Sadales tīkls - Slikts serviss

Jau trešo reizi nedēļas laika pazud elektrība. Cenas uz elektrību tikai aug, bet servisa kvalitāte tikai krīt. Es saprotu, ka dažā dos apstākļos var notikt visādas lietas. Tomēr trīs reizes (!) nedēļas laikā. Kāpēc nevar pārbaudīt un salabot bojājumus uzreiz? Man šķiet ka tā ir vienkārši bezatbildīga attiecība.

09.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Sadales tīkls Support Ответ от представителя 09.12.2021

Labdien!
Lai varētu izvērtēt situāciju un elektroenerģijas piegādes traucējumu iemeslus, aicinām privātā ziņā vai uz e-pasta adresi [email protected] atsūtīt īpašuma adresi.
Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

B

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы