Sadales tīkls - slikts serviss

Nomainot elektroskaitītāju pusei dzīvokļa nav elektrības... Ok, zvanu info dienestam izstāstu situāciju. Piedāvā, lai pamēģinu ieskrūvēt drošinātājus stingrāk - pamēģinu, elektrība neparādās. Labi, Saka, ka atbrauks meistari paskatīsies. Pēc brīža zvana viens tirliņš un sāk stāstīt, ka skaitītājs strādā un tālāk tās jau ir manas problēmas (varbūt kāds vadu ir pakustinājis un korķis izsists) saprotu, ka manas problēmas, ja tur viņi nebūtu līduši klāt, bet elektrībā pazuda pēc jūsu darbiem - normāli būtu, ja jūs vismaz atbrauktu un to konstatētu (nosvilis drošinātājs) un to sūda drošinātāju par 0.37 eiro nomainītu. Vienkārši sakot, ja cilvēks neko nesaprot no elektrības tad viņam jāsauc elektriķis par kosmiskiem cipariem no apsaimniekotāja.
Lopi ne cilvēki. Nekas karma nav mazais bērns!

26.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Sadales tīkls Support Ответ от представителя 27.05.2021

Labdien!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

Ответ от Sadales tīkls Support Ответ от представителя 27.05.2021

Paldies par telefonsarunu! Atkārtoti atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju, ko Jums nācās piedzīvot! Esam veikuši pārrunas ar iesaistītiem darbiniekiem par augstāk minēto gadījumu, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos!

Комментарии (1)

V vitols 26.05.2021

Tur tādi daži pieņemti darbā, ka ārprāc, man arī ar šito kantori bija darīšana.
Ar agrākējo latvenergo tādu problēmu nebija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы