Samsung Electronics Baltics - Krāpšana un Maldināšana
Tika veikts s24+ tālruņa pasūtījums, un mēs saņēmām rēķinu, bet pēc tam pamanījām, ka rēķinā ir ar uzņēmumu saistītas kļūdas un ir jāievada jauni uzņēmuma dati. Mēs sazinājāmies ar samsung atbalsta dienestu un saņēmām informāciju, ka “problēmu nav un rēķina rekvizītus var mainīt”, mēs sniedzām pilnu informāciju, un mums arī lūdza veikt e-pasta verifikāciju, lai apstiprinātu izmaiņas rēķinā. Pēc dažām dienām saņēmām konta anulēšanu, un mūsu tālrunis tika nodots kādam citam. Kad sazinājāmies ar atbalsta dienestu, saņēmām pavisam citu informāciju, ka mums nav tiesību veikt izmaiņas rēķinā un mēs varam tikai atkārtoti veikt pasūtījumu ar pareiziem datiem - bet tajā laikā tālruņi nebija noliktavā.
Samsung atbalsta dienests nav absolūti nekādi profesionāļi un nepārzina savu produktu un savus pakalpojumus - tas ir sliktākais uzņēmums, ar kuru esam strādājuši - pēc šāda atbalsta mēs pilnībā atteiksimies no visa Samsung uzņēmuma un pāriesim uz iPhone - tas ir vissliktākais uzņēmums.
Viss, ko var darīt Samsung atbalsts, ir tikai smieties par jums, un viss - viņi neievieš likumu.
Комментарии (1)
Žeņa, lūdzu dari to un miers visiem mājās! it īpaši jau šajos skaistajos svētku laikos!