www.sudzibas.lv RIMI nelaipnas pārdevējas

SIA RIMI Olimpia - nelaipnas pārdevējas

Iepērkoties Olimpijā jau otro vakaru pēc kārtas ,es sastopos ar nelaipnām pārdevējām gastranomijas nodaļā. plkst.21.30 es palūdzu lai man nogriež,vai parāda kādu no maniem izvēlētajiem gaļas produktiem,acis tiek pārgriestas un sejā nav redzams smaids..Nu kā nu ne,jo notiek uzkopšanas darbi un novākšanas darbi..viss tiek apklāts ar plēvēm..Bet veikals strāda līdz plkst. ???????? 22.00? vai ne tā?.. Vai man nepienāktos ieejot veikalā nopirkt to ko vēlos? Un galu galā saņemt laipnu apkalpošanu,bet nejau pārdeveju savstarpējo neapmierināto skatienu... Fuj...

V

Комментарии (3)

A Alexa 11.12.2012

Es ari pamaniju ka neskatoties uz veikaliem, gaļas izstradajumu sagriešana pa šķelitem - tas ir "vismiļakais" pārdevējas darbs, it īpaši kad visi instrumenti apklāti ar plēvēm un drīz bus garas darbadienas beigas.Pircejam nav kauns "spiest tiesības" arī bez 5 minutiem pirms veikala aizveršanas, un pārdevējam jabūt jautriem un smaidošiem par to ka visticamak viņi aizkāves pēc darbavietas sakopšanas uz pedejo transportu, bet ara ir tik "silts" ziemas nakts, ka varbut tik "apmierināts" klients piedava aizvest nabago pārdevēju uz mājām, vai ne? Nu kā nu ne, pārdevējs taču var sasalst un saslimt, kurš tad apkalpo Jūs nakoša rīta? Viens fuj tik zin.

V Vertibas 12.12.2012

Uzskatu tā, ja cilvēks ir apņēmies darīt darbu un ir piekritis samaksai, tad šis darbs ir jādara kvalitatīvi līdz pēdējam brīdim! Bet redz, tāda ir daudzu darbinieku domāšana, ka jau stundu pirms darba laika beigām tie jau domās un garā ir prom, savā darba vietā atstājot vien aizņemtu un neieinteresētu rēgu. Klau, tādā gadījumā ir jāmaina profesija!!! Arī es iepērkoties maksāju daļu algas ikvienam darbiniekam, tādēļ man ir tiesības pieprasīt līdz pēdējai veikala darba laika sekundei teicamu un laipnu apkalpošanu. Ar zema līmeņa veikaliem, kāds ir RIMI, tā ir standarta nelaime. Interesanti, kādēļ Stokman un SKY veikalos tādu problēmu nav? Un ticiet, ja klients allaž nesaņem laipnu attieksmi, sūdzības būs un ne tikai šeit, bet tieši veikala vadībai ar nosauktiem vārdiem un neizdarītiem darbiem un tad piedodiet, darba vieta ar laiku būs jāmaina uz ko tādu, kur nav jākontaktējas ar cilvēkiem!!!

S SvetlanaKa 12.12.2012

Jebkurā lielveikalā ir dienesta transports, kas pēc darba dienas beigām izvadā darbiniekus. Un tieši tāpēc nav jāsūdzas, ka pārdevējs netiek uz pēdējo transportu. es pati strādāju slidojošo grafiku, no 10 līdz 21, un man ir jāpaliek darbā līdz 21.30. Un tāpat ir jāstāv pieturā un jāgaida transports, un mani darba pienākumi paredz, ka man ir jāapkalpo klienti līdz pēdējam, pat ja tas sanāk līdz 21.30... Es nesūdzos, jo zinu, ka pati esmu izvēlējusies šādu darbu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы