www.sudzibas.lv Sadales tīkls Nepatiesi nolasīti skaitītāja rādījumi

Sadales tīkls - Nepatiesi nolasīti skaitītāja rādījumi

2020 gada rudenī īpašumam, kurā nedzīvojam tika uzstādīts jauns elektrības skaitītājs, kurš automātiski katru mēnesi nosūta patērētās elektroenerģijas rādījumu un tad tiek piestādīts rēķins. Rēķinus saņēmām regulāri ap 18euro un tos laicīgi apmaksājām. 2021. G. Pavasarī uzņēmums elektrum atsūta rēķinu virs 700eiro. Zvanot elektrumam noskaidrojām, ka skaitītājs nepareizi sūtījis datus un tagad ir nolasīts manuāli ar sadales tīkla darbinieka palīdzību. Elektrum ieteica vērsties pie sadales tīkla ar šo lietu. Sadales tīkls telefoniski pieņēma pretenziju uz kuru pāris nedēļu laikā atbildēja, ka skaitītājs bija nepareizi sūtījis datus un rādījumi tagad esot pareizi un neko nevar darīt, esot pašiem jāčeko rādījumi katru mēnesi. Rodas jautājums, kam mums šādi "gudrie" skaitītāji, ja pašam vienalga jāpārbauda rādījumi? Un otra lieta elektrum rēķina piestādītas it kā izprot situāciju, bet pieprasa visu rēķina summu maksāt uzreiz, nepieļaujot iespēju to sadalīt pa mēnešiem, jo patēriņš nav radies vienā mēnesī, bet gan gandrīz pusgada laikā!
Secinājums-ieteikums, neuzticieties automātiskajiem elektrības skaitītājiem, neizvēlaties elektrum, jo ir daudz citu elektrības pakalpojuma piedāvātāju, kur noskaidrojām, ka ir iespējama vienošanās par dalītiem maksājumiem.

29.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено VladislavsU 29.07.2021

Kopš incedenta fiksēšanas katru mēnesi maksājam līdz 70eiro, tas ir cik varam atļauties. Elektrum sāk sūtīt draudu vēstules par parāda piedziņas procesa uzsākšanu. Būtībā paši izveido parādu sūtot neprecīzus rēķinus un tad nepatiesi apsūdz rēķinu neapmaksāšanā.
Augstākās pakāpes klaja korupcija!

Ответ от Sadales tīkls Support Ответ от представителя 29.07.2021

Labdien!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

V

Комментарии (4)

G Gulbitis 20.05.2021
Slikts serviss

Jau otro reizi nesaņemu atbildi. Pagasreiz aizmirsa man atbildet, kad saku intereseties par atbildi tad pamodās. Raksta ka 2 dienu laikā būs atbilde, bet tie ir meli! Tas tā tik lai labāk izskatās.

S Sudzibas.lv Admin 16.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S Spuris 29.07.2021

Tiesā tos krāpniekus vajag ar visiem OIk.Iebāzt viņiem to OIK vietā kur saule nespīd!

V VladislavsU 03.08.2021

Paldies Sadales tīkls, Jūsu neizdarību atrisināja rēķinu piestādītājs Elektrum. Veiksmi Jums!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы