Samsung Electronics Baltics - Sliktākais serviss kāds redzēts, pārspēj pat Tet
Nevienam neiesaku pie viņiem kaut ko pirkt! Tika pasūtīta mikroviļņu krāsns, kura uzrādījās kā pieejama. Par to ka tā tomēr nav, ir jāgaida kad atvedīs, uzzināju zvanot un interesējoties pats, nesaņemot nekādu informāciju. Tika solīts ka prece noliktavā būs tuvākajā laikā un tad būs ziņa no viņiem. Nekādas ziņas nebija, tāpēc sazinājos atkal. Un solīja ka atkal drīz būšot. Tas viss notiek lauzīta latviešu valodā. Kad vēljoprojām nebija, tika rakstīta vēstule izpilddirektoram, kur atbildēja ar to pašu un iedeva 15 eur kuponu, ko izmantot pie cita pasūtījuma. 15 eur? Lai es vēl kaut ko pasūtītu, nesaņēmis savu pirmo pasūtījumu? Tur notiek kaut kāda ņirgāšanās par klientiem. Tikko dabūju vēlvienu ziņu par to ka prece būs noliktavā pēc 3 nedēļām. Tas kopā jau būs pāri 2 mēnešiem. Nesaprotama situācija mūsdienās, kad pēdējo sū no ķīnas pie manām durvīm atved nedēļas laikā. Bet te milzīga organizācija nevar atvest preci uz savu noliktavu. Ja viņi speciāli tagad raka dzelzi un visus nepieciešamos materiālus lai izveidotu speciāli man jaunu krāsni, tad vēl saprastu.
Nepērciet pie viņiem neko, noteikti neiesaku. - 9999999999999999999/10 vērtejums.
Добавить комментарий