus, kas ienāk tirgū, un strādā katru nedēļu 40 stundas, cenšoties panākt labākos iespējamos rezultātus, attiecībā pret a)datoru; b)klientu; c)ražotāju, tieši šādā secībā. Par katru garantijas remontu maksā ražotājs. Par katru maksas remontu maksā klients. Par katru reizi, kad klients nav apmierināts, atsakās no visa iespējamā un aiziet, serviss saņem tikpat kā neko. Kamdēļ lai kāds cilvēks apzināti sev sarežģītu dzīvi, ja būtu iespējams cits risinājums?
Sandra - dūmi nav obligāti. Ir iespējams saliet datoru daļēji (šķidrums vienā klaviatūras pusē, iekārta aplieta vai ielikta šķidrumā utt.) un dažādos apjomos (tā, ka pil, tā, ka tikai pāris mitruma punktiņi paliek). Līdz ar to arī izpausmes var atšķirties - var neieslēgties, var nedarboties daži taustiņi, var viss darboties, bet HDD nereaģē...
Anete - atkārtošos, lasi lietotāja rokasgrāmatu. Klienta dati un operētājsistēma ir klienta atbildība. Šajā pat rokasgrāmatā ir minēts, ka, pirms nešanas uz servisu, ir jāpārinstalē operētājsistēma un jāpārliecinās, ka tas neatrisina problēmu. Lielāka apjoma servisa centros, kuros klienti ir tūkstots, nevis 100 vienā dienā, neviens nepūlēsies kaut ko skatīties tavam OS - pirmais, kas notiks, ir pārinstalācija, un tad domāsim tālāk. Datu saglabāšana ir firmas iniciatīva, papildus pakalpojums. Neviens tev netraucē saglabāt savas bildes diskos katru gadu, savas firmas atskaites katru mēnesi un savu diplomdarbu - katru reizi, kad tu aizej no datora. Būtu to darījusi -būtu varējusi pieklājīgi atteikties no datu saglabāšanas un miers.
gribēju tikai atgādināt, ka Serviss ir TIKAI serviss, nevis pārdevējs, ražotājs vai labdarības iestade!
nu tad ir jāpamet arī valsts..
Nu ja te jau tā lieta ja šī jaukā servisa darbinieki strādātu un veltīgi netaisnotos netā par saviem sastrādātiem brīnumdarbiem tad jau tās atsauksmes būtu pozitīvas, bet pašlaik raksta sevi slavējošus komentārus tādejādi slēpjot savus nedarbus.
Nu Kārlis gan visu smuki sarakstijis, cik nu tur tie servisa puiši ir gudri un izcili tik nezkapēc tie ir un paliek vārdi.
Runājot par to pašu akumulatoru priekš lapša. Ja jau aķi mirtu ik gadu šaubos, ka būtu daudz gribētāju pirkt tādus lapšus, bet gudrie puiši atšķir grāmatiņu un izlasa to, ka akumulatoram ir 1 gada garantija un nemaz nemēģina atrast iemeslu kapēc tik īsā laikā šī batareja ir izbeigusies. Man jau šķiet ka tas ir rūpniecisks brāķis bet servisa tirliņi protams ir gana gudri un neveicot nekādu pārbaudi vizuāli nosaka visus defektus;) Lai jums arī turpmāk veicas;) un arī tām firmām kuru garantijas serviss jūs esat;) Savu izvēli esmu veicis un ar jums vairs nesadarbošos ja nu tikai nesāksiet mainīt firmas nosaukumu un adresi ;) cerams ka tā nebūs:) Paldies par uzmanību:) Veiksmi!!!
Nu jā varbūt es tad neiedomājos paprasīt tad tās bildes nu bet atvainojiet man par ko 430Ls? Es runāju ar cilvēkiem un viņi teica ka tik dārgi nevar būt... Tomēr cits cilvēks apskatīja manu datoru un teica ka LCD matricai viss labi, klavietūrai to vienu taustiņu var salabot... nu jā pamatplate... Tas cilvēks pameklēja internetā un pats HP jau ir izteicis ka tieši manējam modelim ir brāķi ar video kartēm... Nu par nelaimi man gadījās brāķis un tāpēc arī bija problēmas ar ekrānu kurš nu tagat vispār vairs nestrāda... Tad kur ir mana vaina? Cits cilvēks pareiķināja ka nu varēja paprasīt līdz 200 Ls bet nejau 430Ls... Liekas ka cilvēki vienkārši gribēja vairāk nopelnīt un mūsu nezinīšu reiķina... Esmu secinājusi ka labāk pašai salabot nekā nest uz servisu...
Kolēģim bija nojucis HP Pavilion laptops - nelādējās. Šis aiznesa uz ServiceNet. Tur šie paziņoja, ka esot bojāta mātesplate un to esot jāmaina. Paņēma arī naudu par "diagnostiku". Kolēģis mātenes maiņu, protams, atteica.
Paskatījos viņa laptopu - kāda tur diagnostika - pat vaļā nav vērts! Atvēru un skatos - vadiņš barošanas ligzdai noplīsis. Paņēmu lodāmuru un pielodēju. Un laptops lādējas, ka šņakst vien. :)
Tā kā ServiceNet strādā vai nu nekompetenti darbinieki, vai arī ļaunprātīgi meļi. Neiesaku bez kādas īpašas vajadzības ar viņiem sadarboties.
Var būt kāds zin atsaucīgu servisu ?Jo tagat Jūtos vienkārši apčakarēta, liela nauda samaksāta, bet datora nav ...
Service net ir debīlu sūdeļu bariņš. Tie perdeļi pastāv tikai tapēc ka nav ne1 cits pieteicies būt par garantijas nodrošinātāju. Viņu debīlās atrunas ir dzirdētas. Ja jūs mēģina apčakarēt, variants ir tikai 1 - aizbraukt pie viņiem, iemest asaru gāzi un šķaidīt ceļgalus tiem peģikiem kad viņi skrien ārā. Tos maukasbērnu savādāk neizārstēt.
Palasos te gudros spriedelētājus! Piscec!!! Visiem kaut kas liekas! Nu ja liekas, metiet tak krustus, lai neliekas!
Visi visu zina - nu ja visu paši zina, tad neejat uz servisu! Vienreiz paņemat izlasat noteikumus no ražotāja. Nē, izlasat divreiz, trīsreiz. Nu tā lai pielec! Stulbenim jābūt nezināt ražotāja noteikumus, un par to ka pats ne sūda nezina, apdirst servisu!
Visi ir apcelti, apjāti, piedrāzti - nu bāc! Ejat uz ekspertīzēm, PTAC, pie ražotājiem un pierādiet savu patiesību!
Bet NĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒ...
Mēs tik gudri dirsēji internetā! Tur kur nekas nav jāpierāda, nav jāparāda, nav pārbaudāms! Tikai piesmirdini un gatavs! Svētlaime!!!
Bet viena laba lieta tai visā ir.
Šim servisam nevajadzētu pārdzīvot, ka debili tirliņi vai kā te dažu labu nosaukt, vairs neies un ar savu analfabētismu, tuspismu, idiotismu nečakarēs prātus!
ServiceNet pakalpojumus izmantoju 2 reizes- abas veiksmīgi.
Pirmoreiz bija nojucis dators Fujutsu Siemens . Problēma bija ar klaviatūru. Nedeļas laikā salaboja pēc garantijas. Vēl tagad strādā tas dators jau trešo gadu. Otrs bija DVD atskaņotājs, kuram garantijas laikā es biju neveiksmīgi centies pārinstalēt, , firmware'', pēc kā tas vairs nefuncionēja. Biju jau gatavs maksāt par remontu, bet biju pārsteigts, ka meistars man teica, ka šim modelim ir problēmas softu pārinstalēšanu un, ka es neesot pirmais, kas ar to ir iekritis. Pēc pāris dienām dabūju savu DVD atremontetu pa garantiju, nemaksājot neko.